haaparanta nuuskatulli

ulrikajonsson

Hei! Missä Haaparannalla on nuuskatulli? Onko siellä halvinta nuuskaa?

11

7702

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaan

Katot vaan rååttin puolel, niillä kaikilla mälli poskessa, ja vihreät lakit päässä.....
      Ei voi ku nauraa vaan sitaateille! :)

• ulrikajonsson

Kiitos asiantuntevasta vastauksesta.

Miten ajan torniosta nuuskakairan tukkuun?

• mutta...
        ulrikajonsson kirjoitti:

...Haaparanta on niin pieni paikka, että mikä tahansa liike löytynee sieltä n. puolessa tunnissa, vaikkei olisi ikinä käynytkään koko kylässä.

• tornix
        mutta... kirjoitti:

...Haaparanta on niin pieni paikka, että mikä tahansa liike löytynee sieltä n. puolessa tunnissa, vaikkei olisi ikinä käynytkään koko kylässä.

Se on yhdestä niistä kuudesta liikenneympyrässä on statoil huolto asema,niin sen takana on nuuskakairantukku

• Haaparanta
        ulrikajonsson kirjoitti:

Ole niin iso paikka että et löytäis kyseistä liikettä....

• ohojeet
        ulrikajonsson kirjoitti:

ajat e4:ta pitkin järjestyksessä toiseen ruotsin puolella sijaitsevaan liikenneympyrään ja siitä vasempaan. Statoil näkyy kohta vasemmalla. sen jälkeen heti liikenneympyrästä vasempaan ja heti statoilin jälkeen (taas) vasempaan. Kohta tukku jo näkyykin siinä vasemmalla käellä.
        '
        Taitaa Knoxi olla tällä hetkellä halavin nuuskamerkki.

• Jan Banan
        ohojeet kirjoitti:

ajat e4:ta pitkin järjestyksessä toiseen ruotsin puolella sijaitsevaan liikenneympyrään ja siitä vasempaan. Statoil näkyy kohta vasemmalla. sen jälkeen heti liikenneympyrästä vasempaan ja heti statoilin jälkeen (taas) vasempaan. Kohta tukku jo näkyykin siinä vasemmalla käellä.
        '
        Taitaa Knoxi olla tällä hetkellä halavin nuuskamerkki.

Väittäisin että menee näin:

- Toisesta liikenneympyrästä vasemmalle keskustaan päin ("centrum")
        - Statoil näkyy kohta _oikealla_ puolella tietä, käänny _oikealle_
        - Statoilin kulman takaa _oikealle_
        - Nuuskakairan tukku näkyy nyt _vasemmalla_
        - Kronan yleensä halvin merkki.

• paskapulju
        mutta... kirjoitti:

Asiakas palvelu täysin ala arvoista !!! Omistajalla vissiin rätti vinossa tai pissa noussut päähän !!!

• ulrikajonsson kirjoitti:

Ajelet Torniosta päätietä Luleoon päin, kolmannen liikenneympyrän vasemmalla puolella on grilli ja Rusta, sen takana on Nuuskakairan tukku, ja Haaparannan halvin nuuska ! En sillä sano että itse olisin ostanut nuuskaa, mutta serkkupoika oli nähnyt kun joku Suomalainen oli ostanut, ja kehunut jotta kaupungin halvinta on !
        Palvelukin varmaan pelaa, koska kauppa on yksityisen omistama!

Late Lapista.

• sijaitsee

Indutsrivägen 1. Keskustassa. Toisesta liikenne ympyrästä(suomesta tullessa) vasemmalle, seuraavasta oikealla ja heti oikealle.Pitäisi löytyä. Hiihtolomalla poikkesin (9vk) ettan pussinuuska maksoi muistaakseni alle 32 euroa tuubi....

• karu59

Halvinta nuuska on ICA-marketin nuuskamyyymälässä , heti sisääntulon jälkeen vasemmalla. Aina kun olen käynyt on ollut tarjouksia jotka Haaparannan halvimmat .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      85
      4578
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      86
      4416
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3759
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      17
      3572
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      2977
    6. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2784
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      21
      2711
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      39
      2113
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      158
      1758
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      110
      1316
    Aihe