Vaimo lähti laivalle

Epävarmuus on kauheaa

Vaimo lähti tänään työporukan kanssa laivaseminaariin Helsingistä Tukholmaan. Olen kieltämättä vähän huolissani koska viikonloppuna hänen välttämättä piti ajella itsensä poslariksi ja mukaansa hän otti kahdet pienen pienet mustat stringit ja stay upit? Normaalisti käyttää stringejä vain ja ainoastaan kun ollaan jossain erityisissä juhlissa. Poslariksi ei ole koskaan ennen ajellut itseään.
Olen aistinnut jutuista että hänellä olisi ehkä, huom. ehkä jotain sutinaa yhden samassa työpaikassa olevan miehen kanssa mutta en ole siitä yhtään varma.
En tiedä miten uni tulee tänä iltana ja huomenna kun en tiedä mitä laivalla tapahtuu. Epävarmuus kalvaa mieltä kun en voi tietää että onko hän siellä kiltisti vai ei.

28

9635

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • reissuissa

      käynyt monesti ja voin taata että saat kunnon jälkiliukasta kun vaimos sieltä tulee.

      Nauti siis siitä.


      t. Paljaalla siementäjä

    • tarkkailijaN

      Käytät sujuvasti sanaa poslari, vaikka vaimo ei ole ennen ajellut?! ;)

    • Mulla

      Joskus eukko löysi uuden miehensä sieltä! Ja tietysti vielä työporukasta.

    • älä ole tyhmä

      Eiköhän ole parempi että alat katselemaan uutta naista... ja lemppaat nykyisen

      Nuoremmassa vara parempi...

    • Epävarmuus on kauhea

      Ei vaan tuu uni silmään ku mietin missä se vaimo just tätä kirjoitetaaessa on.
      Toivottavasti nukkumassa... ja yksin.
      Oon parhaillani huolesta ihan sekopäinen, möröt tule kaapista ulos:(

      • LCK78

        Olen nainen, ollut vaimo, nykyään jonkin asteisessa parisuhteessa. Olen myöskin lojaali niin pitkään kuin tahdon olla. Se vaikka karvat ajeltais kerro mistään pettämissuunnitelmista millään tapaa. Monesti naisethan tarkastelevat myös saman lajin edustajan rungon ja jos laivalla käyvät esim kylpemässä niin kyllä siinäkin kohtaa siisti nainen haluaa olla edustettuna omaa itseään ajatellen. Tykkään käydä laivalla yksin, tai ystävieni kanssa ja nykyään en tahtois ottaa miestä mukaan ollenkaan. Johtuu kylläkin hänen käytöksestään laivalla (sahaa perässäni kuin perskärpänen) ja on sellain helvaran kyylä joten..... Mutta ne reissut joita oon ilman häntä tehnyt on mennyt täysin asianmukaisesti. Jutellut olen ja tanssinut edes en vaikka sallin kyllä tanssimisen itselleni kuin myös kumppanille ja aina omaan hyttiin ilman seuraamuksia. Näin on helpompi hengittää ja muutenkin mukavempaa olla.

        Jos parisuhde on kunnossa, niin ei tarvitse muualta mitään saada tai edes hakea. Joten toivottavasti tämä mieltäsi vähän huojenti ja oot jo saanutkin varmuuden naisestasi. :) Karvoilla tai ilman....


    • työkaveria nai!!!!

      Tottahan toi nyt on selvä tapaus! Ei kait tota nyt tarvii edes miettiä, stay upit, pimpsa posliiniksi... Sit vähän viiniä ihkun duunikamun kanssa. Arvaa vaan, niin sen jälkeen naidaan niin että napa tärisee. Itse lähden huomenna kahden päivän koulutukseen, täytyneen myös vähän siistiä karvoitusta, koska naida aijon reissussa! Jaksaa taas paremmin katella tuota tylsää tallukkaa, joka on parhaan teränsä menettänyt jo vuosia sitten. Omaisuutta on sen verran yhteistä ja pari alaikäistä lastakin, ettei viitsi erotakkaan. Kunnon salasuhde ja eläimellinen nainti vieraan miehen kanssa saa taas elämän maistumaan hetkeksi aikaa. Tällai se vaan on, sorry t: ylempi toimihenkilö, nainen 39.v.

