täällä istun sairaslomalla 24-vuotiaana ja kaikkeni antaneena, päälläni on tuhansien kilojen henkinen taakka, niin pettyneenä ja loukattuna, pelkään päivää jolloin sairaslomani loppuu olen pelännyt jo pitkään.. miten jaksan taas miten pystyn hoitamaan muita jos omat voimavarani ovat täysin lopussa. kuinka jaksan ne halveksivat katseet mitä selitän kyselijöille, kuinka kovetan itseni taas.. miten otan vastaan katteettomia lupauksia kuinka peitän kipeät haavat.. en ole pettynyt kehenkään muuhun kuin itseeni, miksi, miksi..
niin se vaan kävi
r.s
2
696
Vastaukset
- pettynyt myöskin
Hei,
Miksi väsyit? Olen itsekin pettynyt työpaikalla ennen kaikkea muihin työntekijöihin, jotka käyttäytyivät todella kylmästi. Miten sinulle kävi, miksi jouduit sairaslomalle? Minkälaisessa työpaikassa olit töissä? - kasaa ittes
älä nyt viiti antaa kusipäisten työkavereiden tai esimiesten muokata minäkuvaas tolla tavalla. Muutu, muuta pois tai ryöstä R-kioski sukkapäässä ja pakene Marokkoon.
Eli elämässä on niin vitusti muutakin mukavaa venaamassa kun vaan viittit ite kelata jutut ja haistattaa paskat pompottajilla.
selfmade rebels will never die
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1074662Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293433No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 491514
- 361423
- 381236
- 141142
- 1591036
- 271028
- 6954