Kannattaako ja pitääkö se Vistan Sp1-päivitys ladata erikseen ja tallettaa cd:lle vai tuleeko se normaalina päivityksenä? Aattelin vaan että senhän joutuu jokainen kerta sitten uudelleen asennuksen jälkeen hakemaan netistä. Ei ole vielä tullut normaalina päivityksenä, onks teille?
SpI-uptate
9
354
Vastaukset
- - - -
"Aattelin vaan että senhän joutuu jokainen kerta sitten uudelleen asennuksen jälkeen hakemaan netistä."
Tuota uudelleen hakua netistä joka kerta en ymmärrä, en millään.
Kun se on kertaalleen asennettu, seuraava vaihe voi olla joskus tulevaisuudessa SP2, jolla paikkaillaan edellisiä mokia.
SP1 tulee aikanaan automaattisesti. Milloin? Kuka tietää?
Saa sen tuostakin:
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=fi&FamilyID=86d267bd-dfcd-47cf-aa76-dc0626dcdf10
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=f559842a-9c9b-4579-b64a-09146a0ba746&DisplayLang=fi - +++
Miksi?
että jos joutuu asentamaan käyttiksen uusiksi niin on SP valmiina levyllä eikä tarvi imuroida.
- aloittajposilo
No siks kun sítä nyt ei ole niillä asennuslevyillä jotka tein koneen ostettuani. Ny kun linux-kokeilun jälkeen asennan uudelleen vistan, niin kai mun pitää asentaa sitten jostakin taas se SP1, ja jos se on isokokoinen niin se kestää. Parin kuukauden väleinhän on hyvä tehdä kokonaan uusi asennus, vai eikö?
- ----+
aloittajposilo kirjoitti:
No siks kun sítä nyt ei ole niillä asennuslevyillä jotka tein koneen ostettuani. Ny kun linux-kokeilun jälkeen asennan uudelleen vistan, niin kai mun pitää asentaa sitten jostakin taas se SP1, ja jos se on isokokoinen niin se kestää. Parin kuukauden väleinhän on hyvä tehdä kokonaan uusi asennus, vai eikö?
Parin kuukauden välein käyttöjärjestelmä uusiksi?
Ei todellakaan tarvitse, kun pitää tolkun päässä, ja ei yritä olla joku ohjelmoija BIOS:issa ja rekisterissä.
Aivan tavallisella ylläpidolla käyttöjärjestelmä toimii koko koneen käyttöiän ilman mitään uusimisia.
Se on toinen juttu, jos haluaa nörtteillä, viritellä, kokeilla, tehdä muutoksia - eli tyriä, ja silloin joutuu käyttöjärjestelmää uusimaan tämän tästä, kun muut keinot on jo käytetty. - Juu-u.
aloittajposilo kirjoitti:
No siks kun sítä nyt ei ole niillä asennuslevyillä jotka tein koneen ostettuani. Ny kun linux-kokeilun jälkeen asennan uudelleen vistan, niin kai mun pitää asentaa sitten jostakin taas se SP1, ja jos se on isokokoinen niin se kestää. Parin kuukauden väleinhän on hyvä tehdä kokonaan uusi asennus, vai eikö?
Onko kovin kauan ADSL:ssä?
Kauanko käyttiksen vaihtamiset siellä kestävät?
- se
uudelle asennuslevylle, jos haluat sen olevan valmiina.
- rokspoks
Kun se saa updaten kautta tulee vaan suomiversio. Kun netistä lataa saa isomman möhkäleen jossa on monta biljoonaa triljoonaa kieltä. Monille on tullut jo updaten kautta, vaan ei mulle..odottelen.
- aloitelevaposilo
No hyvä. En siis ole ainoa unohdettu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761725
- 108977
- 89849
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19673- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41557Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164513Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;191453- 26439