Kauhea työnhaku!

kyllästynyt!

mä vihaan soitella eri paikkoihin työpaikan toivossa, koska yleensä nä jotka vastaa, on vähintään töykeitä. tänäänkin soitin erääseen paikkaan, jossa ilmossa ei vaadittu kokemusta, eikä puhuttu ikärajoistakaan mitään. no, kuitenkin kun soitin, todella töykeä muija vastasi ja antoi ymmärtää, että 19-vuotiaana olen ensinnäkin liian nuori tähän (siivoustyö) ja minulla pitäisi olla ilmeisesti koemustakin ja vielä lopuksi, kun siis kerroin ikäni hänelle, hän töksäytti, että "mikset sä oo koulussa?"..todella typerää häneltäkin. eihän mua oo pakko palkata, mutta kun itse ilmoituksessaan vaati ystävällisyyttä, niin voisi helvetti työnantajana ja paikan omistajana itsekkin näyttää vähän esimerkkiä!

4

1214

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • turhajätkä

Tais olla haudan partaalla oleva kusipää se ämmä.......

• mika

mee johonkin työkkärin koulutukseen jossa on työ-
      harjoittelu niin voisit päästä sen jälkeen töihin.
      tai etsi itsellesi oppisopimuspaikka tai vastaava.

• ex-työtön

Joo, suosittelen. Olin suunnitelmat selviksi kurssilla Pitäjänmäellä ja sain työpaikan kurssin avulla. Todella moni muukin kurssilainen sai työpaikan tai opiskelupaikan. Kurssi oli tosi hyvä! Olen ollut monilla muilla kursseilla aiemmin ja ne on ollu huonoja ja turhauttavia. Näitä kursseja toivon että järjestetään muillekin. Kysykää Katja Noponen Oy:n kursseja työkkäristä. Niistä on myös mun kavereilta tullut tosi hyvää palautetta. Rento meininki, mutta homma toimii silloin musta parhaiten..

• Jansku
        ex-työtön kirjoitti:

Joo, suosittelen. Olin suunnitelmat selviksi kurssilla Pitäjänmäellä ja sain työpaikan kurssin avulla. Todella moni muukin kurssilainen sai työpaikan tai opiskelupaikan. Kurssi oli tosi hyvä! Olen ollut monilla muilla kursseilla aiemmin ja ne on ollu huonoja ja turhauttavia. Näitä kursseja toivon että järjestetään muillekin. Kysykää Katja Noponen Oy:n kursseja työkkäristä. Niistä on myös mun kavereilta tullut tosi hyvää palautetta. Rento meininki, mutta homma toimii silloin musta parhaiten..

Olen samaa mieltä edellisen kirjoittajan kanssa. Saman järjestäjän kurssilta tuli duunia ja kämppä mullekin. Suosittelen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      106
      4592
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3403
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2390
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      41
      1438
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1353
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1206
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1102
    8. 159
      1026
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      998
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen