Jumalauta jätkät. Voisko helepompaa karkuun pääsyä parisuhteen arjesta olla, ku sanoa akalle, että 'pitäiskö sun olla pikkusen tenavies kanssa päinsä?' Nainen tykkää, kun aattelet äidin ja lasten suhdetta. Ja sä saat pisteet siitä kotiin ja meet vielä kaverille ryyppäämään.
Ei teil yh:en alentajilla kyl paljo järki päätä pakota. Keskittykää sit siihen parisuhteeseen.
Ja miksei ne yh:t muka kelepaa.
54
1565
Vastaukset
- häränpyllyä...
Nii joo kyllähän se pitää hyväksyä että yyhoo on paneskellut ympäri kyliä ja pyöräyttänyt muutaman muksun siinä tohelluksessa. Tämä pitäisi hyvksyä. Vaikka itsellä ei ole siementä kylvettynä. Hei jotain rajaa jookos kookos?
pitkässä juoksussa kysymys on siitä, että kenen kanssa nyt vaan kaikkein helpoimmalla pääset.
- no etti Maria
mutta sekin sikis jopa ilman panoa ;)))))
- yhyhyhyhyhyh
Milloin se menee kaaliin, että kaikki yyhoot ei ole niitä teinipissiksiä jotka tulevat vahingossa raskaaksi tuntemattomalle. Kyllä meitä on, jotka olemme olleet ihan kirkossas vihityssä liitossa kun lapset on tehty ! Syystä tai toisesta isä ei sitten olekaan voinut kantaa vastuutaan ja on tullut ero. On joskus helpompi ottaa yksinhuoltajuus, kuin vatkata koko ajan lasten asioita miehen kanssa joka ei jaksa/kykene/piittaa/ehdi. Jotkut miehet jopa menevät uusiin naimisiin, ja saavat uusia lapsia eivätkä enää viitsi paljoa tavata entisiään.
Jos alunperin normaali suomalainen mies avioliittovuosien myötä alkaa esim ottaa alkoa liikaa(joka viikonloppu) eikä suostu sitä vähentämään, niin on parempi ottaa ero tuollaisesta miehestä. Lasten ei tarvitse katsoa humalaista kodissaan! Ei myöskään eron jälkeen tuollaiselle miehelle anneta yhteishuoltajuutta. Myös mielenterveysongelmat voivat olla eron syynä. Moni ihminen, ns. normaalikin, jopa SINÄ voit jossakin elämäsi vaiheessa esim. masentua. Jos tällainen ihminen ei suostu hoitoon tai ottamaan apua vastaan, ei sellainen koti ole lapsille terve kasvuympäristö, missä asuu vakavasti masentunut ihminen. Muitakin mielenterveysongelmia on. Ne ovat yleisiä, vaikkakin niitä piilotellaan. Varmasti sinunkin suvussasi on ainakin pari sellaista ihmistä joille on aikuisiällä puhjennut joku mielenterveyden häiriö? Tuomitsetko heidät? Onko YH "kaikille pillua jakava huora" jos on mennyt naimisiin tällaisen ihmisen kanssa, jolle puhkeaa vakava mielenterveydenhäiriö, ja sen vuoksi tulee ero? Näitä ei todellakaan voi ennakoida! - .....
yhyhyhyhyhyh kirjoitti:
Milloin se menee kaaliin, että kaikki yyhoot ei ole niitä teinipissiksiä jotka tulevat vahingossa raskaaksi tuntemattomalle. Kyllä meitä on, jotka olemme olleet ihan kirkossas vihityssä liitossa kun lapset on tehty ! Syystä tai toisesta isä ei sitten olekaan voinut kantaa vastuutaan ja on tullut ero. On joskus helpompi ottaa yksinhuoltajuus, kuin vatkata koko ajan lasten asioita miehen kanssa joka ei jaksa/kykene/piittaa/ehdi. Jotkut miehet jopa menevät uusiin naimisiin, ja saavat uusia lapsia eivätkä enää viitsi paljoa tavata entisiään.
Jos alunperin normaali suomalainen mies avioliittovuosien myötä alkaa esim ottaa alkoa liikaa(joka viikonloppu) eikä suostu sitä vähentämään, niin on parempi ottaa ero tuollaisesta miehestä. Lasten ei tarvitse katsoa humalaista kodissaan! Ei myöskään eron jälkeen tuollaiselle miehelle anneta yhteishuoltajuutta. Myös mielenterveysongelmat voivat olla eron syynä. Moni ihminen, ns. normaalikin, jopa SINÄ voit jossakin elämäsi vaiheessa esim. masentua. Jos tällainen ihminen ei suostu hoitoon tai ottamaan apua vastaan, ei sellainen koti ole lapsille terve kasvuympäristö, missä asuu vakavasti masentunut ihminen. Muitakin mielenterveysongelmia on. Ne ovat yleisiä, vaikkakin niitä piilotellaan. Varmasti sinunkin suvussasi on ainakin pari sellaista ihmistä joille on aikuisiällä puhjennut joku mielenterveyden häiriö? Tuomitsetko heidät? Onko YH "kaikille pillua jakava huora" jos on mennyt naimisiin tällaisen ihmisen kanssa, jolle puhkeaa vakava mielenterveydenhäiriö, ja sen vuoksi tulee ero? Näitä ei todellakaan voi ennakoida!Että ex-miehesi on juonut...hui...joka viikonloppu.
Ja tosiaan; myös sinä voit masentua, tai sairastua muihinkin mielenterveysongelmiin.
Aika rajoittuneelta ja rajoittavalta kuulostat.
Jos itse sairastuisit, niin olisit tietenkin niin sanojesi takana seisova, että sijoittaisit lapsesi "hyvään" kotiin, ja hakeutuisit hoitoon.
