Naiset, kun menette seuraavan kerran baariin, kahvilaan tai vaikka vain kaupungille, tehkääpä testi: Katsokaa jokaista vastaan tulevaa miespuolista henkilöä (siis mukaan testiin vain sellaiset miehet, jotka ovat sinulle sopivan ikäisiä) ja arvioikaa olisiko hän kiinnostava treffi-/seurustelukumppani.
Mutta hyvät naiset, olkaa rehelisiä itsellenne. Huomio saattaa helposti kiinnittyä enemmän niihin kiinnostaviin tapauksiin. Nyt pitäisi kuitenkin arvioida miehiä valikoimatta heitä. Testitilanteessa saattaa myös helposti laskea rimaa mielessään, mutta tehkää itsellenne kysymys: Jos TUO MIES tulisi nyt juttelemaan, niin haluaisinko hänestä mieluummin äkkiä eroon vai jäisinkö tutustumaan.
Ilmoittakaa sitten meillekin montako miestä yhteensä ja moniko heistä ylitti riman.
Tietysti tämän testin voisi tehdä toisinkin päin.
Testaa kuka ylittää riman
7
2131
Vastaukset
- testiä
miehenä teen päivittäin ja olenkin ihmetellyt, että miksi näin!?
Ensinnäkin se että tarkastelen naisia mahdollisena vaimoehdokkaana, sit mahdollisena sexikumppanina.
Sitten se, et saan itse vastaavanlaisia katseita todella paljon, en sitten tiedä mitä nämä vastakkaisen sukupuolen edustajat mielessään ajattelee.
Vielä sellainen, että näkeekö miehestä tai naisesta, että olisi mahdollisesti haku päällä.leikkiähän on leikitty jo vuosia...ei kylläkään päivittäin mutta usein kun ollaan tyttöporukassa liikkeellä niin leikitään panisitko-leikkiä.. yllättävän vähän tulee panisin vastauksia.ikävä kyllä. meillä ei ole rajoittavia sääntöjä, saa olla minkäikäinen, kokoinen, parillinen, pariton mitä vaan kunhan on miespuolinen (ollaa kaikki heteronaisia) pari varattuja, pari sinkkua, yhtenä iltana ei kukaan löytänyt yhtään panisin vastausta ja välillä on iltoja jolloin jokainen löytää vaikka kuinka monta...tasan ei käy unenlahjat..joskus on jopa sattunut niin että valittu on lähtenyt mukaan!!!Tsemppiä kaikille ja tosi aurinkoisia kevätpäiviä!!
- uiuiuijui...
aip kirjoitti:
leikkiähän on leikitty jo vuosia...ei kylläkään päivittäin mutta usein kun ollaan tyttöporukassa liikkeellä niin leikitään panisitko-leikkiä.. yllättävän vähän tulee panisin vastauksia.ikävä kyllä. meillä ei ole rajoittavia sääntöjä, saa olla minkäikäinen, kokoinen, parillinen, pariton mitä vaan kunhan on miespuolinen (ollaa kaikki heteronaisia) pari varattuja, pari sinkkua, yhtenä iltana ei kukaan löytänyt yhtään panisin vastausta ja välillä on iltoja jolloin jokainen löytää vaikka kuinka monta...tasan ei käy unenlahjat..joskus on jopa sattunut niin että valittu on lähtenyt mukaan!!!Tsemppiä kaikille ja tosi aurinkoisia kevätpäiviä!!
Taitaa vaan kertoa, että naiset ovat pinnallisempia ja nirsompia kuin miehet. Itse en kyllä panisi ketään, kuka ei parisuhteeseen kelpaisi, keskivertobaarissa sopivasta ikäryhmästä ulkonäön perusteella on aika iso osa sellaisia, jotka kelpaisivat... Enkä ole lihava, ruma, tyhmä, köyhä, tms... Mutta minkäs teet, pitäisi varmaan muuttaa pois pääkaupunkiseudulta...
