Hei! Tarinani on pitkä. Mutta kerron sen lyhyesti. Mieheni on poissa viikot ja olen yksin viikot kolmen lapsen kanssa. Viikonloppuisin mieheni on aina toisinaan tosi hellä, mutta kun mun serkku ja sen tyttöystävä tulee meille niin olen kuin pelkkää ilmaa. Mieheni katselee mun serkun tyttöystävää koko ajan. Ja se toistuu joka viikonloppu. Oikeesti tää on mulle kuin painajainen..Miten kauan jaksan. Olen maininnut asiasta ja saan aina kuulla saman "olet mulle niin tärkeä". Kysymys kuuluu olenko? Olen vasta 24v. mieheni vielä nuorempi 22v. ja tämä kyseinen nainen 19v. Mua ihan oikeesti vituttaa.. Koskaan se ei oo mulle hyvä sillon, päin vastoin mainitsee kaikki huonot puolet musta "luonteelta" tosin. Mut en oikeesti jaksa, ainakaan kun hoidan pienet lapset yksin. Ehkä hän ei ole oikeesti kypsä tähän. Mikä vikana? Koska oikeesti en ole ruma, tyhmä, enkä muutakaan sellaista. Olen jopa kauniiksi kehuttu, eikä kukaan koskaan uskoisi että olen kolmen lapsen äiti. Ei aina että olisin edes yhden, en jaksa enää...
toimiiko näin enää
1
839
Vastaukset
- Lilli
...tuollaista sietää kenenkään! En osaa neuvoja antaa. Itse olisin niin niin vihainen tuollaisesta käytöksestä että vaatisin samantien selitystä enkä todellakaan sietäisi serkkua muijineen enää yhtäkään viikonloppua. Voit myös ehdottaa miehellesi että hän hoitaa lapset ja sinä menet töihin. Ehkä miehesi pitää sinua selviönä. Anna hänelle miettimistä... sano ettet enää siedä tuollaista, että sen on loputtava nyt tai tästä tulee ISO ongelma! Sinä olet arvokas! Muista!! Ja arvostelun on loputtava!!! Jos hän ei tajua kuinka tärkeän työn teet kasvattaessasi lapset lähes yksin, ei hän ole minkään arvoinen. Sano hänelle että jos hän jatkaa samaan malliin, niin huomaa kohta olevansa yksin myös viikonloput! Ärinää miehellesi!!! Pidän peukkuja!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756