Ei saa käydä paskalla

Tiedoton nuori

Työaikana. Vain tauoilla. Näin meillä firmassa.

12

4579

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tollasesta

firmasta ja vedä lähtiessäs omistajaa lättyyn.

• zxzxzx

zxzxzx

• cc-orjana

Ainakin telealalla tuo on ihan normaalia.
      Paikalta poistuminen pitää merkitä tauko-tilana. Taukotiloja saa olla 24 minuuttia päivässä -- kaiken huipuksi ne on merkitty listaan etukäteen.

"Tilanteen mukaan" saa työsuojeluesimiehen mukaan poistua mutta käytännössä siitä seuraa varoitus...

• Terttu

Käy vain rauhassa. Kyllä paskalla saa käydä silloin kun hätä on. ei siihen voi kukaan puuttua, ei sellaista jumalaa ole.

• eipä saa käydä...

Ei saa paskoa firman vessaan, kun yksi rouva ei voi mennä röökin jälkeen pissalle, jos paska haisee vessassa.

• paskaakintyöt

Paskallaistujia meidänkin firmassa riittää ,, Valot ja lehdet pois veskistä runkatkoon kotonaan , mut minkä takia työnantajan pitäisi maksaa joidenkin perverssiot???? Parempi kun pomo jakaa aamuisin korkkeja joita saavat painaa perseeseen kun meinaa tulla

• ostaa

työpaikalle Pampers-paketin ja vaikka pistää vaipat housuihinne. Menisiköhän viesti perille?

• Vatsa toimii vain virka-ajalla

tule taukoa, kun käy kakalla? Mikäpä sen mukavampaa kuin istua kakalla ja palkka juoksee.

• hink....

pyytton pöksyyn ja sano pomolle jotta kikkelis kokkelis mullon sun luonto.

• ehdotus...

Yksi vaihtoehto olisi vääntää ne kiekarat siihen omalle työpöydälle ja sitten veisi ne aina tauoilla vessanpönttöön. Jos kusta pääsisi lirahtamaan niin kahvikuppiin..

• palstan parhaaksi!

...oli meinaan niin loistava viesti! :D :D

Omia pöksyjään ei minun mielestäni kannata ruveta tuhrimaan kun ne joutuu itse pesemään, mutta läjä pomon oven edessä ois varmasti tehokas viesti, ns. haiseva vastalause.

...ja siis tämä ketjun alkuperäinen viestihän on ihan anaalista. Ei kirjoittaja vaan asia. Törkeää. Kun luonto kutsuu, silloin mennään. Mitähän ammattiliitot sanois tuohon?

• s ryhmässä

jos olen osastolla töissä 3h ja sitten kassalla 6h on vain yksi tauko 15 min. syö ja käy vessassa vartissa. tunteja kertyy =9h. niin meillä s- ryhmässä. ei me olla edes ihmisiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      155
      7072
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      614
      2588
    3. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      48
      1858
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      114
      1441
    5. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      90
      1325
    6. Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain

muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.
      Tuusniemi
      27
      1129
    7. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      71
      1127
    8. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      63
      1093
    9. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      48
      1075
    10. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      69
      1007
    Aihe