Oon perustamassa bändiä. Bändini tarvitsee kitaristin, rumpalin ja basistin. Itse olisin laulaja. Bändi tulisi esittämään minun tekemiä lauluja. Olen tehnyt lauluja jo n. 200-300. Joten matskua löytyy. Bändi soittaisi rokkia, hard-rokkia. Kieli olisi englanti.
Ottakaa yhteyttä joita kiinnostaa.
Rock bändiä perustamassa
5
342
Vastaukset
- Mette
Vaikeahan tuollaiseen viestiin on vielä mitään sanoa, täytyis tietää vähän enemmän...esim. missä päin maata mahdat asustella...minkälaisia ihmisiä bändiin haet jne. =)
- stiiven tailer
Oon itä-suomesta. Haen sellasia tyyppejä bändiini jotka osaavat soittaa. Tarviin kitaristin, basistin ja rumpalin. Ei oo väliä että ovatko bändini jäsenet naisia tai miehiä. Iälläkään ei hirveesti oo väliä, kunhan osaatte soittaa.
- Hmm...
stiiven tailer kirjoitti:
Oon itä-suomesta. Haen sellasia tyyppejä bändiini jotka osaavat soittaa. Tarviin kitaristin, basistin ja rumpalin. Ei oo väliä että ovatko bändini jäsenet naisia tai miehiä. Iälläkään ei hirveesti oo väliä, kunhan osaatte soittaa.
Osaan soittaa sähkistä,bassoa ja laulaa! =)
kerro tarkemmin missä asut! - drummer
Hmm... kirjoitti:
Osaan soittaa sähkistä,bassoa ja laulaa! =)
kerro tarkemmin missä asut!Thaalla olisi rumpali, kuhan saisi vaan lisainffoa
- luna
drummer kirjoitti:
Thaalla olisi rumpali, kuhan saisi vaan lisainffoa
osaisin soittaa joten kuten bassoa...
mistä päin ootte tarkalleen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "873948Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242871No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452292- 341301
- 10889
- 130855
- 6804
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12801Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124736- 11730