Millaisissa tehtävissä olette olleet tai olette nyt menossa ja millainen tuntipalkka on suunnilleen ollut?
Ihan vain mielenkiinnosta kyselen :)
stora enson
7
3311
Vastaukset
- toinen kiinnostunut
Riippuu varmaan paljonkin työtehtävästä, mutta osaako kukaan sellasta noin arviota sanoa?! Ite kun ois stora ensolle tarkotus kesätöihin mennä (labran puolelle), palkasta ei vaan vielä hajuakaan :D
- ........
minne stora ensolle? itsekin olen labran puolelle menossa :) palkka on vähän yli 10€.
- tuleva stora ensolainen
........ kirjoitti:
minne stora ensolle? itsekin olen labran puolelle menossa :) palkka on vähän yli 10€.
Varkauden Stora Ensolle pääsin labrahommiin :)
- ....
tuleva stora ensolainen kirjoitti:
Varkauden Stora Ensolle pääsin labrahommiin :)
Onkos muita tulossa Varkauteen Stora Ensolle? Kokemuksia kyseisestä paikasta? Itse en oo koskaan edes Varkaudessa käynyt :D
- kesätyöläinen
Eilen sain vihdoinkin tietää, pääsen labraan paperikoneen laaduntarkkailijaksi :) palkka 12,82 e/h vuorolisät yms.
- Anonyymi
nahkiainen
- Anonyymi
jauhelihakeitto
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2464071Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1282343Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822006- 1411491
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!39968Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein129958- 77949
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!334881Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8867J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62790