kertokaa mulle, mitä voisin antaa tai tehdä miehelle, jotta saisin hänet piristymään..ja unohtakaa kaksmieliset, tiedän se olis parasta, mutta nyt jotain muuta kehiin?
Jotain jolla yllättää mies, joka painaa vaan tehdä töitä..?
Miehen piristys
60
2635
Vastaukset
Mitä se teki sillon ku sillä oli aikaa. Kävi konserteissa? Harrasti kalastusta? Kävikö se ulkona syömässä? jne.
Se on juminu paikalleen... sama mies kiertää samaa kehää. Siihen pieniki muutos arkirutiineista on hieno piristys. Esim. mie oon melko innoissani ku pääsin lauantaina ratsastamaan =) Se on harvinaista herkkua joka oli muuten aikasta kivaaki.
VIe se vaikka ampumaradalle...- cookos
tuosta sain jo idean,,mutta ei ampumista tai kalastusta. Minäkin haluan ratsastamaan, mutta ukkoo en varmaan saa mukaan. Se tykkää löhötä satiinilakanoissa..jotain sinnepäin.
Mutta mä lähen joku päivä issikkavaellukselle, vaikka yksin :D cookos kirjoitti:
tuosta sain jo idean,,mutta ei ampumista tai kalastusta. Minäkin haluan ratsastamaan, mutta ukkoo en varmaan saa mukaan. Se tykkää löhötä satiinilakanoissa..jotain sinnepäin.
Mutta mä lähen joku päivä issikkavaellukselle, vaikka yksin :Dkylpylässä? Jos ei kerta issikat kiinnosta. Sano sille ettei se uskalla nousta hevosen selkään ;) toimii aina
- cookos
Frederico kirjoitti:
kylpylässä? Jos ei kerta issikat kiinnosta. Sano sille ettei se uskalla nousta hevosen selkään ;) toimii aina
joskus kauan sitten ratsastanut, leikkinut villiä länttä. Mut ei silti, ei kiinnosta. Ja jos mikä on ei, se on silloin ei.
Mut mä koitan jotain.
- väliaika
käytettävissä oleva budjetti ja mitä mies harrastaa?
Monet miehet tykkää romuista.- cookos
työtä ja työtä..ja sillä kyselinkin. Romut ei tuu kysymykseen, näkee romuja riittävästi. No budjetti max. 100 euroo.
- väliaika
cookos kirjoitti:
työtä ja työtä..ja sillä kyselinkin. Romut ei tuu kysymykseen, näkee romuja riittävästi. No budjetti max. 100 euroo.
kansalaisopiston perhonsidontakurssille ja hommaat loppurahoilla karvoja ja sulkia.
Joku harrastushan sen pitäis kehittää. Kait se jotain on joskus harrastanut? Siihen liittyvää kirjallisuutta ja lupaus että lähdette yhdessä koettamaan sitä juttua uudestaan? Josko se siitä vielä syttyis? - cookos
väliaika kirjoitti:
kansalaisopiston perhonsidontakurssille ja hommaat loppurahoilla karvoja ja sulkia.
Joku harrastushan sen pitäis kehittää. Kait se jotain on joskus harrastanut? Siihen liittyvää kirjallisuutta ja lupaus että lähdette yhdessä koettamaan sitä juttua uudestaan? Josko se siitä vielä syttyis?ei kuulosta yhtään sen jutulta. Bensan kärystä tykkää kyllä, mut ne on sen omia juttuja. Paras on aina arkisista ympyröistä poisvienti..uimaan ja saunomaan.
on oltu kyllä yhdessä joskus kansalaisopistossa ja vielä samalla kurssilla, joten se on koettu. - SupremeSatan
cookos kirjoitti:
ei kuulosta yhtään sen jutulta. Bensan kärystä tykkää kyllä, mut ne on sen omia juttuja. Paras on aina arkisista ympyröistä poisvienti..uimaan ja saunomaan.
on oltu kyllä yhdessä joskus kansalaisopistossa ja vielä samalla kurssilla, joten se on koettu.vie äijää vaikka kävelylle luonnonhelmaan? Sen jälkeen isket hyvää sapuskaa eteen ja jälkiruuaks piparia?
