http://i179.photobucket.com/albums/w317/Nannikins/scene hair/SSS.jpg
(Tahtoisin siis värjättävän ainoastaan yhden osion kuten kuvassakin).
Värjätäänkö kampaamoissa normaalihinnoin tai muutenkaan tällaisia raitoja hiuksiin , jos sellaiset tahdon?
Entä onko tuollainen värjäys vaikeaa tai viekö se paljon tavallisia raitoja enemmän aikaa?
Kotikonstein en ainakaan ala tollasia väkertää (::::::::
Pesukarhuraidat !
13
3308
Vastaukset
- kampaaja
Hinnoista en mene sanomaan mitään, vaan mene kuvan kanssa kysymään. Muista hintaa kysyessä myös tarkistaa, sisältyykö siihen esim. kuivaus, vai oletko valmis maksamaan kuivauksesta lisää (ja leikkuu tms.)
Miten poikkiradat sitten värjätään, riippuu vähän pohjaväristäsi, eli mustaksi värjätyn tukan valkoiseksi saaminen on aika työlästä, ja vaatii useamman värinpoistokäsittelyn. Jos taas hyväksyt raidat keltaisen oranssina, onnistunee yhdellä käsittelyllä. Siksikin hinnan arvioiminen on tässä vaikeaa.
Poikkiraitojen kanssa on myös muistettava, että tukka on jatkossa muotoiltava ja kiinnitettävä hyvin, että raidoitettu osio "pysyy kasassa". Jos tukka heiluu vapaasti, raidat sekoittuvat ja muuttuvat kirjavaksi "pläntiksi".
Kampaamokäsittelyn hinta muodostuu siis pitkälti siitä, kuinka kauan työn tekeminen vie aikaa, eikä siitä, tehdäänko se yhteen tai kahteen osioon. Vaikka värinpoisto tehtäisiin vain yhteen karvaan, värjätyssä tukassa se joudutaan tekemään yleensä useita kertoja, aine vaikuttaa yhtä kauan, oli se yhdessä karvassa tai koko tukassa. Tilannetta on seurattava yhtä huolellisesti niin osion värjäyksessä kuin koko tukankin kohdalla...
Tilanne on siis vähän sama, kun sähkömies veloittaa tuntiveloituksen työstään, ja laskuttaa sitten käytetyt pistorasiat tai johdonpätkät siihen päälle. Tunnin työ on samanhintainen, käytettiin sitten uusia johtoja, tai roplattiin vanhoja... - Undisclosed
Tuollaisia ei ole pakko värjätä. Voi myös tilata jostain sellaiset jotka laitetaan klipseillä kiinni :) Esim: http://www.dreamhair.fi/clip-on-hiusraidat,30.html
- arpäigh
miten sen saa piiloon jos haluu et raidat näkyy koko pituudelta?
- n00ranen
itse tein itse kotona ns pesukarhuraidat ja hyvät tuli ja helposti. käytin shokkiväriä ja vesivärisivellintä vaalennettuihin hiuksiin.
- spongeBobSquarePants
Itse ajattelin myös mennä värjäämään pesukarhu raidat (: hinnasta ei minkäänlaista käsitystä, mut kannattaa kuvan kanssa mennä kampaajalta kysymään.
- Jessy <33
Mä halusin pesukarhuraidat hiuksiini ja menin kampaajalle se sano et ne on vaikee tehä tai melkein mahdotonta! Kannattaa käyttää klipsejä tai pinnei mis on sit ne raidat itse ostin sellaiset mutta toki voi tehdä sellaset vappu spreillä.
- QueenLOL
No harvat osaa ja onse aika mahdotonta mutta siveltimellä voisit koklata
- joommoommoo
sinappimansikka
sun kuvas on ihan klipseil tai pinnil laitettu raita - morooofadadadd
Ite kävin värjäyttämässä kampaamossa. Maksoi noin 40e ja kyllä se siveltimellä onnistui :--) Sen jälkeen vain pestiin pois, eikä levinnyt. Hiuksin alle laitettiin pahvi kun värjättiin että hiukset pysyisi samassa asennossa ja hyvin se onnistui :--)
- oppikaa jo pennut980
helvetti!!..itte kävin vaalentamassa mun hiukset (puolipitkät)..ja se maksaa 50 sitte se teki mulle yhen pinkin raidan ja pesukarhut..ja otti siitä pinkistä ja siitä pesukarhusta vaa kympin lisä maksua!!
ja se ei todellakaan ole mahdotonta tehdä!
terv. 16 v scene - päden, sori siitä
No joo mitä vaikeeta/mahdotonta?
1. Muut hiukset kiinni, ja jätät osion johon raidan haluat vapaaksi
2. Laita osiosta tasaisin välein ylhäältä alaspäin hiuksiasi maalarinteipin sisään (fiksut ymmärtää idean)
3. Värjää koko pitkä osio normaalilla hiusvärillä. Näin teippien sisään jääneet värjäämättömät osat jäävät alkuperäisten hiustesi värisiksi.
(4) Jos haluat ainoastaan raidat erivärisiksi, värjää koko pääsi hiusvärillä, ja jätä vain yhteen osioon teipit. Tyhmät eivät tajunneet (: - Emonördiii
Mut jos hiuksiin pitstää teippiä nii se kyl sattuu iha vitusti ku sen ottaa pois ja entäs jos haluu värjää koko otsiksen?
- kddddd
käytä folioita jos teippi sattuu :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1522545Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131101Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299923- 101912
- 66878
- 62855
- 53851
- 46849