Entä, jos lapsellasi todettaisiin mielenterveysongelmia, tai lapsestasi tulisi alkoholisti tai narkomaani.
Ansaitset valintasi! - hohhoijaaVAAN
..... kirjoitti:
Että ex-miehesi on juonut...hui...joka viikonloppu.
Ja tosiaan; myös sinä voit masentua, tai sairastua muihinkin mielenterveysongelmiin.
Jos itse sairastuisit, niin olisit tietenkin niin sanojesi takana seisova, että sijoittaisit lapsesi "hyvään" kotiin, ja hakeutuisit hoitoon.
Entä, jos lapsellasi todettaisiin mielenterveysongelmia, tai lapsestasi tulisi alkoholisti tai narkomaani.
Ansaitset valintasi!Et tainnut tajuta? Sellainen masentunut tai mielenterveysongelmainen joka on VAARALLINEN PERHEELLEEN, eikä suostu ottamaan hoitoa vastaan ei ole hyväksi lapsille. Esim kaksisuuntaiset ja skitsofreenikot pahoissa harhatiloissa ja hoitamattomina. Ikävä kyllä jotkut kieltäytyvät syömästä lääkkeitä. Jos lääkärit ja sosiaalitoimi estävät tällaiselta ihmiseltä lapsen tapaamiset, koska se on turvallisuusriski, niin se ei ole sen ex-kumppanin syy.
Ja kyse ei ollut minun ex-miehestäni, vaan esimerkkejä. Kylläkin tunnen lähipiiristäni vastaavia tapauksia, ja eräs aviopari ei koskaan eronnut vaikka toinen vanhempi oli psyykkisesti sairas eikä suostunut hoidettavaksi. Kaikki sen perheen LAPSET, nyt jo aikuisia käyvät terapiassa, koska heillä oli niin vaikea ja turvaton lapsuus vanhemman hoitamattoman mielenterveysongelman vuoksi. Väkivaltaa, epävarmuutta, pelkoa, henkistä väkivaltaa, uhkailua ja heitteillejättöä, jonka kaiken toinen, "terve" vanhempi yritti piilottaa ympäristöltä, eikä ottanut eroa vaikka se olisi lasten kannalta ollut ainoa ratkaisu.
Jotenka ÄLÄ TULE HAUKKUMAAN KUN ET SELVÄSTIKÄÄN YMMÄRRÄ NÄISTÄ ASIOISTA YHTRÄÄN MITÄÄN!
Onko miehestäsi alkon kohtuukäyttöä juoda joka viikonloppu perseet olalle? Sen kuvan tekstistäsi sai. - -huoltoon (vajakkeja)
..... kirjoitti:
Että ex-miehesi on juonut...hui...joka viikonloppu.
Ansaitset valintasi! - herännyt-möllö
-huoltoon (vajakkeja) kirjoitti:
Näin on muuten käynyt - valitettavasti. Äiti joutuu sairaalaan, ja lapset lastenkotiin, koska isä ei "jaksa" hoitaa lapsiaan, kun "töissä on niin rankkaa", pitää levätä viikonloput. Tekee tavallista 7-16 työtä ma-pe. Ja kyse siis sellaisesta isästä, jolla on normaali tapaamisoikeus jälkikasvuunsa.
Että sellaista : ( - näiltäkin palstoilta
herännyt-möllö kirjoitti:
Näin on muuten käynyt - valitettavasti. Äiti joutuu sairaalaan, ja lapset lastenkotiin, koska isä ei "jaksa" hoitaa lapsiaan, kun "töissä on niin rankkaa", pitää levätä viikonloput. Tekee tavallista 7-16 työtä ma-pe. Ja kyse siis sellaisesta isästä, jolla on normaali tapaamisoikeus jälkikasvuunsa.
Että sellaista : (hohkaa koko ajan läpi tuo ajattelu, että lapset on vain naisen "ongelma" ja vastuu.
Miehillä ei ole omasta mielestään mitää tekemistä, osaa tai arpaa mihinkään lapsiin liittyvään. Seksikin on vain miehen kalun tyydyttämistä varten; sillä ei ole, edes avioliitossa, mitään tekemistä sen kanssa, että lapsi syntyy. Se on naisen halu, ongelma, vastuu, tahto.
Ja miehet ei ole millään tasolla mitenkään kykeneviä tekemään yhtään mitään lasten kasvattamiseksi, hoitamiseksi - ei edes niiden omiensa (kun ne on sen naisen projekti).
Mä en tajua. En oikeasti. - yhä-möllö
näiltäkin palstoilta kirjoitti:
hohkaa koko ajan läpi tuo ajattelu, että lapset on vain naisen "ongelma" ja vastuu.
Miehillä ei ole omasta mielestään mitää tekemistä, osaa tai arpaa mihinkään lapsiin liittyvään. Seksikin on vain miehen kalun tyydyttämistä varten; sillä ei ole, edes avioliitossa, mitään tekemistä sen kanssa, että lapsi syntyy. Se on naisen halu, ongelma, vastuu, tahto.
Ja miehet ei ole millään tasolla mitenkään kykeneviä tekemään yhtään mitään lasten kasvattamiseksi, hoitamiseksi - ei edes niiden omiensa (kun ne on sen naisen projekti).
Mä en tajua. En oikeasti.No onneksi on olemassa miehiä, jotka oikeasti kantavat vastuunsa ja välittävät lapsistaan Monet ottavat nykyisin erossa yhteishuoltajuuden siten, että lapset asuvat vuoroviikoin isänsä ja äitinsä luona. Olen iloinen niiden lasten puolesta, joilla on tällainen isä!
