Ei saa käydä paskalla

Tiedoton nuori

Työaikana. Vain tauoilla. Näin meillä firmassa.

12

4635

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tollasesta

firmasta ja vedä lähtiessäs omistajaa lättyyn.

• zxzxzx

zxzxzx

• cc-orjana

Ainakin telealalla tuo on ihan normaalia.
      Paikalta poistuminen pitää merkitä tauko-tilana. Taukotiloja saa olla 24 minuuttia päivässä -- kaiken huipuksi ne on merkitty listaan etukäteen.

"Tilanteen mukaan" saa työsuojeluesimiehen mukaan poistua mutta käytännössä siitä seuraa varoitus...

• Terttu

Käy vain rauhassa. Kyllä paskalla saa käydä silloin kun hätä on. ei siihen voi kukaan puuttua, ei sellaista jumalaa ole.

• eipä saa käydä...

Ei saa paskoa firman vessaan, kun yksi rouva ei voi mennä röökin jälkeen pissalle, jos paska haisee vessassa.

• paskaakintyöt

Paskallaistujia meidänkin firmassa riittää ,, Valot ja lehdet pois veskistä runkatkoon kotonaan , mut minkä takia työnantajan pitäisi maksaa joidenkin perverssiot???? Parempi kun pomo jakaa aamuisin korkkeja joita saavat painaa perseeseen kun meinaa tulla

• ostaa

työpaikalle Pampers-paketin ja vaikka pistää vaipat housuihinne. Menisiköhän viesti perille?

• Vatsa toimii vain virka-ajalla

tule taukoa, kun käy kakalla? Mikäpä sen mukavampaa kuin istua kakalla ja palkka juoksee.

• hink....

pyytton pöksyyn ja sano pomolle jotta kikkelis kokkelis mullon sun luonto.

• ehdotus...

Yksi vaihtoehto olisi vääntää ne kiekarat siihen omalle työpöydälle ja sitten veisi ne aina tauoilla vessanpönttöön. Jos kusta pääsisi lirahtamaan niin kahvikuppiin..

• palstan parhaaksi!

...oli meinaan niin loistava viesti! :D :D

Omia pöksyjään ei minun mielestäni kannata ruveta tuhrimaan kun ne joutuu itse pesemään, mutta läjä pomon oven edessä ois varmasti tehokas viesti, ns. haiseva vastalause.

...ja siis tämä ketjun alkuperäinen viestihän on ihan anaalista. Ei kirjoittaja vaan asia. Törkeää. Kun luonto kutsuu, silloin mennään. Mitähän ammattiliitot sanois tuohon?

• s ryhmässä

jos olen osastolla töissä 3h ja sitten kassalla 6h on vain yksi tauko 15 min. syö ja käy vessassa vartissa. tunteja kertyy =9h. niin meillä s- ryhmässä. ei me olla edes ihmisiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      308
      3044
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      61
      2353
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      124
      2057
    4. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      349
      2043
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      127
      1733
    6. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      67
      1399
    7. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1395
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1337
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1263
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1233
    Aihe