YT ja irtisanomiset

ketä sanotaan irti?

ketkä yleensä tiimeissä saa lähteä? Meitä on usemapi kymmenen henkilöä ja kaikki tekee samaa duunia. Eri ikäisiä ym. Sanotaanko yleensä irti vanhimmat vai sairaimmat? siis eniten sairastavat. Voiko joku 50v. kouluttamaton saada vielä jotain työtä. Auttakaa..

7

1274

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lojaali ennen ei enää

      niin kävi minulle ollut talossa 27v nyt sanotaan irti ja muutkin oli samaa ikäluokkaa, vain nuoremman ja esimiehen kaverit ja nuoleskelijat sai jäädä. Ne on päätetty jo etukäteen ei siihen voi itse vaikuttaa.
      Paskamaista aikaa6 viikkoa pelkäät sit tulee kuiteski isku päähän kun tieto tulee ja taas oot pihalla.
      pitäkää yhtä.

      • pois vaan

        vituttaa kun katselee ympärilleen ja jokainen vain pälyilee.luulisi edes valtion toimivan lakien ja säädösten mukaan,mutta paras kiertotien etsijä näyttää olevan.kaikki laitetaan uuden organisaation tiliin.osaaminen ei merkitse mikään.pitää olla nuori ja pomojen suosiossa.silloin on kaikki hyvin


      • ssshhhh
        pois vaan kirjoitti:

        vituttaa kun katselee ympärilleen ja jokainen vain pälyilee.luulisi edes valtion toimivan lakien ja säädösten mukaan,mutta paras kiertotien etsijä näyttää olevan.kaikki laitetaan uuden organisaation tiliin.osaaminen ei merkitse mikään.pitää olla nuori ja pomojen suosiossa.silloin on kaikki hyvin

        Näin olen minäkin ymmärtänyt.
        Koko talossa suosio järjestelmä pelaa loistavasti, kuiteskin kyseessä valtionyhtö, pitäsköhän antaa vinkki ylöspäin??


      • perskattiko?
        ssshhhh kirjoitti:

        Näin olen minäkin ymmärtänyt.
        Koko talossa suosio järjestelmä pelaa loistavasti, kuiteskin kyseessä valtionyhtö, pitäsköhän antaa vinkki ylöspäin??

        ei ne vihjeet bauta.kaikki vain myötäilee.johtoporras selittelee,että osaajat ja tietäjät ynnä muuta,saavat jäädä ja muut pellolle.minulla on sellainen tieto,että juuri osaajat ja ammatti ihmiset lähtee.ainoa virhe heillä on,että ovat v a n h e n n e e t??pitäisi pysyä nuorena koko työiän.


      • maisteri
        pois vaan kirjoitti:

        vituttaa kun katselee ympärilleen ja jokainen vain pälyilee.luulisi edes valtion toimivan lakien ja säädösten mukaan,mutta paras kiertotien etsijä näyttää olevan.kaikki laitetaan uuden organisaation tiliin.osaaminen ei merkitse mikään.pitää olla nuori ja pomojen suosiossa.silloin on kaikki hyvin

        Eikös siellä ole talo täynnä LAKIMIEHIÄ, vai tarvitaanko niitä paljon että osataan kiertää lakia muutetaan vaan nimike ja pari uutta lausetta työnkuvaan.


      • aivan oikein
        maisteri kirjoitti:

        Eikös siellä ole talo täynnä LAKIMIEHIÄ, vai tarvitaanko niitä paljon että osataan kiertää lakia muutetaan vaan nimike ja pari uutta lausetta työnkuvaan.

        nyt lakimiehet saavat töitä.kiertäminen jo aloitettu.kohta irtisanotut näyttävät isoilta konnilta ja saavat olla tyytyväisiä,että pääsevät näinkin vähällä.linnaan kuuluisinat?????


    • Minä vain 20

      Tuohon on aika vaikea vastata. Itse jouduin YT:eiden johdosta osaajakeskukseen(jonka jälkeen irtisanoin itseni koko firmasta). olin ahkera ja tykätty työntekijä, menetimme esim. yhden asiakkaamme(missä olen nykyään itseasiassa töissä) sen takia että jouduin lähtemään. Eli olin hyvin vastuullisessa asemassa.
      "irtisanomisen" syyksi sanottiin että mun työnimike loppuu(mikä musta on kyllä ihan paskaa).

      Veikkaan että myös mun ikä vaikutti, olin 19 tämä tapahtui, tosin olin ollut firmassa jo vuoden vakkarina, ja hoidin suurimpia asikkaita.

      Vaikea sanoa mikä irtisanomiseen johti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      333
      2909
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      106
      2194
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1630
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1154
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1042
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      993
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      950
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      148
      934
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      852
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      41
      763
    Aihe