Surullinen nainen

pelottava?

Miksi miehet pelkää surullista eronnutta naista?
Seksiseuraksi kelpaisi, mutta ei muuhun karkesti sanottuna.
(miehistä olkapäätä jota vasten itkeä kaipaisin)

19

3569

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eivät

      halua olla laastareita.

    • koska siinä

      leikissä itse tarvitsee kohta olkapäätä, mitä vasten itkeä... Minä tapasin erokriisissä olevan naisen. Ei kokemusta vastaavasta aiemmin ja itse olin jo selvinnyt omasta erostani kuiville. Tämä nainen oli kaikkea, mistä olin haaveillut ja ihastuin ja rakastuin häneen vuoden kestäneen kummallisen tapailuajan aikana tosi kovin. Minä annoin häneele todella paljon ja hän on sanonutkin että olin todella hyvä ystävä ja autoin häntä eteenpäin... siinä vain kävi niin että hän todella menikin eteenpäin ja minä rikkouduin ja hajosin pahemmin kuin koskaan aiemmin. Minä annoin kaiken itsestäni toiselle ja toinen ei antanut mitään minulle... ainoastaan imi elinvoimani ja elämäniloni ja syöksi minut pahimpaan helvettiin yli puoleksi vuodeksi. Vieläkin ajatelen häntä aamusta iltaan ja en pysty unohtamaan minulle ihania hetkiä ja öitä hänen kanssaan. Retkiä ja kaikkea mitä koettiin. Sattuu niin kovin vieläkin :(

      Eli näin... Viisastuin todella paljon ja enää minusta ei olkapäätä saa kukaan... et sinä eikä kukaan muukaan. Luulin että itsekin saisi jotakin eikä vain oteta minulta, mutta näin kävi...

      Tiesin tavallaan kokoajan miten minun käy tuossa, mutta kun en vain mitenkään osannut suojella itseäni ja lähteä pois... ne jotka ovat todella kovin olleet joskus rakastuneita varmaan ymmärtävät että ei ole helppoa olla teflonia ja välinpitämätön, jos itsellään on maailman suurimmat tunteet päällä... vaikkakin toinen vain käyttäisi toisen sydäntä hyväkseen joko tietentahtoen tai tahtomattaan.

      Tämä pahinta mitä voi käydä... tietty sillein jos löytäisit välitytävän, empaattisen miehen, joka ei ihastu sinuun pätkääkään ja on vain kaveri, niin sitten... mutta semmoinen on erittäin epätodennäköistä.

      Parane rauhassa ja tule kokonaiseksi, ennenkuin otat miehet kuvioon uudestaan!!!

      T: Tyhmä juippi

      • alkuperäinen.

        Tämä teksti oli kuin oma tarinani!
        Kiitos kirjoittajalle.


      • sinulle!
        alkuperäinen. kirjoitti:

        Tämä teksti oli kuin oma tarinani!
        Kiitos kirjoittajalle.

        Ei ole helppoa ja pohjamutia myöten mennään, mutta kyllä se näköjään lopulta helpottaa...

        Niin sinullakin!


      • narsistiin

        Ei tavallisen naisen erokriisi ketään hajota. Ai niin, mutta eihän miehet halua tavallista naista, ne haluaa just sen joka hajottaa ne, semmonen on 'jännittävä' tai jotain, näinhän se yks mies asian ilmaisi...


    • lksdlskdlskd

      Menee kalliit paidat pilalle.

    • ikuisesti

      yksin jää!
      Laastariakin tarvitsee jokainen joskus,
      miehetkin.
      Joku kuitenkin jossain vaiheessa tulee
      ja nappaa sut meitä yksinäisiä
      miehiäkin on niin paljon.
      Kaikki ihmiset tarvii läheisyyttä!

      • alkuperäinen.

        Kiitos rohkaisevasta viestistäsi!


    • jestazz

      nainen..

      Siis miksi pitää olla joku miehinen olkapää mitä vasten itkeä? Etkö sä juuri miehen aiheuttamaa harmia haluaisikin itkeä? Sä et sitten vissiin ihan vähästä opi?

      Nainen.. Itke itkusi, pyysi silmäsi ja räkäsi, ja nouse, ihan itse, ilman minkään miehen olkapäätä; onhan sulla kaksi vahvaa jalkaa ja selkäranka, joitten varassa ponnistaa ja pysyä pystyssä.

      Mies, joka kelpaa olkapääksi, harvoin kelpaa varsinaiseksi kumppaniksi. Anna noitten olla, kunnes näet kyynelittä maailmasi.

      Sitten kun sulla on jotain muuta miehelle/ itsellesi annettavaa, kuin nenäliinan pitelijän rooli, niin palaa asiaan.

    • jollain

      tapaa kaoottinen ja monesti hieman hukassa, eikä kai ihme; niin kai kuka tahansa olisi. Juuri kun mies luulee että uskaltaa luottaa naiseen, niin nainen katkookin yhteydet ja
      lähtee taas uusiin ympyröihin seikkailemaan ja etsimään uutta itseään. Joko bilettämään tai muuten vain peilaamaan kadonnutta elämäänsä taas uutta ympäristöä vasten.
      Noita kun tarpeeksi tapaa, niin ei ihme että tulee vähän araksi. Naisen ei kai yleensäkään sanota tietävän mitä oikein haluaa, mutta eronnut ei kyllä toistaiseksi tiedä
      sitäkään vähää. Ei sellaisen kanssa uskalla mitään yrittää rakentaa - ei ihme että sitten seikkaillaankin. Käsitelkää ne eronne ensin ja yrittäkää prosessointienne jälkeen
      vasta rakentaa niitä pysyvämpiä miessuhteitanne. Ei miehetkään mitään leikkikaluja ole.

    • ainakaan mulle

      siksi just, että emmä usko, että kovinkaan moni haluaa olla vaan joku lohtupuu, mihin nojailla ja sitä sä tunnut etsivän. emmäkään huoli niitä miehiä, jotka vielä roikkuu vanhassa suhteessa ja surussaan, koska ei mun tehtäväni oo olla joku sisarhentovalkoinen, joka korjaa rikkinäisen reppanan. mä haluan ihmisen kyllä kaikkine kokemuksineen, mutta mullakin on suruni ja kokemukseni. tarkoitan sillä sitä, että ehkä niillä miehilläkin on, ja pääasiallisesti me voidaan vaan tukea toisiamme, emme olla toistemme parantajia ja olkapäitä ja vain toista varten olemassa.

      en tiedä selitinkö nyt hyvin, mutta tarkoitan, että sun on vaan toivuttava pääosin muulla tuella: autettava itse itseäsi, surettava kavereitten kanssa tai hankittava niitä, kasattava itses.

      ei ole kovinkaan terve lähtökohta suhteelle lähteä liikenteeseen toisen roikkumisesta ja surusta, seurustelun pitäisi lähteä liikenteeseen ihastumisesta ja ilosta.

      mutta! hyviä uutisia: sä voit kuitenkin saada hyviä ystäviä niistä miehistä, kieltäydyt vaan seksistä (ainakin osan kohdalla) etkä yritä vääntää niistä muutakaan kun juttelu ja kaveriseuraa. unohdat sen olkapään ja seurustelusuhteen etsimisen ja vaan tutustut ihmisiin, saat huomata, että kun itse kuuntelet muita, löydät myös kuuntelijoita ja kun tutustut miehiin noin muuten vaan, löydät siinä sattumalta eräänä päivänä myös sen, joka haluaa olla enemmän. ja sinä päivänä sä et muuten sitä itkupuuta enää kaipaakaan :)

      älä sure liikaa, elämä jatkuu kuitenkin, ja kaikki meistä löytää uusia mahdollisuuksia jos halutaan. yksinäisyyskään ei kestä ikuisesti, ja niinkun kaikki hyvätkin asiat, myös huonot ovat vain tilapäisiä: ne vaan tuntuu kestävän pitempään, vaikka yleensä ovat lyhytaikaisempia oikeesti kun ne ilot ja onnet, jos ne vaan huomaa. kivun takia, me vaan monesti jäädään niihin huonoihin vellomaan. valitse elää toisin (sillä se on asia minkä voit valita), ole onnellinen siitä mitä on ollut ja siitä, että tulevaisuudella on sinulle vielä vaikka mitä hyvää tarjottavaa, ja että sinulla on valta itseesi, voit itse parantaa ja hoivata itseäsi!

      pikaista paranemista ja lempeitä kevätiltoja,
      arvosta itseäsi niin paljon, että välität SINUSTA! tsemppiä!

