Täällä itsensä mollaaminen ja typeränä esiintyminen vaikuttaisi olevan pääasiallisin tapa keskustella. Siis ei kukaan ole niin pässinpää ja torvelo kuin jotkut esittävät olevansa. Parodiasta ei puhettakaan vaan moukkamaisuudesta tai hirmuisesta sievistelystä.
Itsensä mollaaminen
75
2279
Vastaukset
- HTZA
Tervetuloa!
Teepä joku aloitus.- voisit olla
aidosti ihan mukava rehevä kirjoittelija joka säteilisi positiivisen auringonlailla, mutta käyttäydyt kuin nöff kuralammikossa ja kaivat kuoppaasi syvemmäksi? Miksi?
- HTZA
voisit olla kirjoitti:
aidosti ihan mukava rehevä kirjoittelija joka säteilisi positiivisen auringonlailla, mutta käyttäydyt kuin nöff kuralammikossa ja kaivat kuoppaasi syvemmäksi? Miksi?
kaikki uppoa, koskaan.
Toiset hihittelevät ja toiset kiroilevat.
Ei mitenkään pysty kaikille olemaan mieliksi, en minä ainakaan.
Mutta, kuten ennenkin, lupaan yrittää.
Ja on juttuja joihin joutuu paneutumaan "rypemällä". - etää esim sinä
HTZA kirjoitti:
kaikki uppoa, koskaan.
Toiset hihittelevät ja toiset kiroilevat.
Ei mitenkään pysty kaikille olemaan mieliksi, en minä ainakaan.
Mutta, kuten ennenkin, lupaan yrittää.
Ja on juttuja joihin joutuu paneutumaan "rypemällä".HZ (arvostan rohkeuttasi osallistumisessa) esität asiasi aivan liian provokatoorisesti siksi, että rohkeudestasi huolimatta tarvitset peittävän piikilankakehrän sanomistesi ympärille.
- HTZA
etää esim sinä kirjoitti:
HZ (arvostan rohkeuttasi osallistumisessa) esität asiasi aivan liian provokatoorisesti siksi, että rohkeudestasi huolimatta tarvitset peittävän piikilankakehrän sanomistesi ympärille.
on viestini, se saattaa vastata hyvin epäilyysi.
Jos ei, niin kerro, yritän uudelleen. - tuo "saattaa"
HTZA kirjoitti:
on viestini, se saattaa vastata hyvin epäilyysi.
Jos ei, niin kerro, yritän uudelleen.yrität ohjailla toisen alittamaan riman tai ylittämään aidan matalimmalta kohtaa, että havaitsemasi reitin tähtäyspiste äkkiä vaihtaisi suuntaa, kun vastapuolella oleva tavis sortuisi epäilemään itseään ja asiaansa :)
- hzasan
voisit olla kirjoitti:
takia. Sori vaan riesa mikä riesa. Ei hän itse tätä huomaa.
- HTZA
tuo "saattaa" kirjoitti:
yrität ohjailla toisen alittamaan riman tai ylittämään aidan matalimmalta kohtaa, että havaitsemasi reitin tähtäyspiste äkkiä vaihtaisi suuntaa, kun vastapuolella oleva tavis sortuisi epäilemään itseään ja asiaansa :)
saattaa olla jopa selitys siihen miksi keskustelua yleensä syntyy?
- HTZA
hzasan kirjoitti:
takia. Sori vaan riesa mikä riesa. Ei hän itse tätä huomaa.
helpostikin.
Liekö olen narsisti? - vai pidätkö
HTZA kirjoitti:
saattaa olla jopa selitys siihen miksi keskustelua yleensä syntyy?
lässytyksenä, kauniiden ajatusten olemassaoloon?
- HTZA
vai pidätkö kirjoitti:
lässytyksenä, kauniiden ajatusten olemassaoloon?
hyvä erottamaan sen mikä on lässytystä ja mikä ei.
Kauniisiin ajatuksiin vastaan aina. - HTZA
HTZA kirjoitti:
hyvä erottamaan sen mikä on lässytystä ja mikä ei.
Kauniisiin ajatuksiin vastaan aina.ihminen, minuakin voi huijata, helpostikin.