- tullut huomattua
uiuiuijui... kirjoitti:
Taitaa vaan kertoa, että naiset ovat pinnallisempia ja nirsompia kuin miehet. Itse en kyllä panisi ketään, kuka ei parisuhteeseen kelpaisi, keskivertobaarissa sopivasta ikäryhmästä ulkonäön perusteella on aika iso osa sellaisia, jotka kelpaisivat... Enkä ole lihava, ruma, tyhmä, köyhä, tms... Mutta minkäs teet, pitäisi varmaan muuttaa pois pääkaupunkiseudulta...
Naiset on nirsompia kuin miehet ja aika reilusti nirsompia. Aina saisi olla joku puntilla käyvä lihaskasa.
- mikään lihas kimppu mies
tullut huomattua kirjoitti:
Naiset on nirsompia kuin miehet ja aika reilusti nirsompia. Aina saisi olla joku puntilla käyvä lihaskasa.
ite en haluais mitään kauhiaa hormooni hiirtä... mut en kyllä ottais kovin ylipainostakaan (tarkoitan tosi lihavaa jolla roikkuu kauhia maha yms), mutta pitää olla pitempi kuin minä ite oon..ja näitäki on aika harvassa..tuntuu et aina menee baariin jossa on mini mittasia miehiä ja vanhoja pervoja ukkoja...eikä kukaan koskaan ees yritä tulla puhumaan tai ei ees kato..tai sitten en vain huomaa.Pliis miehet menkää puhumaan naisille tai tuijottakaa ees niin että ne ite huomaa sen...
mikään lihas kimppu mies kirjoitti:
ite en haluais mitään kauhiaa hormooni hiirtä... mut en kyllä ottais kovin ylipainostakaan (tarkoitan tosi lihavaa jolla roikkuu kauhia maha yms), mutta pitää olla pitempi kuin minä ite oon..ja näitäki on aika harvassa..tuntuu et aina menee baariin jossa on mini mittasia miehiä ja vanhoja pervoja ukkoja...eikä kukaan koskaan ees yritä tulla puhumaan tai ei ees kato..tai sitten en vain huomaa.Pliis miehet menkää puhumaan naisille tai tuijottakaa ees niin että ne ite huomaa sen...
puhut ystäväni, ihan samat kokemukset, vaikka en ole itse kovin pitkä niin silti tuntuu että kun laittaa korkokengät jalkaan niin miehet tuppaa jäämään pieniksi.
Tosta panisin leikistä vielä niin se on oikeesti leikki, sillä ei ole juurikaan todellisuuspohjaa, onpahan vain mukavaa ajankulua. En luultavasti suostuisi seurustelemaan niistä kovinkaan monen kansaa mutta on ihan mielenkiintoista arvioida ihmistä ihan vaan sen kannnalta että herättääkö selllaisia tuntemuksia.- Kauko.
mikään lihas kimppu mies kirjoitti:
ite en haluais mitään kauhiaa hormooni hiirtä... mut en kyllä ottais kovin ylipainostakaan (tarkoitan tosi lihavaa jolla roikkuu kauhia maha yms), mutta pitää olla pitempi kuin minä ite oon..ja näitäki on aika harvassa..tuntuu et aina menee baariin jossa on mini mittasia miehiä ja vanhoja pervoja ukkoja...eikä kukaan koskaan ees yritä tulla puhumaan tai ei ees kato..tai sitten en vain huomaa.Pliis miehet menkää puhumaan naisille tai tuijottakaa ees niin että ne ite huomaa sen...
Mikä se estää teitä naisia mennämästä puhumaan miesten kanssa.Mihin tämä tasa-arvo ja kaikkinainen yhdenvertaisuus on nyt näin kadonnut.Muutenkin olette jatkuvasti suuna ja päänä.
Että saatte luimuilla ja esittää naamanilmeitä tuttavuutta etsiville miehille ei houkuttele.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251228
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89894- 88800
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20759- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109626
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet117517