- cookos
SupremeSatan kirjoitti:
vie äijää vaikka kävelylle luonnonhelmaan? Sen jälkeen isket hyvää sapuskaa eteen ja jälkiruuaks piparia?
kysymysten ääreen :).. taitaa haluta juuri vilskeeseen ja vilinään, kaupunkiloma vois olla parempi vaihtoehto. Mut ei Tallinaan..
Joskus on koettu luontoretki, jossa kumpikin odotti toistaan väärässä paikassa. ja pipariretkikin on tuttu, mut se ihana kuusimetsä on jo hakattu. - väliaika
cookos kirjoitti:
ei kuulosta yhtään sen jutulta. Bensan kärystä tykkää kyllä, mut ne on sen omia juttuja. Paras on aina arkisista ympyröistä poisvienti..uimaan ja saunomaan.
on oltu kyllä yhdessä joskus kansalaisopistossa ja vielä samalla kurssilla, joten se on koettu.oli se, että koetat innostaa sen semmoseen hommaan mistä se on ennenki tykännyt. Taikka sitte joku ihan uus homma, joka on miehes näkönen. Ihan sama mikä se juttu on. Vaikea täältä tietää, mistä miehes tykkää.
Tietysti pieni kylpyläviikonloppu tms. katkaisee arjen hetkeksi, mutta pysyvämpi ratkaisu aina parempi. Ei kuulosta hyvältä, jos pelkkiä töitä tekee. Toista on tietysti vaikea innostaa, jos se ite on flegmaattinen. - ei kauas pääse
cookos kirjoitti:
kysymysten ääreen :).. taitaa haluta juuri vilskeeseen ja vilinään, kaupunkiloma vois olla parempi vaihtoehto. Mut ei Tallinaan..
Joskus on koettu luontoretki, jossa kumpikin odotti toistaan väärässä paikassa. ja pipariretkikin on tuttu, mut se ihana kuusimetsä on jo hakattu.mut sit ku pääsette, ni menkää budapestiin! se oli aivan ihana kaupunki :) mites ois vaan joku perus lätkämatsi tai leffaan meno? Entä jotai kartingii? Hierontaa? Hyvää ruokaa (ravintolassa)?
- cookos
ei kauas pääse kirjoitti:
mut sit ku pääsette, ni menkää budapestiin! se oli aivan ihana kaupunki :) mites ois vaan joku perus lätkämatsi tai leffaan meno? Entä jotai kartingii? Hierontaa? Hyvää ruokaa (ravintolassa)?
ei oo käyty pitkään aikaan tai konsertissa.syömässä käydään aika usein, ei tunnu oikein miltään, siis ulkona syönti. Kartinki on kova sana,..on joskus ollutkin. Ja heronta tietty :)
- cookos
väliaika kirjoitti:
oli se, että koetat innostaa sen semmoseen hommaan mistä se on ennenki tykännyt. Taikka sitte joku ihan uus homma, joka on miehes näkönen. Ihan sama mikä se juttu on. Vaikea täältä tietää, mistä miehes tykkää.
Tietysti pieni kylpyläviikonloppu tms. katkaisee arjen hetkeksi, mutta pysyvämpi ratkaisu aina parempi. Ei kuulosta hyvältä, jos pelkkiä töitä tekee. Toista on tietysti vaikea innostaa, jos se ite on flegmaattinen.paremminkin. Laskuvarjohyppy-kurssista on joskus haaveillut, mutta en oo oikein suositellut. Näin telkussa ohjelman, jossa hyppy epäonnistu ja kuin ihmeen kaupalla henkilö säilyi vammoitta.
- scale
ainakaan kukkapuskaa osta.
Vaikee keksiä mitään muuta, mitä nainen voi antaa miehelle, jos ei kerran seksiä saa ehdottaa.
Perkule mä tiedän. Sano sille "kulta mä olen päättäny hankkia ittelleni rakastajan". Eiköhän äijä siitä hetkeksi piristy. :)- cookos
toi oli ilkeetä. Ja mä oon vielä ilkeempi, ollut. Tukea ja turvaa, sekin vois olla hyvä tilanteessa, jossa ollaan hakoteillä.
Heh.toi rakastaja, se vaan innostuis, että pääsee mukaan. ja oon joskus uhannutkin, ei toimi. Kuka mies arvostaa vaimoaan, joka tuollaista uhkailee, oikeesti. - scale
cookos kirjoitti:
toi oli ilkeetä. Ja mä oon vielä ilkeempi, ollut. Tukea ja turvaa, sekin vois olla hyvä tilanteessa, jossa ollaan hakoteillä.
Heh.toi rakastaja, se vaan innostuis, että pääsee mukaan. ja oon joskus uhannutkin, ei toimi. Kuka mies arvostaa vaimoaan, joka tuollaista uhkailee, oikeesti.Mutta siis eihän tuollaiseen kyssäriin ole ulkopuolisen helppo antaa vastausta, pitäisi tietää mistä se herra pitää.
Jos sitä miettii, mikä kolahtaisi itsellä (kaikki melko äijiä hommia), se saattaa olla jollekkin toiselle kaikkea muuta kuin mieluista puuhaa.
Tässä omaa listaa:
-ajaminen kaikilla offroad kalustolla
-ajaminen kaikilla ajoneuvoilla joissa on telaketjut
-ampuminen tuliaseilla (mitä isompi sen parempi)
-karting
-vesijetillä kaahailu
-bubikierros kaupungilla
-konsertti (ei mikään vitun ooppera)
-moottorikelkkailu (tähän vuodenaikaan pitää mennä Kittilään asti)
-laitesukellus
-mökkiviikonloppu äijäporukalla
-ikinä en ole ollut taitolentokoneen kyydissä, mutta hinku olisi kova
-kuumailmapallomatka saakelin hienoo
-motocross
-jokkisautolla kaahailu
jne...... scale kirjoitti:
Mutta siis eihän tuollaiseen kyssäriin ole ulkopuolisen helppo antaa vastausta, pitäisi tietää mistä se herra pitää.
Jos sitä miettii, mikä kolahtaisi itsellä (kaikki melko äijiä hommia), se saattaa olla jollekkin toiselle kaikkea muuta kuin mieluista puuhaa.
Tässä omaa listaa:
-karting
-vesijetillä kaahailu
-bubikierros kaupungilla
-laitesukellus
-motocross
-jokkisautolla kaahailu
jne......mitä enemmän ääntä ja pörinää sen hauskempaa...
Pitää muistaa myös driftaaminen...- scale
Frederico kirjoitti:
mitä enemmän ääntä ja pörinää sen hauskempaa...
Pitää muistaa myös driftaaminen...Paljon ääntä paljon kivaa. Driftaamista ei oo päässy kokeileen (kuka hullu sellaista kalustoo antaisi amatöörien murjottavaksi)
scale kirjoitti:
Paljon ääntä paljon kivaa. Driftaamista ei oo päässy kokeileen (kuka hullu sellaista kalustoo antaisi amatöörien murjottavaksi)
jossa on liki satametriä lähimpään seinään, niitä hullujaki löytyy, mut jo kyydin otto on jänskää.
Se on vähän sama juttu ralliautoon istuminen :D Miten voikaan löytyy rengas joka pitää talvella niin hyvin...- cookos
scale kirjoitti:
Mutta siis eihän tuollaiseen kyssäriin ole ulkopuolisen helppo antaa vastausta, pitäisi tietää mistä se herra pitää.
Tässä omaa listaa:
-karting
-vesijetillä kaahailu
-bubikierros kaupungilla
-laitesukellus
-motocross
-jokkisautolla kaahailu
jne......kaikki on ukolle tuttua, paitsi laitesukellus, on siitäkin puhunut, ja taitolentokone. Tuliaseista ei välitä, mut hyvin miehisiä juttuja.
jotain naisellista sen on kait oltava, sellaista, että alkas uskoo taas muhun. Mönkijäsafarille lähimetikköön.. - cookos
Frederico kirjoitti:
jossa on liki satametriä lähimpään seinään, niitä hullujaki löytyy, mut jo kyydin otto on jänskää.
Se on vähän sama juttu ralliautoon istuminen :D Miten voikaan löytyy rengas joka pitää talvella niin hyvin...mitä se on? En oo kuullukaan?
- scale
Frederico kirjoitti:
Se on vähän sama juttu ralliautoon istuminen :D Miten voikaan löytyy rengas joka pitää talvella niin hyvin...toi rallihomma on tuttua, siis kartturin paikalla istuminen, se on helkkarin hauskaa.
Ekan kerran sain rallikyytiä kanssa talvella ja samaa ihmettelin, kun kaveri posotteli kinttupolkua 150taulussa ja oli ihan miehekäät G voimat kurveissa. - scale
cookos kirjoitti:
kaikki on ukolle tuttua, paitsi laitesukellus, on siitäkin puhunut, ja taitolentokone. Tuliaseista ei välitä, mut hyvin miehisiä juttuja.
jotain naisellista sen on kait oltava, sellaista, että alkas uskoo taas muhun. Mönkijäsafarille lähimetikköön..pääsee kokeileen uimahalleissa, siis ainakin täällä meilläpäin se on onnistunut.
Jessus muuten siinä näkee, että uimahallien pohjat on helvetin saastaisia, mut oli jännää hommaa.
No öitä, nyt on pakko lähtee moikkaamaan nukkumattia, kun on tylsä seminaaripäivä huomenna. - cookos
scale kirjoitti:
pääsee kokeileen uimahalleissa, siis ainakin täällä meilläpäin se on onnistunut.
Jessus muuten siinä näkee, että uimahallien pohjat on helvetin saastaisia, mut oli jännää hommaa.
No öitä, nyt on pakko lähtee moikkaamaan nukkumattia, kun on tylsä seminaaripäivä huomenna.ja mulla muuten tiivistahtista tulossa huomenna. Mut sukellus saattas kiinnostaakin.
Hyviä öitä vaan.. - tietäs
cookos kirjoitti:
mitä se on? En oo kuullukaan?
driftaamisen :)
cookos kirjoitti:
mitä se on? En oo kuullukaan?
Se on sitä ku autolla ajetaan ennalta määrätty rata mahdollisimman pitkillä ja hallituilla luisuilla mutkissa.
Infoa
http://www.driftstyle.fi/shop/drifting.php
ja klippi
http://www.youtube.com/watch?v=zHUChUiw7v4&feature=relatedscale kirjoitti:
toi rallihomma on tuttua, siis kartturin paikalla istuminen, se on helkkarin hauskaa.
Ekan kerran sain rallikyytiä kanssa talvella ja samaa ihmettelin, kun kaveri posotteli kinttupolkua 150taulussa ja oli ihan miehekäät G voimat kurveissa.meillä on sellanen ns. "kotipätkä" eli pitkähkö ja mutkanen yksityistie ja velipojan kaa ajetaan se melkosen kovaa, ulkomuistista.. mut sit päästiin ralliautoks rakennetun integran kyytiin jota kulettaa sellaset 150 kaakkia edelleen noista meidän rouskuista niin pikkusen hirvitti (mut en huutanu) sen jälkeen ku kuski oppi tuntemaan tien niksit... :D
- cookos
Frederico kirjoitti:
Se on sitä ku autolla ajetaan ennalta määrätty rata mahdollisimman pitkillä ja hallituilla luisuilla mutkissa.
Infoa
http://www.driftstyle.fi/shop/drifting.php
ja klippi
http://www.youtube.com/watch?v=zHUChUiw7v4&feature=relatedtoi on hienoa, en oo ennen nähnyt enkä kuullut, vaikka tätä autourheilua onkin lähipiirissä. Renkaita tuossa ainaskin kuluu, mut oispa hienoo olla kyydissä.Voisin itekin lähtee :))
- Anna hänelle
läheisyyttä. Anna hänelle sellaista läheisyyttä, mitä itse haluaisit hänen tilanteessa. Tuskin siinä tilanteessa sulla mitään muuta annettavaa hänelle on.
- cookos
turvaa se kovakin mies tarvii, elämän aallokoissa. Mutta sekin on niin vaikeeata, ei laske lähelle?? Kova kuori, sitä on vaikea murtaa..