Voisi sanoa että miesten lässytys paljastuu helposti, naisten vähän vaikeammin, varsinkin jos yrittävät yhdessä. - sait tämän
HTZA kirjoitti:
ihminen, minuakin voi huijata, helpostikin.
Voisi sanoa että miesten lässytys paljastuu helposti, naisten vähän vaikeammin, varsinkin jos yrittävät yhdessä.vaaleanpunaiseksi hattaraksi.
- HTZA
sait tämän kirjoitti:
vaaleanpunaiseksi hattaraksi.
Jos olet nainen niin lähetä tikkusi Vapun jälkeen.
Tai tule Tokoinrantaan ajoissa. - kaunotar :)
HTZA kirjoitti:
Tai tule Tokoinrantaan ajoissa.se Vappu on kun kaikki hänestä puhuvat ja vihjailevat.
- todella on :)
HTZA kirjoitti:
helpostikin.
Liekö olen narsisti?olemassa aidosti vahvat ja syvät tunteet (ilmaiset ne vain malttamattoman karskisti ja hämmentävästi, suorasukaisesti)ja olet niistä tietoinen, et ole narsisti.
- nimi meinaa
kaunotar :) kirjoitti:
se Vappu on kun kaikki hänestä puhuvat ja vihjailevat.
Walpurin päivää.
- narsistinen,
HTZA kirjoitti:
helpostikin.
Liekö olen narsisti?mutta sanoisin että olet jotenkin katkera elämälle?
Jos analyysi sallitaan. - kutsuramasha
HTZA kirjoitti:
Tai tule Tokoinrantaan ajoissa.siellä Tokohoininn rannassa tillla lämmitretttyuuhjä penkiijä nii ei se mee hukaan. ja saahna myöt tulla jos sinätuollkiannot tikarahattaran. ollaan hyvin asiamm e osaanioa ja vaadimmeparstakohtekoha
- HTZA
narsistinen, kirjoitti:
mutta sanoisin että olet jotenkin katkera elämälle?
Jos analyysi sallitaan.kyllä tunnista tuota väitettä itsessäni.
Olen mielestäni, ja kavereidenkin mielestä, elämää ja intoa pursuava iloinen mies.
Aina sotkeutumassa kaikkeen uuteen oli sitten asiaa tai ei.
Ikinä en herää, enkä laita nukkumaan mitenkään masentuneena.
Tuon kuvan syntyminen saattaa johtua siitä että vastaan usein siihen tyyliin kun on kysymyskin ja se ei aina ole ihan minua.
Useimpiin kysymyksiin voi helposti vastata, kuten monet tekevät: joo tai no,ei.
Minä taas yritän saada eloa keskusteluun ja ihmisille tunteita pinnalle. Negatiivisia tulee hyvin. - HTZA
kutsuramasha kirjoitti:
siellä Tokohoininn rannassa tillla lämmitretttyuuhjä penkiijä nii ei se mee hukaan. ja saahna myöt tulla jos sinätuollkiannot tikarahattaran. ollaan hyvin asiamm e osaanioa ja vaadimmeparstakohtekoha
kohtelu on toinen nimeni.
Vapusta tulee lämmin, saattavat penkit ihan kuumottaa, vieressäni.
Ja saattaa, myöskin, kertyä tikkuja kun mähmäämme "viiksemme" hattaralla.
Siitä voi tulla vielä Brasilialaisen vahauksen Suomalainen Sokerimuunnos.
Kauhea yllätys molemmille: "Tuonko näköinen se oikeasti onkin!!"
- helisevä
onko viisaus , kyselemistä vai vastauksia ?
- peukutan ylös
on ihan hyvä tapa esittää asioita ja olla mukana, valinnoista parhaimpia.
- tuu tyttäriiienkanssamessinn
viisaus on tajuamista ja olemistakohtallaan sääntöjrn kalrtiottamlla tarpeen ja etsimistä sebviisahuutenlähteestä
- miksi ihmeessä?
tarkoituksena ei ole lähteä arvioimaan ihmisiä ja kirjoitteluja henkilö henkilöltä vaan ihan sitä, että jokainen miettisi pikkuisen tahollaan. Eihän suomalaisuuden kärjistämisen tarvitse olla itsensä alentamista negatiivisessa mielessä. Ei ole väärin tykätä itsestään. Nyt en puhu itsekkyydestä, se on eri juttu. Jokaisella varmaan on elämässä onnistumisen kokekumuksia ja jos jokin asia on epäonnistunut niin se on vain se yksi pikku juttu.
