Kun haluaa kiinteyttää vatsalihaksia, niin voiko/kannattaako vatsalihasliikkeitä tehdä joka päivä, vai olisiko parempi tehdä ne joka toinen päivä, jotta lihakset saavat siinä välissä levätä? Onko se jopa parempi lihasten kiinteytymisen kannalta, jos ne tekee joka toinen päivä?
Vastaukset 4
- Afrodisiac-
Yleensähän on hyvä pitää päivä tai pari välissä, että treenauksesta olisi hyötyä. Pääasia kuitenkin, että pidät taukoa ainakin kerran viikossa.:)
- Spip
Esim. reiden lihaksien voimaharjoittelussa pitäisi olla lepoa montakin päivää harjoituksien välissä, sen sijaan olen ymmärtännyt että vatsalihakset voidaan (lue: kannattaa jos ehtii) harjoitella jopa kolme kertaa päivässa, kunhan yksi vapaa päivä viikossa pidetään!
- tuota hieman :D
3 kertaa päivässä. eli tekisi aamulla 20x, päivemmällä toiset 20x ja vielä illalla 20x. Tuollaistako tarkoitit ? vai että tekee 20 kertaa, parin min tauko, 20kertaa, parin min tauko jne ?
- Eräs treenailija
Aikaisemmin treenasin sellaisen 6-7 kertaa viikossa n. tunnin verran ja söin hyvin vähän, runsaasti alle 2000 kilokaloria. Hitaastipa tuntui tuloksia syntyvän.
Nyt treenaan joka toinen päivä ja tuolokset ovat alkaneet näkyä nopeammin ja muuten syön hieman enemmän, kuin ennen, mutta mietin tarkkaan etenkin oikeanlaisia rasvojen saantia ja vältän nopeita hiilareita, mutta en 100% kuitenkaan.
Minä myös treenaan erilaisia vatsalihasliikkeitä. Jokaista vatsalihasryhmää.Vatsa muotoutuu näin tasaisemmin ja erilailla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1571450Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1281160Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216859- 64782
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus58668- 44629
- 48613
- 52572
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187558En osaa kirjoittaa sulle edes anteeksipyyntöä
Koska en tiedä miten voit. Olen hieman kauhuissani ja järkyttynyt, jos olen sinua ahdistanut. Tunteiden prosessointi o29552