Valitettavasti jotkut miehet, jopa muutoin ns. kunnolliset eivät laita lapsiaan etusijalle elämässään. Esim. työ ja harrastukset ovat etusijalla. Lapsen sairastuessa tai kouluun liittyvissä palavereissa on aina läsnä vain äiti, koska isä ei kuulemma voi olla hetkeäkään poissa työpaikaltaan Ei edes oman lapsen joulu/kevätjuhlien takia. Lapsen hoitoon liittyvien virallisten asioiden hoito on hankalaa, jos on yhteishuoltajuus tällaisen miehen kanssa, koska jokaisessa palaverissa jne täytyy lain mukaan sitten olla myös se isä läsnä. Mutta jos hänellä ei ole aikaa koskaan, niin kuinka ne asiat tulee hoidettua?
Vaikka lapset/lapsi on päätetty yhteistuumin tehdä, niin silti kaikki kodin/lastenhoitovastuu jää naiselle. Ja jos/kun nainen ottaa eron, niin SE ON SITTEN NAISEN SYYTÄ kaikki per..le. "Nainen valitsi väärin" "Nainen otti eron liian helposti" "Naisen KUULUUKIN tehdä kaikki kotityöt" "Nainen ei jaksanut taipua seksiin kolmen kuukauden valvomisputken jälkeen, kun hoiti tauotta sairasta lasta, kotia ja mies vain kävi töissä 7-16 ja harrasti illat omia juttujaan" "nainen sitä ja nainen tätä" - OMA VIKA NIIN.. - sama .
yhä-möllö kirjoitti:
No onneksi on olemassa miehiä, jotka oikeasti kantavat vastuunsa ja välittävät lapsistaan Monet ottavat nykyisin erossa yhteishuoltajuuden siten, että lapset asuvat vuoroviikoin isänsä ja äitinsä luona. Olen iloinen niiden lasten puolesta, joilla on tällainen isä!
Valitettavasti jotkut miehet, jopa muutoin ns. kunnolliset eivät laita lapsiaan etusijalle elämässään. Esim. työ ja harrastukset ovat etusijalla. Lapsen sairastuessa tai kouluun liittyvissä palavereissa on aina läsnä vain äiti, koska isä ei kuulemma voi olla hetkeäkään poissa työpaikaltaan Ei edes oman lapsen joulu/kevätjuhlien takia. Lapsen hoitoon liittyvien virallisten asioiden hoito on hankalaa, jos on yhteishuoltajuus tällaisen miehen kanssa, koska jokaisessa palaverissa jne täytyy lain mukaan sitten olla myös se isä läsnä. Mutta jos hänellä ei ole aikaa koskaan, niin kuinka ne asiat tulee hoidettua?
Vaikka lapset/lapsi on päätetty yhteistuumin tehdä, niin silti kaikki kodin/lastenhoitovastuu jää naiselle. Ja jos/kun nainen ottaa eron, niin SE ON SITTEN NAISEN SYYTÄ kaikki per..le. "Nainen valitsi väärin" "Nainen otti eron liian helposti" "Naisen KUULUUKIN tehdä kaikki kotityöt" "Nainen ei jaksanut taipua seksiin kolmen kuukauden valvomisputken jälkeen, kun hoiti tauotta sairasta lasta, kotia ja mies vain kävi töissä 7-16 ja harrasti illat omia juttujaan" "nainen sitä ja nainen tätä" - OMA VIKA NIIN..Joo, olen päätellyt, että se on se perisynti, kun se pirun Eeva meni sen omenan ottamaan.
Siitä lähtien, sen vuoksi, kaikki on aina ja kaikkialla naisen syytä. Oli se sitten miten vain.
Naiset kun on noi miehetkin kasvattaneet tuollaisiksi. ;))))))))
- hyvä..
nainen vois kelvatakin. Nainen siinä merkitsee, ei ne lapset.
Mies on vaan tällä hetkellä niin saamaton, ettei edes yritä minkäänlaisia naisia. - hehhehhhhh
Niinpä. Olen itse yh, ja haluaisin suhteen jossa molemmilla on omat kämpät. Mies luikkikoot sinne ryyppäämään, ettei mun tarvii katella. Tulee sitten paremmalla tuulella takaisin : D Kunhan säilyy luottamus, eikä hypätä vieraissa, olisi parasta asua erillään, ja olla/nukkua vaikkapa osan viikosta yhdessä. Omilla kämpillä voi sitten kumpikin lepuuttaa hermojaan ja ladata akkujaan.
Miehet haluaa pikkuvaimon ja vauvoja. Ei niille kelpaa tällainen vapaa parisuhde, vaikka tämä olisi sekä järkevää että rentoa. Omat rahat, omat taloudet, ja yhdessä niin paljon kunnes tulee tarve saada omaa tilaa.- kävis
hyvin tuollainen järjestely. Omia lapsia kun ei ole tarkoitus tehdä, niin naisella olis lapset sitte valmiina. Ei tulis ongelmaa.
Muutenkin olen niin yksin viihtyvää tyyppiä, että ahdistun jos joutuisin joka hetki olemaan yhdessä. - möllö-yh
kävis kirjoitti:
hyvin tuollainen järjestely. Omia lapsia kun ei ole tarkoitus tehdä, niin naisella olis lapset sitte valmiina. Ei tulis ongelmaa.
Muutenkin olen niin yksin viihtyvää tyyppiä, että ahdistun jos joutuisin joka hetki olemaan yhdessä.Miksi sitten törmään aina niihin vauvoja haluaviin miehiin, jotka haluavat rakentaa kivitalon, ostaa koiran ja soutuveneen..? Minulle riittäisi pelkkä mies jolla on oma huusholli, ja jonka kanssa voisi olla juuri silloin yhdessä kun molemmat haluaa, eikä väkisin hampaat irvessä arkea pyörittää. Eikä minulla edes ole kuin 1 lapsi, mutta sekin 1 on liikaa miehille.
