mä vihaan soitella eri paikkoihin työpaikan toivossa, koska yleensä nä jotka vastaa, on vähintään töykeitä. tänäänkin soitin erääseen paikkaan, jossa ilmossa ei vaadittu kokemusta, eikä puhuttu ikärajoistakaan mitään. no, kuitenkin kun soitin, todella töykeä muija vastasi ja antoi ymmärtää, että 19-vuotiaana olen ensinnäkin liian nuori tähän (siivoustyö) ja minulla pitäisi olla ilmeisesti koemustakin ja vielä lopuksi, kun siis kerroin ikäni hänelle, hän töksäytti, että "mikset sä oo koulussa?"..todella typerää häneltäkin. eihän mua oo pakko palkata, mutta kun itse ilmoituksessaan vaati ystävällisyyttä, niin voisi helvetti työnantajana ja paikan omistajana itsekkin näyttää vähän esimerkkiä!
Kauhea työnhaku!
4
1214
Vastaukset
- turhajätkä
Tais olla haudan partaalla oleva kusipää se ämmä.......
- mika
mee johonkin työkkärin koulutukseen jossa on työ-
harjoittelu niin voisit päästä sen jälkeen töihin.
tai etsi itsellesi oppisopimuspaikka tai vastaava.- ex-työtön
Joo, suosittelen. Olin suunnitelmat selviksi kurssilla Pitäjänmäellä ja sain työpaikan kurssin avulla. Todella moni muukin kurssilainen sai työpaikan tai opiskelupaikan. Kurssi oli tosi hyvä! Olen ollut monilla muilla kursseilla aiemmin ja ne on ollu huonoja ja turhauttavia. Näitä kursseja toivon että järjestetään muillekin. Kysykää Katja Noponen Oy:n kursseja työkkäristä. Niistä on myös mun kavereilta tullut tosi hyvää palautetta. Rento meininki, mutta homma toimii silloin musta parhaiten..
- Jansku
ex-työtön kirjoitti:
Joo, suosittelen. Olin suunnitelmat selviksi kurssilla Pitäjänmäellä ja sain työpaikan kurssin avulla. Todella moni muukin kurssilainen sai työpaikan tai opiskelupaikan. Kurssi oli tosi hyvä! Olen ollut monilla muilla kursseilla aiemmin ja ne on ollu huonoja ja turhauttavia. Näitä kursseja toivon että järjestetään muillekin. Kysykää Katja Noponen Oy:n kursseja työkkäristä. Niistä on myös mun kavereilta tullut tosi hyvää palautetta. Rento meininki, mutta homma toimii silloin musta parhaiten..
Olen samaa mieltä edellisen kirjoittajan kanssa. Saman järjestäjän kurssilta tuli duunia ja kämppä mullekin. Suosittelen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064592Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293403No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 411438
- 361353
- 381206
- 141102
- 1591026
- 27998
- 6944