Mitä eroa on aidolla nahkapallolla ja komposiittipallolla paitsi hinta? Onko kalliimpi nahkapallo tosiaan hintansa väärti?
Entä onko aitoja, Koripalloliiton hyväksymiä nahkapalloja jossakin päin Suomenmaata myytävänä junnukokoina kun meidän kulmilla ei ole kuin näitä synteettisiä (ja kumisia)?
Millä pallolla Korisliigaa pelataan?
Nahkapalloko
2
827
Vastaukset
- korisd44
Nahkapallo on laadokkaampi, pehmeänmpi ja niinkuin nimikin kertoo eri materiaalia.
En tiedä aidoista... Mutta täälä kymenlaaksossa on muutamassa paikkaa.
Korisliigassa pelataan mielenstäni nahkapallolla - Lissu
Hei
Nahkapallo on hyvä valinta, kun haluaa satsata hyvään koripalloon. Wilsonin kunnon nahkapallo maksaa 60€ ja noita muita saa halvemmalla... Itsellä on wilsonin reacton pallo hinta 30 € ja on palvellut jo monta vuotta.
Sanoisin että jos junnu pelaa vielä pallolla numero 5 en välttämättä ostaisi nahkapalloa. Pojilla numero 6 on sellainen jonka ostaisin halvempaa esim juuri reaction (Koska pojilla viimeinen pallonkoko on 7). Mutta tytöille ostaisin suoraan 6 pallona kunnon wilsonin. Kestää monta vuotta sisäkäytössä.
Itsellä vielä ensinmäinen nahkapallo vielä käyttökunnossa (Tosin koko uudistuksen myötä liian iso).
Lyhyesti Mini - Mikro ikäisenä ei välttämättä nahkaista
C-pojat jos ei raaski uhrata niin keinonahka tai esim raection.
C-tytöt aina naisiin saakka. Kerran se vaan kirpasee kun ostaa kunnon pallon ja käytössä monta vuotta sisäkäytössä.
B-pojat Ostaa kunnon pallon ja käytössä monta vuotta sisäkäytössä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1059423
- 494591
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021976Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html421901- 241620
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131381Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,381297Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54917Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31902Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30893