Möllötänpähän sitten yksin ; ( möllö-yh kirjoitti:
Miksi sitten törmään aina niihin vauvoja haluaviin miehiin, jotka haluavat rakentaa kivitalon, ostaa koiran ja soutuveneen..? Minulle riittäisi pelkkä mies jolla on oma huusholli, ja jonka kanssa voisi olla juuri silloin yhdessä kun molemmat haluaa, eikä väkisin hampaat irvessä arkea pyörittää. Eikä minulla edes ole kuin 1 lapsi, mutta sekin 1 on liikaa miehille.
Möllötänpähän sitten yksin ; (Me ollaan mitä ollaan, eikä me mitään luonteellemme mahdeta, kuha teeskeneellään.
- yhä-möllötän
relaxed_eyes kirjoitti:
Me ollaan mitä ollaan, eikä me mitään luonteellemme mahdeta, kuha teeskeneellään.
Ei ne muhun rakastu, vaan jatkavat matkaansa kun kuulevat että minulla on lapsi. Kivitalon ja perheidyllin kuva silmissään. Ja kun arki koittaa, vauva rääkyy, vaimo pihtaa, ja talolainaa täytyy lyhentää, tulee taas ero.. Ja yksi yh lisää. Miehet ovat lopulta tyhjäpäisiä haaveilijoita, eivätkä osaa ajatella järkevästi. Joko ajatellaan alapäällä, tai sitten ei ollenkaan.
- "kävis"
möllö-yh kirjoitti:
Miksi sitten törmään aina niihin vauvoja haluaviin miehiin, jotka haluavat rakentaa kivitalon, ostaa koiran ja soutuveneen..? Minulle riittäisi pelkkä mies jolla on oma huusholli, ja jonka kanssa voisi olla juuri silloin yhdessä kun molemmat haluaa, eikä väkisin hampaat irvessä arkea pyörittää. Eikä minulla edes ole kuin 1 lapsi, mutta sekin 1 on liikaa miehille.
Möllötänpähän sitten yksin ; (mistä päin oot?
Tämmösiä talonrakentamista vieroksuvia poikamiehiä löytyy ainakin kotosalta näin lauantai-iltana, että melko mahdotontahan sitä on törmätä. yhä-möllötän kirjoitti:
Ei ne muhun rakastu, vaan jatkavat matkaansa kun kuulevat että minulla on lapsi. Kivitalon ja perheidyllin kuva silmissään. Ja kun arki koittaa, vauva rääkyy, vaimo pihtaa, ja talolainaa täytyy lyhentää, tulee taas ero.. Ja yksi yh lisää. Miehet ovat lopulta tyhjäpäisiä haaveilijoita, eivätkä osaa ajatella järkevästi. Joko ajatellaan alapäällä, tai sitten ei ollenkaan.
...möllötänny sitte, ku kerran siitä tykkäät. Mä vaan romantiseeraan. Eli, en ajattele.
- enkä halua möllöttää
relaxed_eyes kirjoitti:
...möllötänny sitte, ku kerran siitä tykkäät. Mä vaan romantiseeraan. Eli, en ajattele.
Ai vähän niinku kissoillakin on sellaisia "kello 21 kohtauksia iltaisin = villinä juoksevat ympäri tupaa" , niin miehilläkin on "lauantai-illan romantiseeraus-kohtauksia..." ? Sillahän se suvun jatkuminen on taattu ; D
- yhä-möllö
"kävis" kirjoitti:
mistä päin oot?
Tämmösiä talonrakentamista vieroksuvia poikamiehiä löytyy ainakin kotosalta näin lauantai-iltana, että melko mahdotontahan sitä on törmätä.Olen aina väärällä puolella, vaikka olenkin keskellä.
enkä halua möllöttää kirjoitti:
Ai vähän niinku kissoillakin on sellaisia "kello 21 kohtauksia iltaisin = villinä juoksevat ympäri tupaa" , niin miehilläkin on "lauantai-illan romantiseeraus-kohtauksia..." ? Sillahän se suvun jatkuminen on taattu ; D
mut en mä muita ihmisiä tarvii mun romantiseerauskohtauksiin. Vaikka, ei naiset nyt haitaksikaan niissä olis. Mut pelkästään mielikuvilla saa kohtuu kohtuulliset kiksit.
- .....
.............
Koita nyt keksii jotain argumentteja, miksi se yh olisi parempi kuin lapseton. Minä en keksi ainuttakaan asiaa mikä siinä yksinhuoltajassa olisi plussaa verrattuna lapsettomaan.
Lapsetontakin parempi saattaisi olla sellainen yh jonka lapset on jo lähtenyt kotoa. Sellaisella saattaisi olla aikaa ja halua irroitella ja pitää hauskaa. Eikä ois vauvakuumeesta vaaraa.
lapsettoman kanssa olet sen naisen määrittämän parisuhteen orja jatkuvalla syötöllä, mut lapsellisen kans elämässä pääsee helpommin kiinni muuhunkinkuin naisen tyydyttämiseen, mitä tulee parisuhteen osotuksiin.
Usko pois. Vaikka se karseelta tuntuukin, ni yh:n kanssa pääsee tässä ikäluokassa jo paljo helpommalla. Vai jaksaisitko sä muka vielä teiniseukata?
