G: Avioliittoon kuukauden tuntemisen jälkeen!!!

Järjetöntä!

Kertokaas naiset, että oletteko te IHAN hulluja?
Minun naisystäväni (olen mies, 37v) on tuntenut minut vasta kuukauden verran, ja haluaa jo naimisiin! Edellisessä liitossani (nainen petti ja jätti) oltiin sentään yhdessä 7v, ennenkuin mentiin kihloihin! Ystäväparikin tunsi toisensa 2 viikkoa, ja meni naimisiin, erosivat sitten 4 päivää häiden jälkeen... että siltappaa, siltappaa!!

Kertokaas suomen tyhmät kansalaiset, miksi täytyy mennä pikaisen tutustumisen jälkeen kihloihin???
Eikö riitä, että tutustutaan muutama vuosi, ja mielellään ei silloinkaan tarvitsisi laittaa ketjua jalkoihin??

MIELIPITEITÄ, KIITOS!

7

1024

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • GiMMa

menin kihloihin 8kk seurustelun jälkeen... enkä kadu! Ja edelleen kihoissa olen :)

• Stina

Tapasimme harvoin, sillä mies asui toisessa kaupungissa, noin kerran viikossa. Siitä huolimatta hän kuukauden tuntemisen jälkeen kosi ja minä sanoin epäröimättä jees. Avioliitto kesti lähes 14 vuotta, päättyi miehen kuolemaan.

• Stina

niin, mies oli tavatessamme sinun ikäisesi, 37v. Kuoli ankaraan sairauteen tovi ennen 50-vuotispäiviään.

Opetus: älä ihmettele vaan tartu tilaisuuteen, koskaan et tiedä koska tuoni noutaa...

• clara
        Stina kirjoitti:

niin, mies oli tavatessamme sinun ikäisesi, 37v. Kuoli ankaraan sairauteen tovi ennen 50-vuotispäiviään.

Opetus: älä ihmettele vaan tartu tilaisuuteen, koskaan et tiedä koska tuoni noutaa...

Luulen että tää "kuukaus yhdessä ja naimisiin" -meininki tulee jenkeistä, eiks siellä harrasteta tällästä..?

Ite olin 16 ja poikaystävä 20, oltiin seurusteltu 9kk ja mentiin kihloihin. Yli kaks vuotta oltu kihloissa ja erittäin hyvältä näyttää edelleen =)

Jos itse epäröit vähänkin niin älä suostu menemään naimisiin! Just tollasta että seukataan viikko ja mennään naimisiin -tyyli, niin se ei kauan kestä. Ihmisen oppii tuntemaan kunnolla vasta kolmen vuoden seurustelun jälkeen, kuukausi ei ole mikään aika.

Voi olla että naisystäväs suuttuu jos et suostu menee naimisiin, mutta sä et ole tehnyt mitään väärää!!

• Murmeli

Olimme tunteneet 3 kk, ja silloinkin nähneet toisiamme vain viikonloppuisin, kun menimme kihloihin. Seuraavana vuonna naimisiin ja siitä tulee kuluneeksi 13 vuotta. Yhä onnellisesti yhdessä ja lapsiakin on tullut matkanvarrella.
      Minä en kosinut vaan minua kosittiin ja vieläkin minulla on se sama tunne sydämessäni kuin sinä päivänä.

• takertuja

Onko sulla tietoa tämän naisen aikaisemmista suhteista onko hän aina pyrkinyt avioliittoon lyhyen ajan sisällä? Onko sulla paljon rahaa? Onko sulla kaikki asiat hyvin ja elämä kondiksessa? Mulla ei oo joten otapa yhteyttä niin mennään naimisiin. Kyllä juttu on niin, miten tuossa joku muukin sättäilijä kirjoitti, että jos vähänkin epäröit niin toppuuttele. Jos toinen on vakavissaan niin hän kyllä odottaa niin kauan, että itse olet varma. Jos ei jaksa odottaa niin anna kenkää.

• joo

Jos epäilyttää, älä suostu. Kyllä naisystäväsi jaksaa odottaa jos kyseessä on jotain kestävämpää.

Mutta on niitä hullumpiakin asioita tehty, kaverin vanhemmat meni kahden viikon tuntemisen jälkeen kihloihin ja toisen kahden viikon jälkeen naimisiin. Siitä on nyt 27 vuotta ja yhä kuulemma pyyhkii hyvin. Olen kieltämättä vähän kade. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      96
      4774
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      113
      3912
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      208
      3804
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      108
      2220
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      77
      1964
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      80
      1336
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      132
      1258
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      162
      1246
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1105
    10. En ymmärrä ateisteja!

Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???
      Ateismi
      493
      1059
    Aihe