      • Epävarmuus on kauheaa

        Toivottavasti sun viestisi oli provo. Miten aiot hanskata parisuhteesi jos sulla on jo nyt tiedossa että aiot naida matkalla jonkun kanssa jota et vielä itsekään tiedä. Toisaalta ne stay upit, stringit ja sitten vielä paljaaksi ajelu pistävät hieman miettimään asioita... Onneksi itseni kannalta nyt ei ole niin paha olla kun eilen mutta annas olla ku ilta saapuu ja tiedän että laivalla alkaa taas biletys niin olen taas huolesta murheen murtama.
        Elämä on rankkaa...


      • sama nainen
        Epävarmuus on kauheaa kirjoitti:

        Toivottavasti sun viestisi oli provo. Miten aiot hanskata parisuhteesi jos sulla on jo nyt tiedossa että aiot naida matkalla jonkun kanssa jota et vielä itsekään tiedä. Toisaalta ne stay upit, stringit ja sitten vielä paljaaksi ajelu pistävät hieman miettimään asioita... Onneksi itseni kannalta nyt ei ole niin paha olla kun eilen mutta annas olla ku ilta saapuu ja tiedän että laivalla alkaa taas biletys niin olen taas huolesta murheen murtama.
        Elämä on rankkaa...

        En ylpeile teoillani, mutta totta on joka sana. Hei haloo mies!!!! Tänä päivänä tää on enemmän, kuin tavallista. Työkavereiden kanssa paneskellaan laivalla ja mökeillä yms. bileretkillä! Otappa se naisesi rippiin, tullaa puhelimen viestit ja loki, sekä sähköposti (väärin ehkä eettisesti, mutta usein paljastaa asiat). Ei se eukkos itseään varten mitään posliinia raakannut, kyllä se aikoo itseään sieltä päästä jollekkin näytellä. Tällai tää menee... Jaksamista sulle!


      • Epävarmuus on kauheaa
        sama nainen kirjoitti:

        En ylpeile teoillani, mutta totta on joka sana. Hei haloo mies!!!! Tänä päivänä tää on enemmän, kuin tavallista. Työkavereiden kanssa paneskellaan laivalla ja mökeillä yms. bileretkillä! Otappa se naisesi rippiin, tullaa puhelimen viestit ja loki, sekä sähköposti (väärin ehkä eettisesti, mutta usein paljastaa asiat). Ei se eukkos itseään varten mitään posliinia raakannut, kyllä se aikoo itseään sieltä päästä jollekkin näytellä. Tällai tää menee... Jaksamista sulle!

        Kait se on sitten uskottava. Ei taida tää meidän juttu enää sitten toimia. En jaksa enää elää tämmösessä epävarmuudessa vaan rupean vakoilemaan hänen asioitaan. Ja jos luunrankoja löytyy kaapista niin kuin pelkään niin se on siinä sitten, toista mahdollisuutta en anna. Mutta en kuitenkaan lähde tuomitsemaan ennen kuin saan jotain kongreettista todistetta. Tosin juuri tällä hetkellä tätä krjoitettaessa fiilikset ovat sellaiset että kosto elää ja että lähdenpä tästä tänä iltana johonkin baariin katsomaan kuinka helposti sieltä seuraa sitten oikein löytyy. Jos kerran toinen pitää hauskaa laivalla niin miksen minä sitten maissa... Katsotaan huomenna kun tulee kotiin kummalla on ollut hauskempaa perr...


      • sama nainen
        Epävarmuus on kauheaa kirjoitti:

        Kait se on sitten uskottava. Ei taida tää meidän juttu enää sitten toimia. En jaksa enää elää tämmösessä epävarmuudessa vaan rupean vakoilemaan hänen asioitaan. Ja jos luunrankoja löytyy kaapista niin kuin pelkään niin se on siinä sitten, toista mahdollisuutta en anna. Mutta en kuitenkaan lähde tuomitsemaan ennen kuin saan jotain kongreettista todistetta. Tosin juuri tällä hetkellä tätä krjoitettaessa fiilikset ovat sellaiset että kosto elää ja että lähdenpä tästä tänä iltana johonkin baariin katsomaan kuinka helposti sieltä seuraa sitten oikein löytyy. Jos kerran toinen pitää hauskaa laivalla niin miksen minä sitten maissa... Katsotaan huomenna kun tulee kotiin kummalla on ollut hauskempaa perr...