Ja, vaikka nyt saattaa jotakuta vituttaakin, ni mullon kyl kokemuksia sekä lapsellissista, että lapsettomista, ni kyllä mä oon ite niin halutessani helpommalla laposellisten kanssa päässy. Parisuhde ei kuitenkaan mitään herkkua ole.- tuohon
relaxed_eyes kirjoitti:
lapsettoman kanssa olet sen naisen määrittämän parisuhteen orja jatkuvalla syötöllä, mut lapsellisen kans elämässä pääsee helpommin kiinni muuhunkinkuin naisen tyydyttämiseen, mitä tulee parisuhteen osotuksiin.
Usko pois. Vaikka se karseelta tuntuukin, ni yh:n kanssa pääsee tässä ikäluokassa jo paljo helpommalla. Vai jaksaisitko sä muka vielä teiniseukata?
Ja, vaikka nyt saattaa jotakuta vituttaakin, ni mullon kyl kokemuksia sekä lapsellissista, että lapsettomista, ni kyllä mä oon ite niin halutessani helpommalla laposellisten kanssa päässy. Parisuhde ei kuitenkaan mitään herkkua ole.viimeiseen lauseeseen täysin: "Parisuhde ei kuitenkaan mitään herkkua ole."
Miksi helvetissä te hankkiudutte niihin "pari"suhteisiin. Kyllä kyliltä löytyy lapsettomiakin naisia, jotka ei lapsia halua ja joidenka kanssa voi asua eri osoitteissa vaikka koko elämän. - yhä-möllö
Richartti kirjoitti:
Lapsetontakin parempi saattaisi olla sellainen yh jonka lapset on jo lähtenyt kotoa. Sellaisella saattaisi olla aikaa ja halua irroitella ja pitää hauskaa. Eikä ois vauvakuumeesta vaaraa.
HALUA IRROITELLA JA PITÄÄ HAUSKAA? Siis vielä yli kolmikymppisenäkin? Vaikka mulla ei ollut lapsia, niin en silti halunnut juosta kylillä "irrottelemassa" enää about 25 ikävuoden jälkeen.. Vai mitä tarkoitat irroittelulla? Muunlaiseen irroitteluun löytyy kyllä yyhoollakin aikaa ja mahdollisuuksia, vaikka lapset asuu kotona ; D
tuohon kirjoitti:
viimeiseen lauseeseen täysin: "Parisuhde ei kuitenkaan mitään herkkua ole."
Miksi helvetissä te hankkiudutte niihin "pari"suhteisiin. Kyllä kyliltä löytyy lapsettomiakin naisia, jotka ei lapsia halua ja joidenka kanssa voi asua eri osoitteissa vaikka koko elämän.>Miksi helvetissä te hankkiudutte niihin "pari"suhteisiin.
Niin miksi?- yhä-möllö
tuohon kirjoitti:
viimeiseen lauseeseen täysin: "Parisuhde ei kuitenkaan mitään herkkua ole."
Miksi helvetissä te hankkiudutte niihin "pari"suhteisiin. Kyllä kyliltä löytyy lapsettomiakin naisia, jotka ei lapsia halua ja joidenka kanssa voi asua eri osoitteissa vaikka koko elämän.Kyllä se on PARIsuhde, jos jonkun kanssa on yhdessä. Vaikka asuttaisiin erillään. Kyllä sitäkin suhdetta pitää hoitaa. Jos sitten käy vain kiksauttelemassa, mutta ei ole yhdessä, niin se lienee seksisuhde. Parisuhteeseen sitoudutaan. Ei se riipu asuinpaikasta.
yhä-möllö kirjoitti:
Kyllä se on PARIsuhde, jos jonkun kanssa on yhdessä. Vaikka asuttaisiin erillään. Kyllä sitäkin suhdetta pitää hoitaa. Jos sitten käy vain kiksauttelemassa, mutta ei ole yhdessä, niin se lienee seksisuhde. Parisuhteeseen sitoudutaan. Ei se riipu asuinpaikasta.
>Parisuhteeseen sitoudutaan. Ei se riipu asuinpaikasta.
Juuh, mä oon jurri tollanen mies. Sitoudun yhteen naiseen, sitteku musta tuntuu siltä, mut sitku mä ton ääneen möläytän, ni naisen korvissa se kuulostaa avioliitolta. Naiset on joskus perseestä.- parisuhde
yhä-möllö kirjoitti:
Kyllä se on PARIsuhde, jos jonkun kanssa on yhdessä. Vaikka asuttaisiin erillään. Kyllä sitäkin suhdetta pitää hoitaa. Jos sitten käy vain kiksauttelemassa, mutta ei ole yhdessä, niin se lienee seksisuhde. Parisuhteeseen sitoudutaan. Ei se riipu asuinpaikasta.
sitten, mutta ei se perinteinen missä yhteenmuutto otetaan puheeksi kolmen kuukauden jälkeen.
Ainoa ehto on mulle se, että asutaan samassa kaupungissa. Se on just sopivan kokoluokan koti minun parisuhteelle. relaxed_eyes kirjoitti:
Ja, vaikka nyt saattaa jotakuta vituttaakin, ni mullon kyl kokemuksia sekä lapsellissista, että lapsettomista, ni kyllä mä oon ite niin halutessani helpommalla laposellisten kanssa päässy. Parisuhde ei kuitenkaan mitään herkkua ole...tiedän kun ei oo oikein kokemusta.
"Vai jaksaisitko sä muka vielä teiniseukata?"
Jaa, mitä se teiniseukkaus kenellekin on mun teiniseukkausvaihe kesti 5 vuotta ja silloin mentiin täysin mun ehdoilla, tavattiin pari kertaa viikossa ja siinä se.