- HTZA
että tässä viestissä kerrot vapaasti asenteesi.?
Ja koska sen arvasin, sen mukaan vastasin.
Laitapa seuraavan kerran aloitus jossa et kerro, näin selvästi, kysymyksesi, vastausten tavoitteita.
Et ole harvinaisuus, kaikki tekevät sitä koko ajan. - HTZA
HTZA kirjoitti:
että tässä viestissä kerrot vapaasti asenteesi.?
Ja koska sen arvasin, sen mukaan vastasin.
Laitapa seuraavan kerran aloitus jossa et kerro, näin selvästi, kysymyksesi, vastausten tavoitteita.
Et ole harvinaisuus, kaikki tekevät sitä koko ajan.useimpien kysymysten rakenteen.
Vähän huonoja sananvalintoja mutta niitä on hyvä käyttää, uppoaa paremmin yksinkertaiseen sieluun.
Eli:
Onks teistä kiva ottaa p---seeseen? Käytätteks jotain liukastetta?
Se kertoo kysyjästä kaiken, hän ottaa ja käyttää.
Onko teistä avioero ainoa vaihtoehto? Miten hoidatte lapset?
Se kertoo että ero on jo päätetty, lapsista ollaan vähän pihalla. Koska kyseessä on uudelleenrakastuminen toiseen ihmiseen.
Ja hänestä ei olla varma miten hän suhtautuu lapsiin.
Tässä kysymysvaiheessa on menossa vasta pimppi/pippeli-intohimo.
Jne.
Saa kysyä lisää, ja kannattaakin koska palstalla on liikaa "asiantuntijoita" mutta vähän asiantuntijoita.
Ja niin edelleen. - helisevä
HTZA kirjoitti:
useimpien kysymysten rakenteen.
Vähän huonoja sananvalintoja mutta niitä on hyvä käyttää, uppoaa paremmin yksinkertaiseen sieluun.
Eli:
Se kertoo että ero on jo päätetty, lapsista ollaan vähän pihalla. Koska kyseessä on uudelleenrakastuminen toiseen ihmiseen.
Jne.
Saa kysyä lisää, ja kannattaakin koska palstalla on liikaa "asiantuntijoita" mutta vähän asiantuntijoita.
Ja niin edelleen.millä äänellä noi sanoisit , mutta oon varmaan ennenkin sanonut "suloinen olet"
toisinaan olen sinulle vihainen mutta asiasta ;) - oli aivan
HTZA kirjoitti:
useimpien kysymysten rakenteen.
Eli:
Jne.
Ja niin edelleen.tarkoituksellisen kärjistetty, ei ympäripyöreä vaan aidosti ihmettelevä. Yksinkertaista sielua ei ole olemassakaan.
- HTZA
helisevä kirjoitti:
millä äänellä noi sanoisit , mutta oon varmaan ennenkin sanonut "suloinen olet"
toisinaan olen sinulle vihainen mutta asiasta ;)Bing Crosby, White Christmas
Tauno Palo, Ruusu on punainen
Siinäpä sitä äänimaailmaa.
Vihainen, minulle? Miksi ihmeessä?
H. - HTZA
oli aivan kirjoitti:
tarkoituksellisen kärjistetty, ei ympäripyöreä vaan aidosti ihmettelevä. Yksinkertaista sielua ei ole olemassakaan.
oli helppo kuvitella ihmistä joka pauhaa tuonlaista korvaan.
Kuvasi hyvin aloittajan asenteita.
Hän kertoi hyvin miten hän itse ajattelee. - kuvata asioita
HTZA kirjoitti:
oli helppo kuvitella ihmistä joka pauhaa tuonlaista korvaan.
Kuvasi hyvin aloittajan asenteita.
Hän kertoi hyvin miten hän itse ajattelee.omasta ymmärryksestä ja asenteista lähtien, eikä muiden mahdollisten oletusten ja suosion mukaisesti. Omia asenteitaan ei voi korjata, ellei altista niitä kritiikille ja siten pienelle arvohämmennykselle.
- HTZA
kuvata asioita kirjoitti:
omasta ymmärryksestä ja asenteista lähtien, eikä muiden mahdollisten oletusten ja suosion mukaisesti. Omia asenteitaan ei voi korjata, ellei altista niitä kritiikille ja siten pienelle arvohämmennykselle.
me juuri tehdään.
Hyvä näin? - olla sinulle
HTZA kirjoitti:
me juuri tehdään.
Hyvä näin?yksi niitä harvoja, asiallisia vastauksia ilmaan piikittelyä tai hännystelyä. Hyvä sinä. Tälläistä on hyvä lukea. Vastaus on: kyllä.
- helisevä
HTZA kirjoitti:
Bing Crosby, White Christmas
Tauno Palo, Ruusu on punainen
Siinäpä sitä äänimaailmaa.
Vihainen, minulle? Miksi ihmeessä?
H.joskus kuulen ääniä...
niin en oikeesti, mutta tossa oli joku uusi sävy!
vihaisuus ... mietityttää onko kaikki ok. - HTZA
helisevä kirjoitti:
joskus kuulen ääniä...
niin en oikeesti, mutta tossa oli joku uusi sävy!
vihaisuus ... mietityttää onko kaikki ok.noiden laulajien ääni muistuttaa minua.
Hellä ja lempeä.
Olen aina sanonut että minä en koskaan ole vihainen, harmistunut ja huvittunut kyllä.
Harmistunut lähinnä silloin jos joku käyttää nimmariani.
Mutta takaan, aina huvittunut.
Ja minulla on kaikki aina ok. - HTZA
olla sinulle kirjoitti:
yksi niitä harvoja, asiallisia vastauksia ilmaan piikittelyä tai hännystelyä. Hyvä sinä. Tälläistä on hyvä lukea. Vastaus on: kyllä.
voisin lopettaa tähän?
Kerrankin kun meni, lähes, oikein. - älä lopeta
HTZA kirjoitti:
voisin lopettaa tähän?
Kerrankin kun meni, lähes, oikein.ensi askeleet tekevät harjoittelun ja hajoittamisen jälkeen virtuoosiksi jos pohjalla on lahjakkuutta ;))
- HTZA
älä lopeta kirjoitti:
ensi askeleet tekevät harjoittelun ja hajoittamisen jälkeen virtuoosiksi jos pohjalla on lahjakkuutta ;))
kaverit nauraa jo sille että soitan "Smoke on the water"- riffiä.
Se siitä lahjakkuudesta.
Kirjoittaa voin ja ihan hyvinkin, tai runoilla, mutta ne poistetaan aina.
Koska vastaajatkin alkavat runoilla ja laatu kärsii. - tässäkin tapauksessa
HTZA kirjoitti:
kaverit nauraa jo sille että soitan "Smoke on the water"- riffiä.
Se siitä lahjakkuudesta.
Kirjoittaa voin ja ihan hyvinkin, tai runoilla, mutta ne poistetaan aina.
Koska vastaajatkin alkavat runoilla ja laatu kärsii.olla arveluissaan objektiivinen eikä subjektiivinen. :)
- vanha ja suloinen
HTZA kirjoitti:
noiden laulajien ääni muistuttaa minua.
Hellä ja lempeä.
Olen aina sanonut että minä en koskaan ole vihainen, harmistunut ja huvittunut kyllä.
Harmistunut lähinnä silloin jos joku käyttää nimmariani.
Mutta takaan, aina huvittunut.
Ja minulla on kaikki aina ok.papparainen jolle nuoret neidot kikattelee kun olet niin hauska. :)
- HTZA
vanha ja suloinen kirjoitti:
papparainen jolle nuoret neidot kikattelee kun olet niin hauska. :)
aika lähellä tavoitetta, vielä kun sais mummot rakastamaan.
- jotain ...
haluaa mollata täällä, niin silloin on paras mollata itseään. Luulis, ettei siitä kukaan vedä hernettä nenäänsä, mutta näyttä se luulo olevan väärä.
- entä jos se
itsensä mollaaminen on sitä että vedetään samalla kaikki kanssaolijat lokaan?