        Niin, ikäväähän tuo toki on, mutta tänä päivänä erittäin tavallista ja tuttua...
        Mieti omalta osaltasi kahdesti, lähdetkö baariin naista kaatamaan, ennenkuin olet nämä asiat selvittänyt.
        Uskottomuus-palstalta löytyy hyviä vinkkejä siitä, miten tunnistaa uskottomuuden. Onko naisellasi ollut tavallista enemmän omia menoja (baari yms.), käykö lenkillä/salilla jne. enemmän. Osteleeko itselleen tavallista enemmän uusia vaatteita (erityisesti alusvaatteita),
        hajuvesiä tai meikkejä jne.

        Tuleeko paljon tekstiviestejä, joista ei halua kertoa sinulle sen enempää. Viihtyykö sähköpostissa, chattaileeko???
        Tässä nyt muutama seurattava asia näin kärkeen. Tehokasta myös, kun kysyt kasvotusten, melko hyvä pokka on oltava jos ei silmistä nää...


    • Mastodon

      Kuulostaa jotenkin huvittavalta tämä.
      Itse olen saman pari kertaa kokenut, ja voin sanoa että kyllä ne omat ihanat mussukat on siellä laivalla paneskellu ihan huolella.

      Toinen teki ihan niinkuin sinäkin kuvailit, huolitteli itsensä oikein pantavan näköiseksi ja otti mukaansa vielä ne parhaimmat "releet".

      Sellaista se on, itse olen pannut varattuja laivalla ja sitten taasen joku toinen sankari pani minun varattua naistani. Kai se on 50/50 sitten. Elämän vänkää ironiaa.

      Mutta nyt kasvatat itsellesi ne munat ja lopetat ton ruikuttamisen ja turhan kelailemisen!

      Voimia.

    • olen sinun

      pahin vihollinen sun naises saa multa isoo ja paksua koko laivan ajan

    • Epävarmuus on kauheaa

      Tänään on sitten se hetki kun kuulen hänen kertomuksensa siitä mitä laivalla oikein tapahtui.
      Puhelimessa vakuutteli että on ollut kiltisti koko matkan ajan. Sen verran varoitteli että löi reitensä hytin sängyn kulmaan ja nyt siihen on kuulemma mustelma tulossa. Olen utelias näkemään millaisesta mustelmasta on kyse. Kuulemma tapaturma tapahtui yksin ja selvinpäin.
      Uskoisko tuota vai ei...

      • nauttia niistä

        jälkiliukkaista.


      • pervosedälle

        pervo, lopeta fantasiointi, kaikki viestit on sinun kirjoittamiasi kun sinulla on tuollaisia fantasioita


      • jo oliko

        normaalia paremmat luistot vai oliko muka saanut vieraat rojut toosasta niin hyvin pestyä ettet mitään muka huomannut.


      • nainut

        En uskoisi eukon vakuutteluihin tuollaisten kommenttien jälkeen.

        Koska tunnistan vaarat enkä halua erota, en päästä vaimoani "tyttöjen reissulle" tallinnan hoitoloihin viikonlopuksi. Matkahan taittuu mukavasti laivalla, eikä niissä mitään juhlita, ja mennään ajoissa nukkumaan (eli ajoissa ). Kun on sitä menoa muutaman kerran nähnyt ei vaimo lähde sinne koskaan ilman minua.

        Vaimon käynti paikkakunnan baareissakin herättää villit kuvitelmat, mitä siellä tapahtuu. Ja vaikkei mitään tapahtuisi, itselle siinä tulee paska olo, kun ei voi tietää.


      • Epävarmuus on kauheaa
        jo oliko kirjoitti:

        normaalia paremmat luistot vai oliko muka saanut vieraat rojut toosasta niin hyvin pestyä ettet mitään muka huomannut.

