Mitä mieltä kyseisestä pyörästä. Minkälainen hinta-laatusuhde.
Ajan etupäässä asfalttiteitä jonkun verran sorateitä myös. Matkat noin 20 kilsaa.
Trek 3700
10
6330
Vastaukset
- tie tämä on
Taitaa pärjätä josemaitille ehkä
Kyseessä on jäykkäperäinen maastopyörä, eli ei ole ollenkaan järkevä ostos asfalttihuristeluun. Jos haluat pysyä merkissä, niin TREK:n halvin asfalttiohjus on malli 1.2.
Hae jotain tällaista:
http://www.trekbikes.com/int/en/bikes/2008/road/1_series/12e/
tai
http://www.trekbikes.com/int/en/bikes/2008/urban/xo/xo2/
tai
http://www.trekbikes.com/int/en/bikes/2008/urban/soho/soho10e/
Nuo esimerkit ovat TREK:n mallistosta, mutta kaikilta varteenotettavilta valmistajilta löydät saman tyyppiset pyörät.
Tuo 3700 voi sinänsä olla ihan hyvä ostos, jos sen saa sopivaan hintaan. Mutta kuten sanottu, ei sinulle eikä kenellekkään tuohon käyttöön.- tietämätön?
Eikös noissa asfalttipyörissä ole ohuet renkaat.
Talvella varsinkin olisi paksu renkainen parempi ei liukastelisi joka urassa.
Mites hiekkateillä mikä olisi paras valinta sinne. - pentti hilkuri
tietämätön? kirjoitti:
Eikös noissa asfalttipyörissä ole ohuet renkaat.
Talvella varsinkin olisi paksu renkainen parempi ei liukastelisi joka urassa.
Mites hiekkateillä mikä olisi paras valinta sinne.Riippuu asfalttitiestä, maantiellä en tuota ostaisi mutta kaupunki ajoon soveltuu varmasti hyvin. Itselläni on citypyöränä teräsrunkoinen maastopyörä ja tuli sillä ajeltua viikonloppuna maantielläkin 50 40 km.
pentti hilkuri kirjoitti:
Riippuu asfalttitiestä, maantiellä en tuota ostaisi mutta kaupunki ajoon soveltuu varmasti hyvin. Itselläni on citypyöränä teräsrunkoinen maastopyörä ja tuli sillä ajeltua viikonloppuna maantielläkin 50 40 km.
Omasta mielestäni ihan rehellinen maantiepyörä, on paras vaihtoehto myös asfalttiviidakkoon. Rullaavuus on ihan jotain muuta, kuin maastopyörien metsään suunniteltujen leveiden renkaiden. Eikä ohjaus vetele niin kuin leveiden renkaiden kanssa maastopyörällä.
http://velosport.fi/index.php?main_page=product_info&cPath=204&products_id=1079
Paljon nykyään suositaan cyklocrossaria yleispyöränä. Se toimii kelillä kuin kelillä.
http://www.larunpyora.com/fo_08_mares_expert.htm
Jos tuohon laittaa maantierenkaat alle, on rullaavuus hyvä, vaikka kokonaisuus ei tietysti ole maantiepyörämäinen erilaisen geometrian takia.
Varsinaiset kaupunkipyörätkin ovat alkaneet menestyä markkinoilla myös Suomessa:
http://www.konaworld.com/08_paddywagon_w.htm
tai
http://www.pyorahuolto.com/taulu/show.php?n=11- pentti hilkuri
KPy kirjoitti:
Omasta mielestäni ihan rehellinen maantiepyörä, on paras vaihtoehto myös asfalttiviidakkoon. Rullaavuus on ihan jotain muuta, kuin maastopyörien metsään suunniteltujen leveiden renkaiden. Eikä ohjaus vetele niin kuin leveiden renkaiden kanssa maastopyörällä.
http://velosport.fi/index.php?main_page=product_info&cPath=204&products_id=1079
Paljon nykyään suositaan cyklocrossaria yleispyöränä. Se toimii kelillä kuin kelillä.
http://www.larunpyora.com/fo_08_mares_expert.htm
Jos tuohon laittaa maantierenkaat alle, on rullaavuus hyvä, vaikka kokonaisuus ei tietysti ole maantiepyörämäinen erilaisen geometrian takia.
Varsinaiset kaupunkipyörätkin ovat alkaneet menestyä markkinoilla myös Suomessa:
http://www.konaworld.com/08_paddywagon_w.htm
tai
http://www.pyorahuolto.com/taulu/show.php?n=11Tule kokeilemaan tänne vuoden pyöräilykaupunkiin Porvooseen sillä maantiepyörällä. Itse ajan lenkkiajelut maantiepyörällä(alumiinirunko jossa hiilari haarukka), siirtymä kaupungista maantielle on aivan perseestä, johtuen pyörätien huonosta kunnosta ja korkeista/jyrkistä rotvalleista. Täysalumiininenpyörä on myös varsin haitarista, ranteet ja perse kovilla siinä rynkytyksessä. Toi Konan paddy wagon vaikuttaa kyl hyvältä.
pentti hilkuri kirjoitti:
Tule kokeilemaan tänne vuoden pyöräilykaupunkiin Porvooseen sillä maantiepyörällä. Itse ajan lenkkiajelut maantiepyörällä(alumiinirunko jossa hiilari haarukka), siirtymä kaupungista maantielle on aivan perseestä, johtuen pyörätien huonosta kunnosta ja korkeista/jyrkistä rotvalleista. Täysalumiininenpyörä on myös varsin haitarista, ranteet ja perse kovilla siinä rynkytyksessä. Toi Konan paddy wagon vaikuttaa kyl hyvältä.