    • eronnut

      Itse aloin seurustella jo parin viikon kuluttua pitkäaikaisen parisuhteen päättymisestä. Kerroin kyllä uudelle miesystävälleni juuri eronneeni, mutta olen alusta asti väittänyt miehelle, että minulla ei ole enää tunteita exääni kohtaan ja että olen täysin toipunut yms. Mikään ei ole totta, mutta en halua jutella uuden miesystäväni kanssa exästäni. Helpompi väittää että kaikki on hienosti ja itkeä itkuni silloin kun olen yksin. En halua että mies kokee olevansa minulle jokin kovike tai pelkkä väline, jonka avulla unohdan exäni.

      Minulle tuo lohtua sekin että minulla on ihana mies, mutta yksin ollessani ikävöin edelleen exääni ja ajattelen häntä lähes päivittäin, varsinkin kun jouduin töiden vuoksi muuttamaan väliaikaisesti toiselle paikkakunnalle ja näen uutta miesystävääni tällä hetkellä melko harvoin.

      • sun kanssa...

        Onneksi olkoon vaan sullekin ja etenkin uudelle "miehellesi". Tajuat mitä tarkoitan sitten kun yksi kaunis päivä olet päässyt exästäsi yli!


    • Anonyymi

      Tuli helsinkii junalla kävin ostamassa urheilu auton jossa kylläkään ei ole mitään järkeä olin ummikkona kaupungilla ajoin yhden hotellin eteen kysyin parkki paikka ja sain sen.
      Kävelin baaritiskille odottelemaan että saan huoneen, moikkasin tiskillä olevalle naiselle katsoi vähän surullisena mutta moikkasi tilasin viskin kysyin odotatko huonetta nainen nyökkäsi ja sanoi et ole täältä paskasta katsoin naista sanoin anteeksi kysti mistä olet sanoin tulin junalla ostin auton en viitsi ajaa yöllä, kysyi mikä auto sanoin porche nauroi ai jaa sanoin heti ei siinä ole järkeä mutta ostin olen ajanut vain ooppelilla ja nissanilla niin ajatteli että jos nyt erilainen. Esitteli itsensä olen Elisa kysyin huomasin heti että olet surullinen, katsoi ruskeilla silmillä ja sanoi sulle voin kertoa kun olet kairasta ja nauroi menikö oikein sanoin on siellä jossakin aina joku tie naurettiin ja meinasin ottaa ryypyn sanoi älä ota. Mun paska mies on pettänyt pitkään kumpikin ollaan töissä no nyt olen muutaman päivän sairaslomalla ukko joutuu maksamaan meidän osakkeesta ainakin kolmesataa tuhatta minulle nauroi voidaan ajaa kilpaa urheiluautoilla kairaan.
      Sanoin jos opastat niin käydään ajamassa. Elisa nousi katsoin punainen hieno mekko ruskea tukka kauniit silmät mietin miksi se tollo toimi niin.
      Ajeltiin pitkin katuja ja välillä sivummallakin äkski kiihdytellä nauroi vaan kun kiihdyttelin kysyin mikä naurattaa nauroi lisää sanoi tuntuu pillussa kysyin muka tietämättömänä vaikka tiesin eetä voi tuntua siltä sanoin meneekö huulet näin ja päryytin Elisa nauroi ja nauroi pukkasi käsi varteen ja sanoi anteeksi. Katsoi eteen ja sanoi minulla ei ole enää paha olo se on sun ansiota.
      Ajeltiin eri vaiheiden ja eksymisen kautta hotelliin sovittiin syöminen. Sanoin syön kalaa se on kevyttä Elisa nauroi tosi kevyttä on lompakko se on kaliista täällä mutta tilasin kumminkin. Kehuin Elisalle kysyi saako maistaa annoin omalla haarukalla Elisa katsoi sanoin anteeksi Elisa hymyili ja otti ranteesta kiinni ollaan kuin rakastavaiset ja haukkasi ja sanoi on hyvää.
      Istuttiin sanoin Elisalle lähde kyytiin kun sulla on sairaslomaa olen änhnyt junan siellä , eikö siellä ole poro kyyditystä sanoin on mutta kaupunkilaiselle olis sokki kun poron pallit heilus edessä Elisa sanoi se olis paremmin kin seksikästä kuin sokki. Sovittiin aamulla aamupalan jälkeen. Elisa oli vähän surullinen kun halasin ylhäällä ja menin omaan huoneeseen. Soitti saako tulla riisui saunatakin ja tuli viereen sanoin saat mielellään olla ja rauhassa kiersi käteni ympärilleen ja piti kiinni nukkui siekästi minä välillä heräsin. Aamulla katsoin pienen pienet alkkarit olivat niin haluttavasti että teki mieli suudella pulluä.
      Aamupalan jälkeen lähdettiin sanoi en kysy minne kunhan siellä on rautatie että pääsen takaisin. Pysähdeltiin ja kysyin onko korttia näytti korttia sanoi voit ajaa katsoi silmät pyöreänä annat ajaa etkä tiedä kuin nimen. Sinä olet kertonut silmin puhein vartaloin olet kunnon nainen. Mietti mitenkertonut ? ja lähti ajamaan kerrot vartaloin, sanoin, katsoin aamulla sun pyllyä kun nukuit se huusi lähelle ja samalla kielsi. No mitä se kielsi ? suukottamasta pyllyä. Elisa nauroi ja kohta uudestaan sanoin et sinä kyllä saa ajaa kun kun hihität koko ajan Minäkö hihitän ja nauroi kohta menee kusi housuun ja pysähty ja aukaisi oven ja nosti hametta. Sanoin noin ei kannata pohjoisessa tehdä ajoi menemään ja kysy miksi nauroin olisi tuhat sääskeä sun huulilla ja pistelisi Elisa katsoi eteensä se oli oikeastaan kivaa saada niin paljon pistoja että muistaa pistoista on aikaa otti kädestä kiinni ja sanoi kokeile työnsi käden housuihin nosti kättäni ja housun sisään tunnetko sanoi haluan hulluna halusin jo illalla niin että kyyneleet valui en halunnut mokata.
      Elisa ajoi tyhjälle P-paikallenousi autosta ajoin pen kin taakse Elisa nakkasi pikkarit maahan tuli ja nousi päälle nosti mekon lantiolle katsoi ja sanoi olisit suudellut autoja kulki surisemalla tummat ikkunat suojeli kun Elisa oli ottanut kokonaan sisään kuiskasi mokasinko suutelin mokaa monesti ja sain taas nauramaan avasin takaa pukua sain ihanat rinnat suudeltavaksi, kun painoin lntiosta kumpikin värisi halusta Elisa kuiskas että minä haluan oltiin hellästi ja kumpikin alkoi kiihtymään Elisa kirkui oikeasti kun sai ja tunsi tulin sisään suukotti ja kuiski tiedätkö haluan ja haluan koko ajan jännitteli pillun lihaksia.
      ajettiin jonkin matkaa Elisa sanoi pitää käydä apteekissa kysyin oletko sairas nauroi en nyt mutta ehkä myöhemmin huomasitko me ei käytetty mitään haluttiin vain niin toisiamme. Käyn katumus pillerin, nauroi en minä kadu päin vastoin ja nauroi.
      Kysyin milloin kadutaan uudestaan ja naurettiin. Keskusteltiin kaikkea ja kaikesta asioista. Päästiin lopulta perille, Elisan puhelin soi kertoi että on rovanimen lähellä laittoi kaijuttimen ja hymyili lähdin jonkun miehen matkaan HÄH noin vain jos se on joku murhaaja Elisa nauroi on yrittänyt kyllä monesti, älä et kai... ei voi olla totta

      • Anonyymi

        Ny kyllä kerrot sata varmaan, Elisa kertoi illasta ja aamusta. Oli vähän aikaa hiljaista sanoi no se on varmaan erilainen kuin nämä lääppivät gigolot. Elisa sanoi tosi erilainen, soitan sulle.
        Elisa vakavoitui kysyi onko tämä sun talo ja kierteli, ei näy naisen käsialaa halasin takaa ja sanoin ei vielä Elisa kääntyi ja halasi alkoi itkemään suutelin kyyneliä mikä nyt sanoi hiljaa ei minulle näin voi käydä tuntuu että olen kotona vaikka se on kaukana. Ovikello soi ja sisälle tuli Joukon isä ja äiti, Joukon isä tuli ja halasi Elisaa mikä tyttöä harmittaa täällä jäätyy kyyneleet talvella Joukon äiti halasi myös. Elisa katsoi välillä minua ja hymyili kun vanhemmat puhua puputti koko ajan, isä töksytti oletteko seurustellut pitkään sanoin isälle pitkään ja pitkään.
        Isä sanoi ei ajalla ole merkitystä äitiäkin tanssitin seurantalolla ja kaappasin mukaan suuteli niin kivasti äiti sanoi sinä ja suutelut heti puristelit ei sillä se tuntui hyvältä ja nauroi.
        Illalla Elisa kysyi oletko töissä sanoin onautoja kymmenen niitä ajaa kuskit firma siirtyi isältä.
        Käytiin hallillaElisa katseli täällä on hyvä korjata porchea. Käytiin sosiaali tiloissa Elisa sanoi tuoksuu niin miehiltä työnnin seinää vasten nostin käsiä kylkiä vasten Elisa sanoi panen kohta oven lukkoon. Laskin kädet lähdetään kohta minä laitan lukkoon.
        Meni pari päivää Elisa soitti työpaikalleen ja kysyi jos lopettaa työt sieltä vastas nainen oli iloinen kun kuuli äänen kun Elisa kertoi asiansa nainen oli vähän surullinen ja sanoi sesun juppi sai nenilleen. Voit lopettaa työt ja takaan että saat kaikki rahat mitä kuuluu.
        Elisa oli vieressä sängyllä kuiskas luotan sinuun ja haluan tehdä töitä.
        Meni viikkoja Elisa oli vakavana muistatko tulomatkan ja katsoi suutelin meillä unehtui apteekki kokeilin vatssa nauroi eise vielä tunnu höppänä.
        Illalla katsoin kun tuli suihkusta ja kuivaili käveli eteen ja sanoi saat suudella käänsin Elisan suukotin pyllyä ja käänsin ja suutelin Elisa katsoi ympärilleen sanoin jos joku katsoo niin katsokoon täällä on hämärää Elisa laskeutui syliin kuiskas haluan lisää että varmaan saan lapsen rakasteltiin monena päivänä ja useasti. Elisa sanoi kerran sängyssä olen niin täynnä ollut sinun ihania siemmeniä että kuskeja pitäisi tulla.
        Tuli tyttö kyllä äiti oli iloinen osteli heti kaikkea kun tyttö kuulema tarvii.
        Elinan asiat oli kaikki hoidettu osake myyty ja rahat tilillä
        Miten voi olla niin että näen naisen ja se alkaa heti nin kivasti. Muistan ikäni ensi katseen kauniit silmät vähän kosteat tumma tukka kaunis asu ja sen kun katsoin punaisia huulia kuinka ne oli kauniit. Joskus juntiakin onnistaa


    • Anonyymi

      Heran pieksut sentään kukan mies tai nainen ei jaksa surullista naista/ miestä kunnella .Ota jo järki käteen tilaa aika terveyskeskus.Kerro tuo sama heille mitä aloituksesi on, saat varmaan ajan mielen-terveys hoitajalle. Jolla surusi käsitellään pois lyhyt terapialla ja voit alkaa elää ihan oikeaa elämä..

    • Anonyymi

      Tietävät että sä olet ukkomiehien huora, rahan metsästäjä, sekä toisten liittojen särkijä. Huora mikä huora ei avioon, patjaksi justiinsa kelpaa. Helppo nakki, itsensä tyrkyttää, pyytä.ällä pyytää ukkoja nussimaan.

    • Anonyymi

      Pitäisi tietää mistä kenkä puristaa ennalta. Jos tutustun naiseen ja hän on vaisu ja surumielinen oletan että se johtuu siitä että minä en ole mieluisa. Jos taas lähestyy minua kertoen että asiantila on sillä ja sillä tavalla ja toivoo rehellisesti että olisin myötämielinen niin minua parempaa olkapäätä ja kainaloa tuskin onkaan.

    • Olen ollut myös olkapäänä pari kertaa. Sitten kun ne menevät kiville, niin tyhmempikin oppii välttämään sellaisia tilantaita. Toki parisuhteessa olkapäänä oleminen kuuluukin asiaan, mutta jos heti alussa tilanne on sellainen, niin ei kiitos! Mulla on nykyelämässäkin näitä olkapäätä kaipaavia enemmän kuin mulla on olkapäitä. Aamulla kun laskin, niin niitä oli yhä vain kaksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5035
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1275
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe