Pikkulettien hintaerot!

fashy

Voisiko pikkulettien omistajat kertoa, että paljonko lettien laitto maksoi (kuitujen kanssa)?
Kyselin täältä pohjoisesta ja hintaerot oli järkyttävät (samassa kaupungissa)!!! Suurinpiirtein 40e/h kuidut, mutta myös 85e/h sis. kuidut ja 25e/h eikä suostuneet laittamaan kuituja. Mutta yhden liikkeen, joka mainostaa itseään halvoilla kampaamotuotteilla, hinta järkytti: yli 1000e!! En edes kysynyt että sisältyikö tuohon kuidut, mutta luultavasti, jos kerta vetävät tuollaisen hinnan! HUHHUH! No saan 'halvalla' paikallisesta parturi/kampaamo koulusta: 120 e kuidut.

Minkälaisia hintakokemuksia teillä on?
Onko näin että pääkaupunki seudulla hinnat pyörii ammattilaisella (ei tutulla kampaajalla eikä äidin tädin kumminkaiman sukulaisella joka on kampaaja) useammassa sadassa eurossa? 600-800e?

21

7611

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -------------------

      kaveria kehiin ja letittämään, (kuidut maksaa 50e).. eikä edes vaikeaa! en itse todellakaan letittämisestä maksaisi koskaan noin koska saman tuloksen saa aivan kotikonstein ja samalla menetelmällä.

      • tein

        itselleni pariinkin otteeseen, ei ole
        vaikeaa vaikka vois luulla.
        Kunnon peili oltava vaan että näkee taakse.
        Ostin Peruukkiliike Kuokkaselta viskoosikuitua joka vastasi melkein omaa hiuslaatuani,
        se ei sulanut vaan
        kierrittämällä 'punoin' päät.
        Siitä tuli luonnollisempi lopputulos.
        Hintaa tuli n.60e.


      • fashy
        tein kirjoitti:

        itselleni pariinkin otteeseen, ei ole
        vaikeaa vaikka vois luulla.
        Kunnon peili oltava vaan että näkee taakse.
        Ostin Peruukkiliike Kuokkaselta viskoosikuitua joka vastasi melkein omaa hiuslaatuani,
        se ei sulanut vaan
        kierrittämällä 'punoin' päät.
        Siitä tuli luonnollisempi lopputulos.
        Hintaa tuli n.60e.

        mie en ite jaksais tehä itelleni lettejä. mulla on sen verta pitkät hiukset että lähtis järki ja terveys jos alkaisin punomaan näistä yhtään mitään :D ja osaavaa kaveria ei ole.. tai no saattais olla mutta en luota niiden taitoihin ihan 100 % :P ja ihan mielelläni maksan tuolle koululle, saapahan oppilaat samalla harjotusta ja mie pääsen halvemmalla (ko ammattikampaajalla) x) ja tulee varmaanki hyvä lopputulos, ainaki monet on ollu tyytyväisiä näiden oppilaitten töihin..


    • maksoi..

      Tampereella yksi afrikkalainen tyttö laittoi kaverinsa kaa pikkuletit mulle, maksoin 150 € ja ostin itse kuidut. Aikaa meni kahden päivän aikan yhteensä jotain 10 tuntia, sillä letit oli aika ohuet. Paksut letit ei oo niin hyvän näköiset. (afrikkalaset tytöt tekee yl. hyvää työtä, koska niil on itsellään melkein jatkuvasti pikkuletit..ihan vinkkinä :) niin, ja kuituja saa halvalla itämaisista kaupoista!)

      • Ndey

        Hyi mikä ryöstö. Olen itse Afrikkalainen tyttö ja teen lettejä kaikenlaisille ihmisille enkä ole ikinä koskaan laskuttanut yli 70€ ja saan saan vaikka millaisii lettei tehtyä alle 7h, mulle riittää vain se, että näytetään mallikuva. Opettelin tekemään lettejä ihan itse .Toki lettien tekeminen ei ole kovin helppoa ja siihen menee aikaa varsinkin kun pitää lisätä pidennyksii mut ei se voi olla noin kallista 😣😣. Oli pakko kommentoida koska mua vähän ärsytti kun näin tota hinta vain pikkuletteista. Minusta on tosi epäreilua et huonosta maksaa noin paljon. Ihan tyhmää


      • Velvotteet
        Ndey kirjoitti:

        Hyi mikä ryöstö. Olen itse Afrikkalainen tyttö ja teen lettejä kaikenlaisille ihmisille enkä ole ikinä koskaan laskuttanut yli 70€ ja saan saan vaikka millaisii lettei tehtyä alle 7h, mulle riittää vain se, että näytetään mallikuva. Opettelin tekemään lettejä ihan itse .Toki lettien tekeminen ei ole kovin helppoa ja siihen menee aikaa varsinkin kun pitää lisätä pidennyksii mut ei se voi olla noin kallista 😣😣. Oli pakko kommentoida koska mua vähän ärsytti kun näin tota hinta vain pikkuletteista. Minusta on tosi epäreilua et huonosta maksaa noin paljon. Ihan tyhmää

        Hei, jos se maksaa myös verot ja vakuutukset sekä eläkettä itselleen.


      • Anonyymi
        Ndey kirjoitti:

        Hyi mikä ryöstö. Olen itse Afrikkalainen tyttö ja teen lettejä kaikenlaisille ihmisille enkä ole ikinä koskaan laskuttanut yli 70€ ja saan saan vaikka millaisii lettei tehtyä alle 7h, mulle riittää vain se, että näytetään mallikuva. Opettelin tekemään lettejä ihan itse .Toki lettien tekeminen ei ole kovin helppoa ja siihen menee aikaa varsinkin kun pitää lisätä pidennyksii mut ei se voi olla noin kallista 😣😣. Oli pakko kommentoida koska mua vähän ärsytti kun näin tota hinta vain pikkuletteista. Minusta on tosi epäreilua et huonosta maksaa noin paljon. Ihan tyhmää

        Missä sä teet lettejä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä sä teet lettejä?

        Mä oon sekä opiskelija ja työntekijä päiväkodissa. joten teen kotona lettejä vapaalla ajalla. Olen pienestä asti innostunut tekemään lettejä .


      • Anonyymi
        Velvotteet kirjoitti:

        Hei, jos se maksaa myös verot ja vakuutukset sekä eläkettä itselleen.

        Jos ne letit tehdään kampaamossa niin totta mä sen ymmärrän koska se on rekisteröity businessta ja kaikenlaista joutuu maksamaan niistä rahoista. Mut jos ne on kotona tehtyjä ja maksaa ton verran niin aijaiii!! Mielestäni aivan liikaa.


      • Anonyymi
        Ndey kirjoitti:

        Hyi mikä ryöstö. Olen itse Afrikkalainen tyttö ja teen lettejä kaikenlaisille ihmisille enkä ole ikinä koskaan laskuttanut yli 70€ ja saan saan vaikka millaisii lettei tehtyä alle 7h, mulle riittää vain se, että näytetään mallikuva. Opettelin tekemään lettejä ihan itse .Toki lettien tekeminen ei ole kovin helppoa ja siihen menee aikaa varsinkin kun pitää lisätä pidennyksii mut ei se voi olla noin kallista 😣😣. Oli pakko kommentoida koska mua vähän ärsytti kun näin tota hinta vain pikkuletteista. Minusta on tosi epäreilua et huonosta maksaa noin paljon. Ihan tyhmää

        Hei. Löytyisköhän Tampereelta pikkulettien tekijää? Ois välttämättä saatava, kun oon tottunut. Yleensä ottanut Espanjassa, mut nyt ei pääse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon sekä opiskelija ja työntekijä päiväkodissa. joten teen kotona lettejä vapaalla ajalla. Olen pienestä asti innostunut tekemään lettejä .

        Heips! Teetkö vielä lettejä? Tahtoisin pari pientä lettiä.


      • Anonyymi
        Ndey kirjoitti:

        Hyi mikä ryöstö. Olen itse Afrikkalainen tyttö ja teen lettejä kaikenlaisille ihmisille enkä ole ikinä koskaan laskuttanut yli 70€ ja saan saan vaikka millaisii lettei tehtyä alle 7h, mulle riittää vain se, että näytetään mallikuva. Opettelin tekemään lettejä ihan itse .Toki lettien tekeminen ei ole kovin helppoa ja siihen menee aikaa varsinkin kun pitää lisätä pidennyksii mut ei se voi olla noin kallista 😣😣. Oli pakko kommentoida koska mua vähän ärsytti kun näin tota hinta vain pikkuletteista. Minusta on tosi epäreilua et huonosta maksaa noin paljon. Ihan tyhmää

        Vaimolle pitäisi saada. Laita viestiä missä teet ja voitko jopa tulla pohjoisempana käymään. Tietysti maksan matkustamisen kulut 🤠👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei. Löytyisköhän Tampereelta pikkulettien tekijää? Ois välttämättä saatava, kun oon tottunut. Yleensä ottanut Espanjassa, mut nyt ei pääse.

        Tampereella lettejä tekee letitykseeen erikoistunut kampaamo Etnosalon: https://www.etnosaari.fi/site/etnosalon/


      • Anonyymi
        Ndey kirjoitti:

        Hyi mikä ryöstö. Olen itse Afrikkalainen tyttö ja teen lettejä kaikenlaisille ihmisille enkä ole ikinä koskaan laskuttanut yli 70€ ja saan saan vaikka millaisii lettei tehtyä alle 7h, mulle riittää vain se, että näytetään mallikuva. Opettelin tekemään lettejä ihan itse .Toki lettien tekeminen ei ole kovin helppoa ja siihen menee aikaa varsinkin kun pitää lisätä pidennyksii mut ei se voi olla noin kallista 😣😣. Oli pakko kommentoida koska mua vähän ärsytti kun näin tota hinta vain pikkuletteista. Minusta on tosi epäreilua et huonosta maksaa noin paljon. Ihan tyhmää

        Teetkö vielä lettejä? Minä ja ystäväni haluaisimme pään täyteen pikkulettejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon sekä opiskelija ja työntekijä päiväkodissa. joten teen kotona lettejä vapaalla ajalla. Olen pienestä asti innostunut tekemään lettejä .

        Hei. Teetkö vielä lettejä? Mulla olisi omat kuidut ja ne pitäisi kiinnittää. Itse en saa. Missä päin teet? T. Satu


    • Ebuyer

      Tyhmää maksaa noin paljon. Kuituja tosiaan saa halvimmillaan 3e/puntti, ja kaverin voi palkata letittämään. Mielellään kampaamokoulun käyneen kaverin, jotta osaa tehdä jakaukset suoraan. Muuten letti vetää hiusta ja siitä seuraa hiustenlähtöä.

    • ALVitjamuutverot

      Tuntiveloitus on kaikilla erilainen , koska liikkeitä on erilaisilla vuokrilla ja toisilla on myös työntekijöitä, joille maksetaan palkka ja siitä tuntiveloituksesta maksetaan kaikki yhteiskunnalliset velvoitteet sekä kiinteät kulut palkat ym.

    • w21
    • Pikkulettejätytölle

      Hei,

      Tekeekö täällä kukaan pikkulettejä kotona?

      Tampere/Ylöjärvi/Hämeenkyrö/Nokia akselilla?☺️

      • Akselilla

        Ei tee ..


    • Anonyymi

      Pikkulettien tekijää etsitään Helsinki Espoo Vantaa alueelta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1600
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1285
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1267
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1210
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe