Joo, eli onko tollasta Forssalaista Free Spirit Tattoo Studiota enää olemassa? Nettisivuja en ole löytänyt, enkä esim. aukioloaikoja tai hintoja.
Jos joku forssalainen tai joku asiasta tietävä osaa vastata, kiitos jo etukäteen. :)
Free Spirit Tattoo Studio
4
2148
Vastaukset
- ,,,,,
on se vielä olemassa, mutta aukioloaikoja ja hinnastoja en osaa sanoa.
- Josku
Itse kävin reilu kuukausi sitten ottamassa pienen mustan tribaalin yläselkään - maksoi 50€.
- Kellyn asiakas
Onhan se sinä kauppakadulla edelleen, mutta aukioloajat on semmosia miten Kelly jaksaa tulla.. Vaikka aika olisi varattu, se ei tarkota sitä että sieltä kuvan saisi.. Alotushinta on 50e ja kasvaa koon, värien ja yksityiskohtien perusteella.. Itse olen hakenut kaksi kuvaa, ja suhteellisen tyytyväinen.. Mutta jos rahaa on ja haluaa kunnon jälkeä, suosittelen Hämeenlinnan Unique Art:ia
- Jokuvaaaaaa
Tiedättekö pitääkö forssan free spirit tattoo studioon käydä ilmoittautumassa ja onko siellä ikärajaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2194594
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.293349Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1082463Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek342075- 1861768
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut341735Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131433Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs71410Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2211286- 421272