Kivuttomin paikka?

Liianpienivielä

Mihin on kivuttomin paikka ottaa tatska, mihin taas kivuliain..onko teillä ihmiset tietoa? Kiitos

11

6613

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mie-

      Jos pelekäät, älä ota tatskaa ollenkaan-

      Minä otin alaselkään ensimmäisen kuvani, tatuoija sanoi jotta ensi kuvalle aika huono paikka mutta sattui ja ei- niin yksilökohtaista.

      Lisää otan kunhan kerkiän...

    • ............

      Kivun tunteminen on kait aika yksilöllistä, mutta jos tatuointia oikeasti haluaa, niin ei kivulle kannata uhrata hirveästi ajatuksia...

      Yleensä kai sanotaan, että mitä lähempänä luuta sen kipeämpää tekee. Ja vatsassa on paljon hermopäitä, niin kuulemma (huom!kuulemma) sattuu vähän enemmän.

      Itselläni on tatuointi jalassa n. 10 cm nilkasta ylöspäin eikä se ainakaan sattunut. Kaverilla on tatska hauiksessa eikä sekään ollut sattunut.

      mutta kuten sanottu, kipu ja sen tunteminen on yksilöllistä.

      • kipuherkkis

        mulle tehtiin puoliksi luun päälle puoliks läskin päälle tatuointi ja sattu läskin päällä enemmän luun kohalla ei tuntunu melkein mitään. ei kukaan muu ihminen voi sanoa mikä tulee sattumaan enemmän tai vähemmän.


    • Walo

      tauointia.Alaselkä 25 cm sattui vähän,ainakin luun kohalla ja yläselkä,olkapään luona ei.ei kannata pelätä :)

      • gfffffffffffffffffff

        se on kait yksilöllistä,mutta kuvia joita olen tehnyt itse,niin voisin sanoa että kivuttomin paikka on olkapää,ja kivuliain(miehille)on rinta
        ja naisille lapaluunseutu ja alaselkä.


      • sönkkkkööö
        gfffffffffffffffffff kirjoitti:

        se on kait yksilöllistä,mutta kuvia joita olen tehnyt itse,niin voisin sanoa että kivuttomin paikka on olkapää,ja kivuliain(miehille)on rinta
        ja naisille lapaluunseutu ja alaselkä.

        Vasen olkapää taas sattuu paljon enemmän jos verrataan oikeaan olkapäähän,koska sydän on samalla puolella. En sitten tiedä pitääkö paikkaansa kun en ole itse sinne ottanut,mutta moni tuttu jolla on molemmissa olkapäissä tatuointi niin on tällaista väittänyt..


      • hth**
        sönkkkkööö kirjoitti:

        Vasen olkapää taas sattuu paljon enemmän jos verrataan oikeaan olkapäähän,koska sydän on samalla puolella. En sitten tiedä pitääkö paikkaansa kun en ole itse sinne ottanut,mutta moni tuttu jolla on molemmissa olkapäissä tatuointi niin on tällaista väittänyt..

        Vastoin yleistä harhaluuloa sydän ei ole vasemmalla puolella rintakehää. Se on melko tarkkaan keskellä, vaikka ehkä pikkuisen sinne vasemmalle kallistuukin.

        http://faculty.ksu.edu.sa/75719/Pictures Library/Respiratory system/The main structures in the thoracic cavity and neck.jpg

        Sydän on kuitenkin epäsymmetrisesti suonitettu ja siksi sydänäänet kuuluvat paremmin vasemmalta puolelta - tästä on tullut virheellinen käsitys sydämen sijainnista.

        Sydämen sijainti ei vaikuta kiputuntemukseen, mutta mikäli näin luulee, placeboefekti kyllä toimii.


    • Tuska Tatskanen

      Kivuliaimmat paikat:

      1. Pankkitili
      2. Kasvot
      3. Sukupuolielimet

      Kivuttomin paikka, ettei ota.

      Kaikki tatuoinnit sattuvat ja niin on tarkoituskin.

      • se on sellasta.

        ..riippuu ihan mitä kivulla tarkotat.
        Synnytys ja avomurtuma sattuivat,lävistys nippas ja greippi avohaavassa kirveli..

        Tatuointi laajalle alueelle ei sattunut,viiden tunnin jälkeen alkuun palaaminen sattui paljon.


    • fgvhbjnk

      Mulla on vaan yksi tatska ja se on jalkapöydässä. Välillä ei sattunut yhtään ja tuntui suorastaan mukavalta, välillä sattui paljon. Mutta ei se kipu niin pahaa ole etteikö sitä kestäisi.

    • DeathlyHallows

      EI SELLAISTA OLE!!!!!
      harmi :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      33
      7531
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      83
      4476
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      62
      2933
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2156
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1689
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1667
    7. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      351
      1453
    8. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      13
      1362
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      58
      1109
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      276
      1060
    Aihe