Inhoan jakorasioita

M23

Kuten otsikostakin ilmenee niin inhoan jakorasioita. Muistan kerran laivalla kun yksi hyvännäköinen blondi olisi halunnut mennä hommiin niin kieltäydyin tylysti siitä. Vähän se harmitti jälkeenpäin etten mennyt messiin mutta en ole semmosia miehiä. On sitä parempaakin tekemistä kuin tunkea kaluaan toisen jalkoväliin jatkuvasti. En kuitenkaan ole uskovainen vaikka kantani onkin hieman jyrkkä. Olen vain sivusta seuranneena nähnyt ihan tarpeeksi mitä semmoinen elämä tuo tullessaan eikä se ole mitenkään kadehdittavaa.

14

4542

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miehissäkin

Mutta aikamoinen yleistys, kaiken kaikkiaan.

• kokemusta on

Kyllä monelta mieheltä olisi jäänyt poikuus menettämättä, jos ei jakorasioita olisi olemassa. Annetaan jakorasioiden siis jatkaa rauhassa tehtäväänsä.:)

Myöhemmin on kyllä tullut kieltäydyttyä jakorasioiden tarjouksista, kun ei ole kiinnostanut.

• Antelias

Minulle opetettiin koulussa: Aulista antajaa Jumala rakastaa. Sitä neuvoa olen yrittänyt noudattaa, ja antaessani olen paljon saanutkin! Eipä ole tehnyt puute kireäksi kuten on käynyt keskustelun avaajalle. Jumala siunaa jakorasioita. Itse hän on ne luonutkin.

• Jeesus

Hyvähyvä!

• Joo

Siis jos hyvän näköinen blondi haluaa harrastaa seksiä kanssasi, niin hän on jakorasia ? Hieman sumeaa logiikkaa.

• Rampo

...on huomattavasti älyllisenpää.

• Vertailija

Onhan se kurjaa olla jakorasian vertailtavana. Hän on nähnyt niin monenlaisia, joista juuri sinun pippelisi voi olla se SURKEIN. Ja ajattele: saatat olla jakorasian kehnoin pano koko vuonna. Hän tekee todennäköisesti tilastoa aktisi pituudesta ja voi! kestit lyhyimmän ajan!

Muista jatkossakin valita kokematon nainen, niin hän ei huomaa, miten huono panomies sinä olet.

• lady

Hei! Ymmärrän mitä tarkoitat ja olen kyllä kanssasi täysin samaa mieltä. Onhan meitä moneksi ja toisethan niistä tosiaan tykkää.Mutta omakseen tuskin kukaan sellaista haluaa, että sillai. Antaa vaan jokaisen elää tavallaan, olipa se sitten millainen tahansa. Mutta meilläkin on oikeus omiin mielipiteisiin..

• meisselimasa

Omapa on mielipiteesi mutta minä ainakin pidän jakorasioista ja noh sanotaan nyt niin että en minäkään omaa kaluani panttaa ja hyvin harva mies niin tekee, tosin suhteeseen en tälläisen ihmisen kanssa alkaisi...valitettavan selkeistä syistä.
      Tosin olen useasti miettinyt miksi suurin osa naisista pihtaa pilluaan kuin se olisi loppumassa ja seksi olisi aivan hirveää ja sitä voi vaan antaa jos oikeasti pitää ihmisestä.
      Minä nautin seksistä ja jos on naisia jotka kanssa nauttii siitä niin hyvä.
      Olisin muuten aika kuivalla maalla jos kaikki olisi sellaisia nyrpeitä sipuleita kuin perus suomalais naiset.

• Jakorasia

Olen onnellinen jakorasia. Minua ei tuommoiset pihtaripojat kiinnosta, koska maailma on pullollaan muhkeita moloja mistä valita! Yksi pilin pihtaaja ei siinä paljon harmita!

• Toinen

Olen samaa mieltä kanssasi! Munansaanti on mukavaa ja terveellistä! Siinä hengästyy ihanasti, nivelet notkistuvat ja mieli reipastuu. Pihtari-pojun kanssa ei taida tulla edes hiki?

• panomies

et ne haluis et niit pitäs viel kohdella niinku normaalei tyttöi...siis iha oikeesti ohan niit jakorasioit ihan hauska käydä välil vähän hudattamassa, mut mix ne sit vaatii et niit pitäs tapailla sen jälkeenki ja ottaa niitten "tunteet" huomioon....siis herätys....te ootte panopatjoja ettekä mitään muuta....

• meisselimasa

Sinä olet teini tai älykkyysosamääräsi on pienempi kuin kengännumeroni eleeivät nuo kaksi asiaa ole jo synonyymi.
        Tosin en itsekkään mikään kauhean vanha ole mutta sinä olet tollo ihan sellaiseksi 15vuotiaaksikkin.
        Ja mitä siihen panomies nimimerkkiin tulee niin tuolla älykkyydellä sammuneet naisetkin sanovat sinulle EI.

• kaha

naisen täytyy olla, ennenkuin uskallat mennä messiin?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4028
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2891
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1311
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      899
    6. 131
      875
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      844
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      750
    Aihe