Nyt on hämmentävä tilanne. Sanokaapa, lopetanko jutun alkuunsa: ikää meikämammalla 46 v. ja omat lapset aikuisuuden kynnyksellä. Ihan äkkiarvaamatta sitten 30 v. nuorimies ryhtyy piirittämään oikein tosissaan (ja ei: rahasta ei ole kysymys, olen ihan persaukinen, ja se on pojalle selvä asia).
Tykkään kaverista ja tulemme hienosti juttuun, samoja arvoja ja kiinnostuksen kohteita, mutta hirvittää hiukan tuo melkoinen ikäero! Tyttäreni sanoi, että ei kolmekymppinen mikään lapsi enää ole, vaan ihan aikuinen mies, ja kannusti rohkeasti suhteeseen. Vaan itse koen välillä kummaa syyllisyyttä "nuoren miehen elämän tuhlaamisesta"... En tiedä, mistä tuo ajatus tulee, onko jollain muulla samanlaista kokemusta?
Ainakin itse taidan hiukan paheksua suhteita, joissa mies on paljon vanhempi naista, joten ehkä se nyt yhtäkkiä omakohtaisena tilanteena tuntuu moraalisesti väärältä. Mutta onko se sitä?
Kehdonryöstäjä
7
4245
Vastaukset
- ikä on vain numero
tuo ikä ei välttämättä kerro yhtään mitään ihmisen kypsyydestä! Ihminen voi olla kitisevä kakara vaikka olisikin 50v. Ja toisaalta joku 20v voi olla hyvinkin järkevä ja fiksu ihminen.
Jos mies vaikuttaa sinulle sopivalta, fiksulta jne jne, mieheltä jonka haluat, niin iske kiinni ;) - jos se kerran
tuntuu hyvältä, niin nakkaa paskat muille ja anna palaa.
- rakastua.
Ei sinun tarvitse tuntea syyllisyyttä rakastumalla nuorempaan mieheen.
"Viisaat", jopa sanovat, että vanhempi nainen ja nuori mies on hyvä yhdistelmä. - Agathe
Age is only a state of mind ... Miksi tuijottaisit numeroihin, jos homma toimii ja kumpikin tykkää toisesta, niin siitä vaan!
Minä olen aina pitänyt nuoremmista miheistä, eivät ole niin "jämähtäneitä" kuin monet ikäiseni, joten ....
Ärsyttää, kun vanhalla äijällä on itseään puolta nuorempi nainen/tyttö, niin se on ihan ok, mutta toisinpäin tuntuu, että jo muutaman vuoden ikäero haittaa ihmisiä!
Lycka till =)- vastaaja x
saako kysyä ikähaarukkaa ? jos olet yli 50 v.
älä vastaa kiitos, kunnioitan ainoastaan naisia
jotka oVAT TIETOISIA omasta nuoruudestaan alle
50 v.. kiitos!
- ++++
meillä on niin että M 46 ja N 28. Hyvin ollaan oltu yhdessä jo muutama vuosi. Itse olin vähän yli parikymppinen kun tavattiin, mutta hyvin ollaan yhdessä kuljettu. Mieheni on kyllä ikäänsä nähden nuorekas ja ehkä poikanmainenkin mutta siitä juuri tykkään kun huumorintajua riittää. Tietenkin sen verran itsekin ikäeroa vierastan etten kaikille siitä heti kerro koska tiedän sen olevan vaan monelle asia jota ei välttämättä voi ymmärtää.. mutta eteenpäin vaan jos kemiat toimii.. =)
- aen1
olemme naispari ja iät 21v ja 35v, on tätä saanut aikalailla selitellä mutta minkäs teet kun kolahti. ja meilläkin nuorempi oli se joka piiritti ja vanhempi yritti toppuutella, että 'ei ole sopivaa' jne. mutta ne jotka meidät tuntevat ja näkevät yhdessä pitävät oikein hyvänä parina, myös molempien perheet ja sukulaiset. mutta vaikeaa on välillä, onneksi uudet tuttavuudet luulevat meistä vanhempaa aina n. 25 vuotiaaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee622099Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."41756Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2311232En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71920Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki20832Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.57826Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?104731Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin38678- 19666
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?92659