- yrittäisi sulattaa
cookos kirjoitti:
turvaa se kovakin mies tarvii, elämän aallokoissa. Mutta sekin on niin vaikeeata, ei laske lähelle?? Kova kuori, sitä on vaikea murtaa..
sitä kuorta? Oikealla hetkellä se kuori on erittäin helposti sulava. Oikean hetken havaitseminen taas on se vaikeampi juttu.
- cookos
yrittäisi sulattaa kirjoitti:
sitä kuorta? Oikealla hetkellä se kuori on erittäin helposti sulava. Oikean hetken havaitseminen taas on se vaikeampi juttu.
ongelman ydin taitaa olla juuri tuo. Vaikea probleema. Ja kamala kierre.
- voi aina
cookos kirjoitti:
ongelman ydin taitaa olla juuri tuo. Vaikea probleema. Ja kamala kierre.
katkaista. Jonkun on sekin tehtävä. Muuten se tulee jatkumaan muuttumattomana.
- cookos
voi aina kirjoitti:
katkaista. Jonkun on sekin tehtävä. Muuten se tulee jatkumaan muuttumattomana.
itse ei aina huomaakaan sitä tilaa. tulee sokeaksi omile ongelmille ja toinen näkee paremmin.
- vastaa:
Ostat hänelle Viivi ja Wagner bokserit
ja annat ne hänelle sit saunan jälkeen :D- SupremeSatan
missä lukee "piirretty pieru ei haise".
- cokos
löytyyköhän niitä pökinä, kun ei tykkää boksereista,...mut sellaset, täytyy ettiä ja sinne sisälle kylmä purkki olutta, sinä sen sanoit. kuulostaa ukon jutulta :D
Mun mielestä aina välillä on kiva keksiä jotain sellaista tekemistä, mitä ei ole ennen kokeillut. Riippuu tietty hiukan mistä mies pitää, mutta aivan uudenlaisetkin kokemukset voi piristää. Eikä niiden tarvitse edes olla kalliita, jokin taidenäyttely, kivihieronta, jääsurffaus tai ihan mikä vaan mitä ei ole ennen kokeillut saattaa toimia. Voitte kokeilla yhdessä tai sitten voit antaa lahjana miehelle esim kokeilukerran kiipeilyhallissa, joka voi antaa kiihokkeen jatkaa uutta harrastusta.
Ja tietty se läheisyys ja hyvänä pito täytyy muistaa... Ketäpä se ei piristäis :)- cookos
lähdetään hotelliviikonloppua viettää ja yllätys,..siellä odottaakin hieronta. Eihän se tarvii oll sen kummenpaa. Toi jääsurffaus saattais iskee myös tai matkaluistelu, niistä vois olla innossaan, sitten ensi talvena.
cookos kirjoitti:
lähdetään hotelliviikonloppua viettää ja yllätys,..siellä odottaakin hieronta. Eihän se tarvii oll sen kummenpaa. Toi jääsurffaus saattais iskee myös tai matkaluistelu, niistä vois olla innossaan, sitten ensi talvena.
Kuulostaa täydelliseltä. Kun pääsee hetkeksikin irti arjesta ja normaalista päivärutiinista, se piristää takuulla.
Yks hauskimmista päivistä mulla on ollut poikaystäväni kanssa kun oltiin katsomassa rallia. Istuttiin heinäkasoissa ja syötiin eväitä samalla ku kuunneltiin radiosta kisan etenemistä ja autot vilahti vauhdilla ohi... Se oli piristävää ainaki mulle kun en ollut aikasemmin ollut katsomassa rallia. Mä olin yhtä innoissani ku paikalla olleet lapset ja kannustin jokaista kuskia ;)
sille termospullossa kahvia ja eväät töihin.
- cookos
oon joskus vienyt. Kyl se tykkää siitä, pullaleetta kainalossa :D
cookos kirjoitti:
oon joskus vienyt. Kyl se tykkää siitä, pullaleetta kainalossa :D
miks sen pitäis ollakaan mitään ihmeellistä? Sitä paitsi, tuon sä pystyt toteuttaa vaikka huomenna(ehkä jo tänään?).
Mä luin tän sun koko ketjun ja mua alko vähä ahdistaa, ku tuli kuva siitä, että ihmiset haluu rypee onnettomuuden tunteessaan siks, että ne haluaa muka tuntea hetkittäisiä onnellisuuden tunteita arjen ulkopuolella, eikä sisällyttää sitä onnea arkeen.- cookos
relaxed_eyes kirjoitti:
miks sen pitäis ollakaan mitään ihmeellistä? Sitä paitsi, tuon sä pystyt toteuttaa vaikka huomenna(ehkä jo tänään?).
Mä luin tän sun koko ketjun ja mua alko vähä ahdistaa, ku tuli kuva siitä, että ihmiset haluu rypee onnettomuuden tunteessaan siks, että ne haluaa muka tuntea hetkittäisiä onnellisuuden tunteita arjen ulkopuolella, eikä sisällyttää sitä onnea arkeen.oli erään mun sukulaisen mielilausahdus. Mut tuo on jollekin todellisuudessa totta. En mäkään haluais hakea hetkittäisiä onnellisuuden ja yhtenäisyyden kokemuksia, mut mennään puolison ehdoilla.
Elä näin tai sitten ole elämättä, kaks vaihtoehtoo..Mut elämä on lyhyt! cookos kirjoitti:
oli erään mun sukulaisen mielilausahdus. Mut tuo on jollekin todellisuudessa totta. En mäkään haluais hakea hetkittäisiä onnellisuuden ja yhtenäisyyden kokemuksia, mut mennään puolison ehdoilla.
Elä näin tai sitten ole elämättä, kaks vaihtoehtoo..Mut elämä on lyhyt!varmasti oikein? Vai ymmärsinkö minä väärin? Estääkö sua joku viemästä sitä kahvia ja pullaa sille sinne töihin? Ja mitä ehtoja se sun puoliso on noin niinku muuten teidän yhdessäololle asettanut?
- cookos
relaxed_eyes kirjoitti:
varmasti oikein? Vai ymmärsinkö minä väärin? Estääkö sua joku viemästä sitä kahvia ja pullaa sille sinne töihin? Ja mitä ehtoja se sun puoliso on noin niinku muuten teidän yhdessäololle asettanut?
ja ei mikään. Asiat tahtoo vaan unohtua, ne hyvät asiatkin. Mut mies kun heittäytyy vaikee selkoiseksi, se sitten on sitä. Meillä mennään aika pitkälle miehen ehdoilla, ajan käytön suhteen. Eli sitä yhteistä aikaa ei ole. Mutta jos sitten joskus. Ja kummallakaan ei oikein sitä ole, mullakaan ei enää niin kuin ennen. mut en voi asettaa omia tavotteitani vähemmälle, ja hänen sitten etusijalle.
cookos kirjoitti:
ja ei mikään. Asiat tahtoo vaan unohtua, ne hyvät asiatkin. Mut mies kun heittäytyy vaikee selkoiseksi, se sitten on sitä. Meillä mennään aika pitkälle miehen ehdoilla, ajan käytön suhteen. Eli sitä yhteistä aikaa ei ole. Mutta jos sitten joskus. Ja kummallakaan ei oikein sitä ole, mullakaan ei enää niin kuin ennen. mut en voi asettaa omia tavotteitani vähemmälle, ja hänen sitten etusijalle.
Sehän on sitte päivänselvä asia mitä sä huomenna teet, eikö vain? Se kahvihetki siel miehen duunissahan on teidän yhteistä aikaa. Otat sen irti mikä on otettavissa ja viet tilannetta vain eteenpäin, ties vaikka miehes innostuis sua sit driftaamaan viemään myöhemmin.
Oletsä muuten jo lopettanu sen utelun ja kyselemisen siltä mieheltäs?- cookos
relaxed_eyes kirjoitti:
Sehän on sitte päivänselvä asia mitä sä huomenna teet, eikö vain? Se kahvihetki siel miehen duunissahan on teidän yhteistä aikaa. Otat sen irti mikä on otettavissa ja viet tilannetta vain eteenpäin, ties vaikka miehes innostuis sua sit driftaamaan viemään myöhemmin.
Oletsä muuten jo lopettanu sen utelun ja kyselemisen siltä mieheltäs?mut huomenna en ennätä, on muita sovittuja kiireitä. Mut ylihuomenna kävis päinsä. Mä teen sen muuten...
Täällä ei taida olla sitä driftausta, tietääköhän ukkokaan, pitää huomenna kysästä, ihan sivumennen..
Eikös jäällä kurvailu oo melkein sama asia. Itte oon ajanut joskus piikkirenkailla jääradalla, silloin ei kyllä liiraa mihinkään.
kello taitaa taas kerran kokutella nukkumaan, huomenna vaativa päivä edessä, hyvää yötä RE.. cookos kirjoitti:
mut huomenna en ennätä, on muita sovittuja kiireitä. Mut ylihuomenna kävis päinsä. Mä teen sen muuten...
Täällä ei taida olla sitä driftausta, tietääköhän ukkokaan, pitää huomenna kysästä, ihan sivumennen..
Eikös jäällä kurvailu oo melkein sama asia. Itte oon ajanut joskus piikkirenkailla jääradalla, silloin ei kyllä liiraa mihinkään.
kello taitaa taas kerran kokutella nukkumaan, huomenna vaativa päivä edessä, hyvää yötä RE..sehän nyt on melkein sama missä sitä luisuttelee, vähä erilaisia ääniä ja tuoksuja pääsee, mut toiminta on samanlaista. Lähinnä tarkoitin sitä, että salakavalasti ujutat ittes niihin ukon juttuihin mukaan, jos ne vaan sua ittees kiinnostaa. Ni johan on äijä hetken päästä innoissaan, ku et vaan kaikkee tilaa vie.
Hyvät yöt sullekin.- cookos
relaxed_eyes kirjoitti:
sehän nyt on melkein sama missä sitä luisuttelee, vähä erilaisia ääniä ja tuoksuja pääsee, mut toiminta on samanlaista. Lähinnä tarkoitin sitä, että salakavalasti ujutat ittes niihin ukon juttuihin mukaan, jos ne vaan sua ittees kiinnostaa. Ni johan on äijä hetken päästä innoissaan, ku et vaan kaikkee tilaa vie.
Hyvät yöt sullekin.sama missä luistelee, ujuttelenhan minä, tuoksuja tulee, joo,,ja äijä on kohta innoissaan,..luinkos taas väärin sun jutun, eikun keikun öitä vaan...
cookos kirjoitti:
sama missä luistelee, ujuttelenhan minä, tuoksuja tulee, joo,,ja äijä on kohta innoissaan,..luinkos taas väärin sun jutun, eikun keikun öitä vaan...
kyllä sä luit sen ihan oikein. Mees ny jo nukkuun siitä.
(mua ei viel nukuta. vedin ylipitkät iltaunet)
- la.ra
jos tämä on romanttinen juttu, niin sitten sitä voi "maustaa". Jos platoninen, niin sitten maustamattomana. Omasta tai ammattilaisen toimesta.
Jos se tekee vaan töitä, niin se tarvitsee rentoutusta.
Itse menisin melko klisheisellä linjalla eli hyvää kotiruokaa, hieronta ja vuokra-DVD.- cookos
100 % varma juttu. Kosketusta, helyyttä, rentoutusta..jos niistä elementeistä ei synny jotain, ei sitten mistään. ja hierojan pitää olla nainen.
- kunnon.mies
venäläinen perseensuristin?
- SupremeSatan
ei toimi. Jokaisen unelmalahja.
- kunnon.mies
SupremeSatan kirjoitti:
ei toimi. Jokaisen unelmalahja.
eipäs takerruta mitättömiin pikkuseikkoihin, tarkoitushan oli hyvä :)
- cookos
aparaatissa löytyy :DD..jos joku on aparaattifriikki, niin mun ukko.
- piristynyt mies!
Mua kyllä pirisiti lukea tämä ketju läpi. Mitenkähän edes jouduin tämmöselle palstalle !
Jos on näin mukavia naisia olemassa, niin ehkä itekki uskaltais miettiä parisuhdetta ihan omalle kohdalle :)
Niin, kai niitä jossain on toinenkin ja ei kahta kolmannetta...- cookos
ihania naisia, jotka ovat omalla tavallaan jokainen ainutlaatuisia omine virheineenkin, täydellistä tuskin löytyy :D,..mut melkein.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1746370- 1471764
- 1131548
- 511290
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46962Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢34905Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98874Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5829Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan231785- 41779