Kunhan tulee nättejä sunnuntaipäiviä, niin Google maps antaa kotoa Porvooseen pyöreät 65 km. Ajatuksena olisi käväistä joku sunnuntai siellä.
Periaatteessa yhä 80-luvun perus pyörä: teräsrunko, vaihteet, käyrä tanko, lokarit ja tarakka, olisi monessa suhteessa hyvä yleispyörä. Paljon parempi kuin hybridi. Niitä ei vain ole täällä pahemmin myynnissä. Surlyä saa, TREK:llä ja KONA:lla on yksi malli kummallakin jne. Teräs ei ole yleensä niin kova ajaa, kuin alumiini.- pentti hilkuri
KPy kirjoitti:
Kunhan tulee nättejä sunnuntaipäiviä, niin Google maps antaa kotoa Porvooseen pyöreät 65 km. Ajatuksena olisi käväistä joku sunnuntai siellä.
Periaatteessa yhä 80-luvun perus pyörä: teräsrunko, vaihteet, käyrä tanko, lokarit ja tarakka, olisi monessa suhteessa hyvä yleispyörä. Paljon parempi kuin hybridi. Niitä ei vain ole täällä pahemmin myynnissä. Surlyä saa, TREK:llä ja KONA:lla on yksi malli kummallakin jne. Teräs ei ole yleensä niin kova ajaa, kuin alumiini.mukava nähdä, millainen henkilö on näiden autoverokirjoitusten takana, on sen verran jäänyt hampaankoloon......
- pentti hilkuri
pentti hilkuri kirjoitti:
mukava nähdä, millainen henkilö on näiden autoverokirjoitusten takana, on sen verran jäänyt hampaankoloon......
Sinä autovero juttuja kirjotteleva, sovittasko että vain minä käytän pentti hilkuri nimimerkkiä.
pentti hilkuri kirjoitti:
Sinä autovero juttuja kirjotteleva, sovittasko että vain minä käytän pentti hilkuri nimimerkkiä.
Tuolla autto puolella on joku häirikkö, joka vaihtaa koko ajan nimimerkkiä. Tyyppi ottaa aina kierroksia, kun joku levittää hänelle "sopimatonta totuutta". Otti todella huippukierrokset, kun reilu vuosi sitten menin kirjoittamaan autoveron muutoksesta loppuvuodesta, vaikka kaikki, jotka seurasivat asiaa, näkivät mitä tulossa on. Samainen tyyppi ei pidä myöskään siitä, kun mietitään 2009 lopun autoveron laskua, vaikka kaikki asiaa seuraavat näkevät, että EYT:n tuomiot tulevat suurin piirtein tuossa aikataulussa. Tuo meni offariksi, takaisin asiaan.
Vastuksesta pyörityksen opettelussa en tiedä itse, koska minulla ei ole sellaista. Luulisi auttavan, koska silloin voi kokonaan keskittyä siihen, miltä jaloissa tuntuu. Itse ajoin ensimmäisenä kesänä muutamia lenkejä siten, että pyrin liioittelemaan pyöritysliikettä. Eka kesä meni niin, että koko ajan tuntui siltä, että oppi lisää. Todennäköisesti jonkun osaajan silmissä ajan yhä kulmikkaasti ja yhtä rennosti kuin näkkileipä.
Kuuntele polviassi alussa hyvin tarkkaan. Tänäkeväänäkin minulla meni käytännössä eka lenkki siihen, että sain säädettyä klossit oikeaan kohtaan. Eli kuusiokoloavain aina mukaan ja jos tuntuu vähääkään epämukavalta, niin säädä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kanki kovana; ei tiedä pornovideoista mitään
Kaikkosen erityisavustajan asunnossa kuvattiin pornoa. Väittää ettei tiedä asiasta yhtään mitään. https://www.is.fi/po2127460- 572912
- 1902327
Mitä tämä on
Ajatella, olen viimeksi nähnyt sinua melkein vuosi sitten ohimennen. Ja silloinkin sinä välttelit minua. En ole kuullut101733Ei monet elä kuin alle 60 v, mikä vaikuttaa?
gulp, gulp.. Juice Leskinen eli 56 vuotta. Matti Nykänen eli 55 vuotta. Topi Sorsakoski eli 58 vuotta.1591694Hakalan asunnossa on kuvattu aikuisviihdesivusto Onlyfansin kautta julkaistu pornovideo.
Keskustan puheenjohtajan Antti Kaikkosen avustaja Jirka Hakala ei jatka tehtävässään. Keskustan puoluelehti Suomenmaa ke201386- 741240
Nyt on konstit vähänä.
Nimittäin tuulivoiman vastustajilla, kun pitää perättömiä ilmiantoja tehdä. Alkaa olla koko vastustajien sakki leimattu,381173Hyvää yötä kaivatulleni
En pysty tekemään kokemaan mitään sielussa tuntuvaa, syvää, vaikuttavaa, ilman että rinnastan sen sinuun. Niin kävi tänä271155Tilinpäätösvaltuusto 27.5
Samalla viimeinen kokous ennen uudenvaltuustokauden alkamista. Vanhat antavat itselleen erinomaiset arvosanat, ja siirty501029