Kun ammattikoulu alkaa ja parhaat ystävykset menee samaan kouluun ja eri linjoille, niin siinä koetellaan ystävyys suhdetta!!!!!!!.
Ittelle kävi näin, itse menin pyynikin ammatti kouluun varashoitajan alalle. Ja sinne samaan kouluun tuli mun kaks hyvää kaverii jotka meni eri linjoille. Entisessä koulussa me juteltiin luokassa välkällä vedettiin sikakovat naurut kun vitsailtiin.
ny kun tuli tää ammattikoulu, niin mninä jouduin rollikkahalliin varastonhoitajan alalle. rollikkahalli ja pyynikin amis kuuluvat yhteen mutta ovat eri rakennuksia ja välimatkaa on n. 200m. Ystäväni joutui tähä pyynikin pääraekennukseen opiskelemaan, häntä nään vain ruokailussa en välkällä koska välkät vietämme eri rakennusten pihalla, eri aikoihin koska koulussa on 2000 opiskelijaa. Tänään kun tapasin hänet ruokailu oven edessä juttelimme, aika huonosti saatiin lauseita suusta ja niimpä erkanenimme toisistamme.
Minä kävelin 200m päähän, rollikkahalliin kun piti mennä luokkaan. Siällä etu oven edessä seisoi mun toinen ystävä joka oli mun viereisessä luokassa opiskelemassa. Häntä vain nään joka välkällä, mutta hän on jo hankkinut uudet kaverit ja unohtanut mut kokonaan. Olemme välillä jutelleet mutta eipä siittäkään ole tullut mitään, näin minulle kävin kun menin amikseen mä olen jokaisella välkällä aivan yksin. Kun ei oman luokan pojista ja likoista ole kaveriksi, niin mää olen nyt vaan yksin.
On se niin ihme juttu, perus koulussa me oltiin erottamaton kolmikko keskusteltiin kaikesta pelattiin yhessä. Ja otettiin joka päivästä ilo irti, mutta entä ny emme nää toisiamme paljookaan ja emmekä puhu ja emme pidä yhteyttä.
Ystävät ja ammattikoulu.
1
2035
Vastaukset
- Lissu
Itselläni kävi niin että vaihdoin opiskelupaikkakuntaani, tuli uudet kaverit ja uudet ystävät, jos niitä nyt ystäviksi voi sanoa. Koska koulu on enemmän mies painotteista ja kaverit on sitten siinä talouspuolella niin välitunnit on ollut aika tylsiä, mutta voihan niihin poikiinkin tutustua. Kattelet vähän siinä luokassa jos ois joku muija tai jätkä jonka kaa viettäisit välitunteja. Se on aina noissa uusissa kouluissa että tulee uudet kaverit, sille ei voi mitään, mutta kyllä se vanha ystävyys säilyy siellä. Itse vaihdoin 600 hengen koulusta n. 300 hengen amikseen, kaikki kaverit mitä minulla nyt on niin on tullut uutena. mutta kyllä se on kiva kun voi välillä tavata vanhojakin kavereita, ei se ystävyys minnekkään ole hävinnyt kyllä se liekki palaa jokaisen rintapielissä. Mutta tsemppiä sulle ja etsi sinäkin uusia ystäviä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242421Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3452030Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261892Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101703Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121042Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181019- 55880
- 63865
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2828