        Kerroin päin naamaa vaimolle mitä mieltä olin hänen matkastaan ja myös siitä että epäilen hänen käyneen vieraissa. No mykkäkouluhan siitä syntyi ja saas katsoa kuanko sitä kestää. Sanomattakin on kait selvää että vaimo kiisti kaiken epäilykseni. Mykkäkoulusta johtuen jouduin nukkumaan sohvalla eikä siten harrastettu seksiä lainkaan joten en tiedä oliko liukasta vai ei kun tuli kotiin.
        Sen verran täytyy sanoa että ennen kuin latasin kaiken päin naamaa mitä mielessä oli mukamas aistin että hän oli ikäänkuin korvat luimussa ja vähän merkillinen joten ehkä hänellä ei ollut puhtaat jauhot pussissa. Tosin voi tietysti olla että vaan kuvittelen mutta näin musta tuntui.
        Joka tapauksessa edelleen ahdistaa kun en tiedä totuutta.


      • ...huh...
        nainut kirjoitti:

        En uskoisi eukon vakuutteluihin tuollaisten kommenttien jälkeen.

        Koska tunnistan vaarat enkä halua erota, en päästä vaimoani "tyttöjen reissulle" tallinnan hoitoloihin viikonlopuksi. Matkahan taittuu mukavasti laivalla, eikä niissä mitään juhlita, ja mennään ajoissa nukkumaan (eli ajoissa ). Kun on sitä menoa muutaman kerran nähnyt ei vaimo lähde sinne koskaan ilman minua.

        Vaimon käynti paikkakunnan baareissakin herättää villit kuvitelmat, mitä siellä tapahtuu. Ja vaikkei mitään tapahtuisi, itselle siinä tulee paska olo, kun ei voi tietää.

        Onneksi en ole kimpassa kaltaisesi ylimustasukkaisen mäntin kanssa! Miksi pelkäät kaikkea tuota?! Ettei vaan olisi niin, että itse käyttäisit tilaisuuden hyväksi, jos sellainen "viikseenvetopaikka" tarjoutuisi? Älytöntä alistaa vaimo tollaiseen! Oletko koskaan kuullut puhuttavan luottamisesta?!


      • tahtoo tietää
        Epävarmuus on kauheaa kirjoitti:

        Kerroin päin naamaa vaimolle mitä mieltä olin hänen matkastaan ja myös siitä että epäilen hänen käyneen vieraissa. No mykkäkouluhan siitä syntyi ja saas katsoa kuanko sitä kestää. Sanomattakin on kait selvää että vaimo kiisti kaiken epäilykseni. Mykkäkoulusta johtuen jouduin nukkumaan sohvalla eikä siten harrastettu seksiä lainkaan joten en tiedä oliko liukasta vai ei kun tuli kotiin.
        Sen verran täytyy sanoa että ennen kuin latasin kaiken päin naamaa mitä mielessä oli mukamas aistin että hän oli ikäänkuin korvat luimussa ja vähän merkillinen joten ehkä hänellä ei ollut puhtaat jauhot pussissa. Tosin voi tietysti olla että vaan kuvittelen mutta näin musta tuntui.
        Joka tapauksessa edelleen ahdistaa kun en tiedä totuutta.

        Mites menee nyt? Oletteko saaneet sovittua välinne vai mitä?


      • vaimollesi
        Epävarmuus on kauheaa kirjoitti:

        Kerroin päin naamaa vaimolle mitä mieltä olin hänen matkastaan ja myös siitä että epäilen hänen käyneen vieraissa. No mykkäkouluhan siitä syntyi ja saas katsoa kuanko sitä kestää. Sanomattakin on kait selvää että vaimo kiisti kaiken epäilykseni. Mykkäkoulusta johtuen jouduin nukkumaan sohvalla eikä siten harrastettu seksiä lainkaan joten en tiedä oliko liukasta vai ei kun tuli kotiin.
        Sen verran täytyy sanoa että ennen kuin latasin kaiken päin naamaa mitä mielessä oli mukamas aistin että hän oli ikäänkuin korvat luimussa ja vähän merkillinen joten ehkä hänellä ei ollut puhtaat jauhot pussissa. Tosin voi tietysti olla että vaan kuvittelen mutta näin musta tuntui.
        Joka tapauksessa edelleen ahdistaa kun en tiedä totuutta.

        oletan, että kohtasit hiljaista omien tavaroiden pesuun laittelua ja välipitämätöntä kommentointia, ettei siellä ollut edes kovin mukavaa, etenkin katseen välttely on hyvä merkki salailusta ja kun aikansa hakee kontaktia, niin saa vastaansa kireän ilmeen ja töykeän vastakysymyksen, tai kuittauksen vainoharhaisuudesta (se vain pientä flirttiä)
        - kysele mitä teki, ja kenen kanssa, sitten kaivat esiin esn kaveerin, ja kysyt siltä samaa, työporukassa sen jonkun kertomus poikkeaa kokonaan tai on turhankin erilainen
        - tutkaile vielä sen puhelimen sisältö, onko ollut tapahtumia tiettyyn aikaan (tai sitten ei lainkaan)


      • aamulla kotiin
        ...huh... kirjoitti:

        Onneksi en ole kimpassa kaltaisesi ylimustasukkaisen mäntin kanssa! Miksi pelkäät kaikkea tuota?! Ettei vaan olisi niin, että itse käyttäisit tilaisuuden hyväksi, jos sellainen "viikseenvetopaikka" tarjoutuisi? Älytöntä alistaa vaimo tollaiseen! Oletko koskaan kuullut puhuttavan luottamisesta?!

        siinä sitä luottamista kysyttiin kun vaimo tuli aamulla kotiin kapakkareissulta, mikäs siinä mutta mielikuvistus on sellainen värkki, että perheellisen pitää miettiä asiat etukäteen ettei tarvitse kärsiä jälkeenpäin

        kun porukkaan sattuun mukaan liian nuoria kavereita, joilla on omat sinkkujen menot, on siinä perheelliselle liikkaa, sitä menee mukaan kun esto katoaa "kun muutkin flirttailee", jne...


    • Psylofoni

      vainoharhainen vaimosi epäilijä. Taidat itse olla pettäjä kun epäilet vaimoasi. Missä teidän suhteen luottamus on ja etkö kykene keskustelemaan vaimosi kanssa. Mene vaikka ammattiauttajalle...

    • aisuriman78

      Toi on siis just parasta,mun vaimo kerran tuli laivareissusta ja kertoi ihan avoimesti virnistellen että oli saanut todella isoa melaa:)No pakkohan se oli alkaa hyvin nussittua vittua nuoleen ja sitten naimaan kunnolla!!!Vaimo tykkäs ja sanoi että olen kyllä niin hyvä mies.Pillu tuntui ihanan väljältä ku siellä vieras kalu oli raivannu tilaansa.

    • 100prosLuottamus

      Käsittämätöntä mitä paskaa tänne suolletaan ihmiselle joka pelkää parisuhteensa puolesta. Ymmärrän hyvin epäilysi ja pahintahan asiassa on epätietoisuus. Itse selvitän paraillaan oman vaimoni tekosia ulkomaan työmatkalla... jossa jo myöntänyt valhdelleensa ja ollensa ihan eri paikassa kuins tekstarilla kertoi olevansa. Mutta ei uskalla ottaa sitä ratkaisevaa askelta ja kertoa koko totuutta vaan vain sen mistä 100% varmuudella jää kiinni. Uskon että pystyisin antamaan vaimolleni anteeksi ja jatkamaan, kunhan vain kuulisin totuuden

      Voimia suruusi.

    • Työporukasta

      Vaimollasi on halu pettää sinua jonkun työporukkaansa kuuluvan miehen / naisen kanssa: Römpsän ajelu juuri ennen pikkujoulukinkereitä: Vaimosi uskoo jotuvansa olemaan laivalla ilman housuja...

    • misterhat78

      Mulla vaimo lähti kans tyttöjen reissuun laivalle,sama homma ajeli poslariksi ja laittoi stringit.Soittelin hänelle mustasukkaisena sinne,ja miesseurassa hän oli ja miehet taustalla puhuivat tuhmia.Kun hän tuli takaisin en kuitenkaan uskaltanut alkaa tenttaa sen kummemmin,kova hinku mulla oli päästä paneen häntä ja hän oli niin riettaalla tuulella,että kyllä oli varmaan vierasta saanut siellä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1896
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1648
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe