KESÄKUNTOON 2008

Heippatirallaa vaan taas kaikille ketkä viel mukana on! Mites meni viikko? Itsellä pudotusta tuli vain -400g, mut parempi sekin ku plus tulos,vai mitä? Eli meikä painaa nyt 81,1kg. En saanu viel tähteä paikkareissa, 300g jäi puuttumaan. Ens viikolla sitte.

11

785

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • auroora 2

Heippa vain itsellesi ja onneksi olkoon taas menetetyistä grammoista. Kyllä se siitä ihan hyvin sujuu pikkuhiljaa. Mulla meni viikonloppu ihan hyvin. Lenkkeillyt olen joka päivä tuollaiset 6 kilometriä. Tuntuu vain, että tämäkin keskusteluryhmä on jo pinenemään päin. Onneksi meitä on vielä kaksi innokkaampaa jäljellä. Kai muu porukka on sitten jo päässeet tavoitteisiiinsa. Tänään on ollut ihan kiva lenkkeilysää. Toivottavasti ilmat jatkuvat samanlaisina. Ilmoittelen painoani vaikka torstaina. Katsellaan silloin mitä vaaka minulle näyttää. Kivaa työviikkoa kaikille ja tsemppiä tähän projektiin.

terv. auroora 2

• pikku-kata

Mulla paino tippui -600g, eli painoa tippunut nyt yhteensä 1,8kg. Hiljaa hyvää tulee!

• Milena89
        pikku-kata kirjoitti:

Mulla paino tippui -600g, eli painoa tippunut nyt yhteensä 1,8kg. Hiljaa hyvää tulee!

Saisinko liittyä seuraan?

Olen pian 19-vuotias nainen ja mittani ovat 165/69

• auroora 2
        Milena89 kirjoitti:

Saisinko liittyä seuraan?

Olen pian 19-vuotias nainen ja mittani ovat 165/69

Minun puolestani olet ainakin tervetullut tähän ryhmään. Ihan kiva saada lisää jäseniä tähänkin ryhmään. On kiva kuulla muidenkin komentteja tästä laihduttamisesta. Tänään olen kävellyt 12 kilometriä, kun kävin keskustassa asioilla. Aivan ihana ilma ulkona. Toivottavasti jatkuu samanlaisena.

terv. auroora 2

• mukaan?

Hei!
      Eksyin tänään tänne palstalle ja kovasti kaipaisin ryhmän tukea tähän uurastukseen.
      Mittani ovat 176,5/81,5
      Tavoite olisi saada kesään mennessä -6kg ja jouluun mennessä vielä saman verran...
      Lenkkeily, pyöräily ja uinti on tarkoitus aloittaa, toistaiseksi liikkuminen on ollut satunnaista.
      Kotiäiti-arkea ja kompastuskivenä napostelu! : (

• auroora 2

Tervetuloa minun puolestani ainakin ryhmään mukaan. Kivaa, kun saadaa tähänkin porukkan lisää kirjoittajia. Kasnnustetaa toinen toistamme hoikempaan loppuelämään. Me onnistumme tässä kyllä.

Aurinkoista päivän jatkoa, ja tsemppiä tähän projektiin. Minä ilmoittelen tuloksiain huomenna tai lauantaina.

terv. auroora 2

• auroora 2

Heippati! Ajattelin minäkin nyt sitten ilmoitella viikkotuloksiani ennenkuin lähden 4 kilsan lenkille. Vaaka näytti painoksi tänä aamuna 65,1. Eli viikossa lähtenyt 100 grammaa. Parempi senkin, kun ei mitään. Vielä olisi hieman matkaa lopputavoitteeseeni 64,5. Herkuista olen pitänyt näppini erossa tällä viikolla.

Yhteensä on kiloja minulta nyt sitten lähtenyt 11,6. Eli tosi tyytyväinen olen tähänkin kilomäärään. Täälläpäin aivan ihana ilma tällä hetkellä. Aurinko paistaa, ja muutama aste lämmintä. Tänään ajattelin lenkkeillä sellaisen 6 kilometriä. Viikonloppuna lenkkeilen myös joka päivä. Kalorit pidän tänään noin 1100. Normaalisti kalorini 1500. Vettä juon päivässä 1,5 litraa. Vesi on auttanut minua laihdutuksessa ainakin.

Kivaa viikonloppua kaikille, ja tsemppiä tähän projektiin. Uusille ryhmläisille vielä tervetuloa.

terv. auroora 2

• ja tervetuloa uudet jäsenet minunki puolestani. Ajattelin tässä kertoilla kuulumisia näin sunnuntaina, kun satuin tähän koneen viereen istahtamaan. Mulla on kyl ollu aika sekava viikko syömisten suhteen, saa nähdä tuleeko pudotusta ollenkaan huomenna vai peräti plussaa! Apua, mä en kestä jos se kolme kiloa ei mene huomenna rikki. Liikuttua on kyllä tullut. Äskenkin tein viiden km lenkin purulla ja haravointia tein ainaki kolme tuntia, kun oli niin ihana ilma. Ilmoitan sit huomen tai tiistaina tuloksiani. Auroora 2:lle onnittelut hienosta pudotuksesta! Ai niin, piti kysyä sulta et missä ajassa oot saanu ton 11,6 kg pois?

• auroora 2
        Mami35 kirjoitti:

ja tervetuloa uudet jäsenet minunki puolestani. Ajattelin tässä kertoilla kuulumisia näin sunnuntaina, kun satuin tähän koneen viereen istahtamaan. Mulla on kyl ollu aika sekava viikko syömisten suhteen, saa nähdä tuleeko pudotusta ollenkaan huomenna vai peräti plussaa! Apua, mä en kestä jos se kolme kiloa ei mene huomenna rikki. Liikuttua on kyllä tullut. Äskenkin tein viiden km lenkin purulla ja haravointia tein ainaki kolme tuntia, kun oli niin ihana ilma. Ilmoitan sit huomen tai tiistaina tuloksiani. Auroora 2:lle onnittelut hienosta pudotuksesta! Ai niin, piti kysyä sulta et missä ajassa oot saanu ton 11,6 kg pois?

Vastaanpa ensin sinun kysymykseesi. Aloitin tämän laihikseni 5.7.07. Tänä aamuna muuten vaaka näytti 64,6 kg. Eli nyt sitten yhteensä 12 kg ja 100 grammaa lähtenyt. Olen tosi tyytyväinen tähän painooni. Nyt täytyy keskittyä pitämään painonsa suurinpiirtein tässä.

Kiitos vain onnitteluista Mami. Kyllä sinunkin painosi on hienosti tippunut. Saat olla ylpeä itsestäsi. Oma perheeni sanoo nyt minulle, että enää et sitten tiputa painoasi, koska olen kuitenkin 170 pitkä. Toivottavasti, kun loppuviikosta ilmoittelen viikkotuloksiani niin paino suurinpiirtein samassa kuin nyt.

Minun täytyy tällä viikolla myös ruveta haravoimaan pihaamme. Meillä tosi iso piha. Joten haravoinnissa kaloreita myös kuluu ihan kivasti. Lenkkeilen tietenkin myös joka päivä. Aivan ihana ilma täälläpäin tälläkin hetkellä. Aurinko paistaa jne.

Kivaa viikkoa kaikille, ja tsemppiä tähän projektiin. Me onnistumme tässä kyllä.

terv. auroora 2

• auroora 2 kirjoitti:

Vastaanpa ensin sinun kysymykseesi. Aloitin tämän laihikseni 5.7.07. Tänä aamuna muuten vaaka näytti 64,6 kg. Eli nyt sitten yhteensä 12 kg ja 100 grammaa lähtenyt. Olen tosi tyytyväinen tähän painooni. Nyt täytyy keskittyä pitämään painonsa suurinpiirtein tässä.

Kiitos vain onnitteluista Mami. Kyllä sinunkin painosi on hienosti tippunut. Saat olla ylpeä itsestäsi. Oma perheeni sanoo nyt minulle, että enää et sitten tiputa painoasi, koska olen kuitenkin 170 pitkä. Toivottavasti, kun loppuviikosta ilmoittelen viikkotuloksiani niin paino suurinpiirtein samassa kuin nyt.

Minun täytyy tällä viikolla myös ruveta haravoimaan pihaamme. Meillä tosi iso piha. Joten haravoinnissa kaloreita myös kuluu ihan kivasti. Lenkkeilen tietenkin myös joka päivä. Aivan ihana ilma täälläpäin tälläkin hetkellä. Aurinko paistaa jne.

Kivaa viikkoa kaikille, ja tsemppiä tähän projektiin. Me onnistumme tässä kyllä.

terv. auroora 2

ja hip hei ja hurraa! Meikä sai ekan tähden paikkareissa eli kolme kiloa meni rikki ja sata grammaa viel päälle. Painoni on nyt 80,7 ja olen tosi iloinen tuloksesta, koska ninku mä jo kirjotin tos aiemmin niin viikko oli aika sekava, syötyä tuli millon mitäki ja kiire tuntu olevan. Kalenteria kun vilasin, ni ei tämäkä viikko tunnu yhtään sen rauhallisemmalta, päinvastoin. Voi itku. No täytyyy vaan tarkkailla noita syömisiä ja liikkua sen minkä ehtii. Mites teillä muilla on menny?

• auroora 2
        Mami35 kirjoitti:

ja hip hei ja hurraa! Meikä sai ekan tähden paikkareissa eli kolme kiloa meni rikki ja sata grammaa viel päälle. Painoni on nyt 80,7 ja olen tosi iloinen tuloksesta, koska ninku mä jo kirjotin tos aiemmin niin viikko oli aika sekava, syötyä tuli millon mitäki ja kiire tuntu olevan. Kalenteria kun vilasin, ni ei tämäkä viikko tunnu yhtään sen rauhallisemmalta, päinvastoin. Voi itku. No täytyyy vaan tarkkailla noita syömisiä ja liikkua sen minkä ehtii. Mites teillä muilla on menny?

Heippa! Onneksi olkoon tosi paljon vain menetetyistä kiloista. Saat olla itsestäsi ylpeä. Mulla itsellä paino tänä aamuna 64,4 eli 200 grammaa lähtenyt eiliseltä.

Tänään kävelen taas 6 kilometriä. Aivan ihana lenkkeilyilma täälläpäin. Mä olen ollut kyllä tosi tarkka syömisieni suhteen. Eilenkin kalorit tosiaan jäi paljon alle 1500. Tänään samalla tavalla. Olo minulla on erinomainen.

Kivaa laihisviikkoa kaikille. Kyllä meistä vielä hoikkia tulee.

terv. auroora 2

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      87
      3237
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      2957
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2465
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2293
    5. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      74
      2199
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2026
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      36
      1753
    8. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1626
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      20
      1613
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1450
    Aihe