Onko kellään kokemusta nexteve.com-sivuilta tilaamisesta? Huomasin kuinka edullisesti sieltä saisi ihanan juhlapuvun, mutta kuinka luotettava sivusto on?
nexteve.com
3
919
Vastaukset
- MMM
Olen tilannut nextevestä muutaman kerran. On luotettava sivusto, maksu tapahtuu luottokortilla tilauksen yhteydessä.
Tilaus tulee n 2-3 viikon kuluessa, mutta kannattaa ottaa huomioon että paketit menevät yleensä AINA tullin kautta.
Eli hintaan tulee päälle tullausmaksu, joka on puvun hinnasta ja materiaalista riippuen n. 30-60 € / asu. - tyytyväinen iltapuvunomistaja
Mutta älä ilmoita luottokorttisi tietoja maksun jälkeen faxilla minnekään, kyllä tilaamasi tuotteet tulevat ilmankin. Oman pukuni sain parissa viikossa ja tyttäreni puku tuli viikossa. Ja ihan vaan tiedoksi, että kokoja löytyy hyvinkin
- supander
miten teillä, tuliko tilausvahvistus heti vai mitenkäs? itse yritin tilata mutta meiliin ei ole tullut mitään tilausvahvistusta, ja laitoin maksutavaksi money order. mitenkä tämä toimii kun en luottokorttia omista?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611189- 42891
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että334678- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 51618
- 93610
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 75576
- 56564