Elikkä tähän nyt ei varmaan ole olemassa mitään, miten vois tähän vaikuttaa mut kysynpä silti..
Eli mulla on rumat leveät kynnet, joita olen kaiken lisäksi repinyt ja pureskellut säännöllisen epäsäännöllisesti varmaan 15 vuotta. Välillä olen kuitenkin onnistunut kasvattamaan ne pitkiksi. Kynnet itsessään ovat kuitenkin hyvässä kunnossa ja eivät lohkeile.
Ongelma on nyt se, että kynteni eivät ole kauniit pitkinäkään, sillä ne ovat hyvin leveät. Muiden keskisormen kynnen leveys on minulla pikkusormen kynnen leveys...
Jos laittaisin rakennekynnet, niistä tuskin tulisi kauniit leveille kynsille? Vai voiko laittaa jotenkin vähäsen omaa kynttä kapeammat/näyttääkö oudolta?
Joskus olen lakannut kynnet jättäen hieman tyhjää tilaa reunoihin luoden illuusion kapeista kynsistä. Kynteni ovat myös kärjestään pyöreän malliset...
Mitään neuvoja, miten voisin saada kynteni kapeamman mallisen näköisiksi? :(
--
Ps. Kovin pitkiä rakennekynsiä en voi laittaa, koska soitan pianoa.
rumat LEVEÄT kynnet :(
7
5154
Vastaukset
- musta kissa
Kokeile viilata kynnet mantelin muotoisiksi, tekee siromman vaikutelman.
Kynsilakan jättäminen pois reunoilta on myös hyvä optinen kikka, varsinkin tummilla väreillä.
Rakennekynnet pitää aina tehdä reunasta reunaan mutta niitä voi vähän kaventaa pinssaamalla. Ja tottakai nekin voi muotoilla mantelin muotoisiksi.- kynnet....
on lapimaiset. Kun lopetat jyrsimisen ja jaksat kasvattaa ja kasvattaa, niin aikaa yöten kynnet muuttuu muodokkaimmiksi.
- juttah20
kynnet.... kirjoitti:
on lapimaiset. Kun lopetat jyrsimisen ja jaksat kasvattaa ja kasvattaa, niin aikaa yöten kynnet muuttuu muodokkaimmiksi.
Äitini ei koskaan pureskellut kynsiä, ja hoiti niitä hyvin ja ne olivat pitkät. Mutta silti malliltaan leveät ja kynnen valkoinen kärki alkoi "pyöreästi".
Tuskin se kynsien pureskelu siis niitä kynsiä leventää :D - vain on sellaiset
juttah20 kirjoitti:
Äitini ei koskaan pureskellut kynsiä, ja hoiti niitä hyvin ja ne olivat pitkät. Mutta silti malliltaan leveät ja kynnen valkoinen kärki alkoi "pyöreästi".
Tuskin se kynsien pureskelu siis niitä kynsiä leventää :Dkynnet.
Vaan joillakin todella on lapiokynnet kun kynnet järsitty olemattomiin sormenpäitä myöden. - EK-K
vain on sellaiset kirjoitti:
kynnet.
Vaan joillakin todella on lapiokynnet kun kynnet järsitty olemattomiin sormenpäitä myöden.Kynsien pureskelu ei aiheuta kynteen liikakasvua, ei leveyttä eikä myöskään kavenna kynsiä.
- näin selvisi
Itselläni kynnet menevät pitkäksi kasvaessaan ihan "rullalle", kuin putkeksi. Ovat tosi kapean näköiset. Kynnellä pehmeään (esim taikinaan) painaessa jää sellainen puolikuu-jälki joka on melkein täysikuu...
Enivei, ongelma helpotti kun jouduin työn vuoksi lopettamaan kynsien lakkauksen. Lakattomat kynnet eivät käperrykään! (liian kuivatko olivat silloin, 3 x viikossa lakkaillessa ja lakkaa poistaessa))
Siispä jos haluat itsellesi kaartuvammat ja kapeamman oloiset kynnet, lakkaa lakkaa vaan säännöllisesti :D Toivottavasti onnistuu!- EK-K
Kynsilakka kuivuu kynnen pinnalle painaen kynttä kaarelle. Kynsi säilyttää kosteutensa kun kynsilakka suojaa kynnen pintaa kuivumiselta, jonka vuoksi se kaartuu myös helpommin ajan myötä. Jos kynsi ei ole viilattu symmetrisesti, se lähtee kaartumaan "kiharalle".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k512264Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖251068Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut82982Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.11914Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt54883- 68873
Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me126853Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu10783vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos22763Täällä istun ja mietin
Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu49759