No sellaisesta on tietenkin ihan turha enää tässä iässä haaveilla. Mutta joku sellainen etäsuhde vois olla ihan jees.- per-möllö
relaxed_eyes kirjoitti:
>Parisuhteeseen sitoudutaan. Ei se riipu asuinpaikasta.
Juuh, mä oon jurri tollanen mies. Sitoudun yhteen naiseen, sitteku musta tuntuu siltä, mut sitku mä ton ääneen möläytän, ni naisen korvissa se kuulostaa avioliitolta. Naiset on joskus perseestä.Sieltä me kaikki tullaan : D Joskus tulee takaumia, ja käyttäydytään samalla tavoin kuin lähtökuopasta tullessa...
Ehkäpä ne nuoremmat naiset ajattelee sitä avioliittoa jos mies kertoo tunteistaan? Vai onko sulla kokemus että vanhemmatkin, jo eronneet naiset tarraa heti kiinni ja vaatii muuttamaan yhteen ynnä muuta hölmöä?
Luulisi tässä iässä, jo eronneena tajuavan että toisen ihmisen tuntee oikeasti vasta parin-kolmen vuoden tuttavuuden jälkeen. Jos vielä muutaman vuoden seurustelun jälkeen rakkaus kukoistaa, niin sitten vasta minä voisin harkita yhteistä kotia. Siihen saakka saa molemmat pitää omat taloutensa, omat tulonsa, menonsa ja mahdolliset velkansa. Kivitalolainaa en halua, enkä "rakkausvauvaa". Kunhan kunnialla hoitaisin entisen aikuiseksi, ja vaikka avustaisin miehen lasten kasvattamisessa.
Mutta kun en jaksa mennä baariin, enkä enää nettideittaillakaan, ja muutenkin olen vaan törmännyt niihin kivitaloista ja rakkausvauvoista haaveileviin kölliköihin, niin täälläpähän möllötän netissä lauantai-iltana. yhä-möllö kirjoitti:
HALUA IRROITELLA JA PITÄÄ HAUSKAA? Siis vielä yli kolmikymppisenäkin? Vaikka mulla ei ollut lapsia, niin en silti halunnut juosta kylillä "irrottelemassa" enää about 25 ikävuoden jälkeen.. Vai mitä tarkoitat irroittelulla? Muunlaiseen irroitteluun löytyy kyllä yyhoollakin aikaa ja mahdollisuuksia, vaikka lapset asuu kotona ; D
..lehdessä on joku houkutteleva äkkilähtötarjous tai jostain sais jotkut hyvät keikkaliput, niin hyppäis vaan koneeseen tms. Baarit ei todellakaan kiinnosta.
relaxed_eyes kirjoitti:
Ja, vaikka nyt saattaa jotakuta vituttaakin, ni mullon kyl kokemuksia sekä lapsellissista, että lapsettomista, ni kyllä mä oon ite niin halutessani helpommalla laposellisten kanssa päässy. Parisuhde ei kuitenkaan mitään herkkua ole."Parisuhde ei kuitenkaan mitään herkkua ole."
per-möllö kirjoitti:
Sieltä me kaikki tullaan : D Joskus tulee takaumia, ja käyttäydytään samalla tavoin kuin lähtökuopasta tullessa...
Ehkäpä ne nuoremmat naiset ajattelee sitä avioliittoa jos mies kertoo tunteistaan? Vai onko sulla kokemus että vanhemmatkin, jo eronneet naiset tarraa heti kiinni ja vaatii muuttamaan yhteen ynnä muuta hölmöä?
Luulisi tässä iässä, jo eronneena tajuavan että toisen ihmisen tuntee oikeasti vasta parin-kolmen vuoden tuttavuuden jälkeen. Jos vielä muutaman vuoden seurustelun jälkeen rakkaus kukoistaa, niin sitten vasta minä voisin harkita yhteistä kotia. Siihen saakka saa molemmat pitää omat taloutensa, omat tulonsa, menonsa ja mahdolliset velkansa. Kivitalolainaa en halua, enkä "rakkausvauvaa". Kunhan kunnialla hoitaisin entisen aikuiseksi, ja vaikka avustaisin miehen lasten kasvattamisessa.
Mutta kun en jaksa mennä baariin, enkä enää nettideittaillakaan, ja muutenkin olen vaan törmännyt niihin kivitaloista ja rakkausvauvoista haaveileviin kölliköihin, niin täälläpähän möllötän netissä lauantai-iltana.Ei se ole ikäsidonnainen asia. Jostain kumman syystä naisista tulee hölmöjä mun seurassa, ei oo montaakaan poikkeusta. Sit ne poikkeukset on taas (tähän saakka) tehneet musta hölmön.
Mut muuten mä oon sun kans samoilla linjoilla.- yhä-möllö
parisuhde kirjoitti:
sitten, mutta ei se perinteinen missä yhteenmuutto otetaan puheeksi kolmen kuukauden jälkeen.
Ainoa ehto on mulle se, että asutaan samassa kaupungissa. Se on just sopivan kokoluokan koti minun parisuhteelle.Mistä te miehet kaivatte ne naiset jotka heti haluaa yhteen muuttaa? Ja miksi ne haluaa? Että pääsee pesemään teidän kalsareita, niinkö ; DD Mitä ne sanoo selitykseksi että pitäisi lähes tuntemattoman kanssa muuttaa yhteen? Voihan sitä nukkua yhdessä aina välillä vaikka olisi kirjat eri osoitteissa. Ei nykyaikana kukaan sellaiseen puutu. Ennen vanhaan joku naapuri saattoi valittaa vesilaskuista tms. mutta se on antiikin aikaista.
Ihan tosi, se on paras ratkaisu, että asutaan samassa kaupungissa, mutta eri osoitteissa. Teinit ehkä liimaantuu toisiinsa kuin takiaiset tai iilit, mutta kyllä normaaali aikuinen tarvitsee omaa tilaa. Nykyisin asutaankin niin ahtaasti. Eri juttu olisi jos olisi iso maatila, missä pääsee vaikka latoon karkuun jos akka nalkuttaa ; D (tai ukko) - yhä-möllö
relaxed_eyes kirjoitti:
Ei se ole ikäsidonnainen asia. Jostain kumman syystä naisista tulee hölmöjä mun seurassa, ei oo montaakaan poikkeusta. Sit ne poikkeukset on taas (tähän saakka) tehneet musta hölmön.
Mut muuten mä oon sun kans samoilla linjoilla.Sulla siis on kyky laskea naisten äo:ta... ; D hih Onko se niin että seura tekee kaltaisekseen..? Vai jospa ne rakastuu sinuun niin pahasti että järki katoaa ; ) Sun pitää löytää oikein COOL nainen, ei sellaista tunneihmistä laisinkaan. Tasapainotatte toisianne : )
yhä-möllö kirjoitti:
Sulla siis on kyky laskea naisten äo:ta... ; D hih Onko se niin että seura tekee kaltaisekseen..? Vai jospa ne rakastuu sinuun niin pahasti että järki katoaa ; ) Sun pitää löytää oikein COOL nainen, ei sellaista tunneihmistä laisinkaan. Tasapainotatte toisianne : )
Ei mul hätää ole.
Joko se seura tekee kaltaisekseen, tai sit naisiet unohtaa muuten vaan järkensä mun kans, mut ei sillä mulle oo väliä. Ei naiset viel sukupuuttoon oo kuollu, niitähän riittää.- her-möllö
Richartti kirjoitti:
"Parisuhde ei kuitenkaan mitään herkkua ole."
Teidän pitää oppia nuolemaan ne kermat sen herkun päältä, ja säästää loput seuraavalle päivälle ; D Sillai se parisuhde kestää. Käytte välillä kotona nukkumassa, niin johan herkkunälkä alkaa taas kasvaa. Kuka sitä rusinallista maksalaatikkoa jaksaa joka päivä katsoa ja haistella nurkissaan?
"menee vällyihin möllöttämään" - öitä her-möllö kirjoitti:
Teidän pitää oppia nuolemaan ne kermat sen herkun päältä, ja säästää loput seuraavalle päivälle ; D Sillai se parisuhde kestää. Käytte välillä kotona nukkumassa, niin johan herkkunälkä alkaa taas kasvaa. Kuka sitä rusinallista maksalaatikkoa jaksaa joka päivä katsoa ja haistella nurkissaan?
"menee vällyihin möllöttämään" - öitäKauniita unia. :)
- mistä
yhä-möllö kirjoitti:
Mistä te miehet kaivatte ne naiset jotka heti haluaa yhteen muuttaa? Ja miksi ne haluaa? Että pääsee pesemään teidän kalsareita, niinkö ; DD Mitä ne sanoo selitykseksi että pitäisi lähes tuntemattoman kanssa muuttaa yhteen? Voihan sitä nukkua yhdessä aina välillä vaikka olisi kirjat eri osoitteissa. Ei nykyaikana kukaan sellaiseen puutu. Ennen vanhaan joku naapuri saattoi valittaa vesilaskuista tms. mutta se on antiikin aikaista.
Ihan tosi, se on paras ratkaisu, että asutaan samassa kaupungissa, mutta eri osoitteissa. Teinit ehkä liimaantuu toisiinsa kuin takiaiset tai iilit, mutta kyllä normaaali aikuinen tarvitsee omaa tilaa. Nykyisin asutaankin niin ahtaasti. Eri juttu olisi jos olisi iso maatila, missä pääsee vaikka latoon karkuun jos akka nalkuttaa ; D (tai ukko)ne niitä kaivaa.
Itse olen omat ehtoni tuonut esille jo alkuvaiheessa ja niinpä pariksi on valikoitunut nainen joka ei tuollaista kinua.
- alentunut kauppatavara
Minä en oikein ymmärrä myöskään tätä yh:den, varsinkin nais sellaisten alentamista. En tiedä, onko kirjoittelujen takana tietämättömät vai muuten vaan omaan katkeruuteensa uponneet miehet. Suurin osa yh-äideistä on aivan varmasti tavallisia työssäkäyviä aikuisia naisia, jotka elävät aivan normaalia elämää lapsien kanssa, ilman sitä isukkia. En tunne yhtäkään yh:ta joka olisi joku munaa etsivä miestennielijä tai näissä kirjoituksissa esiintyvä helppo liha. Itselläni on todella iso kynnys edes alkaa tutustumaan miehiin, varsinkin kun kun lukee näitä juttuja. Mielummin elän yksin lapseni kanssa kuin tuhraan elämääni tällaisiin luusereihin.
- meitä
miehiä on moneen junaan.
Äänekkäimpiä tällaisella palstalla vaan taitavat olla ne katkeroituneet marisijat.
Ei ihmisen niin paha ole yksin olla, kun siihen tottuu. Ja onhan sulla se lapsi. - vänkyrä-nainen
muka kaikki suomen yh-vihaajat on kerääntynyt just tänne!? Mäkin tunnen ja tiedän aika paljon miehiä, mutta ainoastaan vaan yksi on sanonut jotain negatiivista asiaan liittyen. Muuten kyl kaikki tutut miehet suhtautuu hyvin tai ainakin positiivisen neutraalisti.:)
Mulla silti asennekin on hiukan erilainen. En oo alkuunkaan ees etsinyt miestä eromme jälkeen vakavissani... En muista, olisinko koskaan ees kenenkään miehen kanssa vakavasti puhunut suhteesta, lapsista jne, paitsi miespuolisen kaverin kanssa tai jonkun samassa tilanteessa olevan miehen kanssa ehkä vaihtanut ajatuksia joskus.
MUn mielestä uusi suhde varmaan ois kiva, mutta ei vielä varmaan ole sen aika. - rapiskarpalo
vänkyrä-nainen kirjoitti:
muka kaikki suomen yh-vihaajat on kerääntynyt just tänne!? Mäkin tunnen ja tiedän aika paljon miehiä, mutta ainoastaan vaan yksi on sanonut jotain negatiivista asiaan liittyen. Muuten kyl kaikki tutut miehet suhtautuu hyvin tai ainakin positiivisen neutraalisti.:)
Mulla silti asennekin on hiukan erilainen. En oo alkuunkaan ees etsinyt miestä eromme jälkeen vakavissani... En muista, olisinko koskaan ees kenenkään miehen kanssa vakavasti puhunut suhteesta, lapsista jne, paitsi miespuolisen kaverin kanssa tai jonkun samassa tilanteessa olevan miehen kanssa ehkä vaihtanut ajatuksia joskus.
MUn mielestä uusi suhde varmaan ois kiva, mutta ei vielä varmaan ole sen aika.olen monesti pohtinut ja muutenkin kaikki naisten vihaajat yhdelle palstalle.
Kuinka ihmeessä sitä kasvotusten tapaa aivan toisenlaisia miehiä mitä kuvaa täältä palstalta saa. (on täällä onneksi muunkinlaisia ettei ihan usko mene) Monilla tämän palstan miehillä on hirmuinen katkeruus kaikkea kohtaan mikä liikkuu, jopa varmaan itseäänkin kohtaan.
Ok. tiedän ja tunnen kyllä miehiä jotka eivät ryhdy seukkaa yh-naisten kanssa, mutta eivät he vihaamalla vihaa kuitenkaan. He eivät vain ole lapsista innostuneita. Tosin tiedän ja olen ollut todistamassakin muutaman mielipiteiden muutosta kun ovat rakastuneet naiseen jolla jo lapsi tai lapsia.
Toisaalta ihan hyvä et ovat tänne kasautuneet eivätkä vapaana kuljeksi tuolla ulkona. :)) - vänkyrä-nainen
rapiskarpalo kirjoitti:
olen monesti pohtinut ja muutenkin kaikki naisten vihaajat yhdelle palstalle.
Kuinka ihmeessä sitä kasvotusten tapaa aivan toisenlaisia miehiä mitä kuvaa täältä palstalta saa. (on täällä onneksi muunkinlaisia ettei ihan usko mene) Monilla tämän palstan miehillä on hirmuinen katkeruus kaikkea kohtaan mikä liikkuu, jopa varmaan itseäänkin kohtaan.
Ok. tiedän ja tunnen kyllä miehiä jotka eivät ryhdy seukkaa yh-naisten kanssa, mutta eivät he vihaamalla vihaa kuitenkaan. He eivät vain ole lapsista innostuneita. Tosin tiedän ja olen ollut todistamassakin muutaman mielipiteiden muutosta kun ovat rakastuneet naiseen jolla jo lapsi tai lapsia.
Toisaalta ihan hyvä et ovat tänne kasautuneet eivätkä vapaana kuljeksi tuolla ulkona. :))"Toisaalta ihan hyvä et ovat tänne kasautuneet eivätkä vapaana kuljeksi tuolla ulkona. :))"
Heh, nimenomaan...:D
- voihan..
sitä miettiä etukäteenkin, tekeekö lapsia vai ei?
Emmä oo yksinhuoltaja, ei mul kyl olis mitään sitä vastaankaan, jos musta lähihuoltaja tenavilleni tulis.
- yhä-möllö
relaxed_eyes kirjoitti:
Emmä oo yksinhuoltaja, ei mul kyl olis mitään sitä vastaankaan, jos musta lähihuoltaja tenavilleni tulis.
Nyt ne yksinhuoltajia vihaavat alkaa jo kettuilla sinullekin ; D Niin kova on kettuiluntarve ettei malta edes miettiä kenelle kettuilisi : D Pääasia että saa haastaa..
Onkohan noilla kettuilijoilla ollut koskaan äitiä ja isää? Minkäköhän laisesta perheestä ne tulee, kun noin kamalasti yksinhuoltajia inhoavat...? Tuskin he onnellisen perheen lapsia ovat, kun on noin kovia traumoja jäänyt. yhä-möllö kirjoitti:
Nyt ne yksinhuoltajia vihaavat alkaa jo kettuilla sinullekin ; D Niin kova on kettuiluntarve ettei malta edes miettiä kenelle kettuilisi : D Pääasia että saa haastaa..
Onkohan noilla kettuilijoilla ollut koskaan äitiä ja isää? Minkäköhän laisesta perheestä ne tulee, kun noin kamalasti yksinhuoltajia inhoavat...? Tuskin he onnellisen perheen lapsia ovat, kun on noin kovia traumoja jäänyt.Mut tottakai ne mulle vittuilee, koska mä tein sellasen alotuksen(taas) jota ne ei olis haluneet lukee.
relaxed_eyes kirjoitti:
Mut tottakai ne mulle vittuilee, koska mä tein sellasen alotuksen(taas) jota ne ei olis haluneet lukee.
nyt näkyy
- en haluais
Vaan eipä ole mulla mitään tarvetta yh:oita morkkaa, en kyl ole jätkäkään.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4612775Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek152615Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2671575Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.841174Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4401121Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel631088- 156960
Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä41928- 56879
- 79875