- HTZA
entä jos se kirjoitti:
niinkin fiksusti että vastaajat eivät ymmärrä koko asiaa.
Silloin jokainen saa tuntea itsensä ylennetyksi tai alennetuksi.
Ja silloin saa aikaan hyvää keskustelua. - osaatko tiivistää,
HTZA kirjoitti:
niinkin fiksusti että vastaajat eivät ymmärrä koko asiaa.
Silloin jokainen saa tuntea itsensä ylennetyksi tai alennetuksi.
Ja silloin saa aikaan hyvää keskustelua.hyvä keskustelu sitten on?
- HTZA
osaatko tiivistää, kirjoitti:
hyvä keskustelu sitten on?
tulosta kaikki tai tee muistiinpanoja.
Olet, juuri nyt, mukana hyvässä keskustelussa. - ja suosittelen
HTZA kirjoitti:
tulosta kaikki tai tee muistiinpanoja.
Olet, juuri nyt, mukana hyvässä keskustelussa.sinulle lämpimästi, että teet samoin.
- en ymmärrä,
entä jos se kirjoitti:
Jos pitäytyy vain minä persoonassa, niin miten siinä voi vetää muita mukaan. Joskus oli ketju , osaatko nauraa itsellesi, en avannut, mutta mikä on itselleen nauramisen ja mollaamisen ero.
- vaikea selittää
en ymmärrä, kirjoitti:
Jos pitäytyy vain minä persoonassa, niin miten siinä voi vetää muita mukaan. Joskus oli ketju , osaatko nauraa itsellesi, en avannut, mutta mikä on itselleen nauramisen ja mollaamisen ero.
nauraa itselleen, siinä karistaa turhan "häpeän" huumorin avulla. Mollaamalla itseään sen "häpeän" kokemuksensa tiivistää entistä syvemmälle ja samalla alkaa olettaa muiden olevan osa samaa kokonaisuutta, tietysti vain silloin jos antaa itsestään julkisesti ja jatkuvasti vähättelevän tai muiden yläpuolella olevan kuvan.
Kukin taplaa tyylillään. Täällä ei ole etikettisääntöjä muuta kuin sen mitä sefu katsoo aiheelliseksi.
- on tarkoituksena
saada meidät kaikki nauttimaan hulmuavien hiuksien leikittelyyn tuulessa ja auringossa.
on tarkoituksena kirjoitti:
saada meidät kaikki nauttimaan hulmuavien hiuksien leikittelyyn tuulessa ja auringossa.
Sinua estäisi hiuksiasi tuulettelemasta? Mä meen tuuletteleen hiuksiani ja koko itseänikin kokonaiseksi viikonlopuksi Ahvenanmaan saaristoon. Lähtee ne nettepölyt siellä sitten merituulten mukana ulapalle.
- nettikahle :)
miljoona kirjoitti:
Sinua estäisi hiuksiasi tuulettelemasta? Mä meen tuuletteleen hiuksiani ja koko itseänikin kokonaiseksi viikonlopuksi Ahvenanmaan saaristoon. Lähtee ne nettepölyt siellä sitten merituulten mukana ulapalle.
rapsahtaa poikki tämän keskustelun myötä. Onneksi on kuumailmapallo jonka kopassa on mukava lähteä keinahtelemaan tuonne yläilmoihin :) näin kuvainnollisesti.
nettikahle :) kirjoitti:
rapsahtaa poikki tämän keskustelun myötä. Onneksi on kuumailmapallo jonka kopassa on mukava lähteä keinahtelemaan tuonne yläilmoihin :) näin kuvainnollisesti.
sullekin. Mä vilkutan sulle joten kurkkaa alaspäin Ahvenanmaan kohdalla huomenillalla.
- pienen pussukan
miljoona kirjoitti:
sullekin. Mä vilkutan sulle joten kurkkaa alaspäin Ahvenanmaan kohdalla huomenillalla.
toivottelen antoisia hetkiä sinulle. :)
- tuo nimimerkki
pienen pussukan kirjoitti:
toivottelen antoisia hetkiä sinulle. :)
pienen pussukan* selitys teksti jäi pois eli: pudotan pienen pussukan täynnä auringonkukansiemeniä ja painona sileitä valkoisia kiviä.
tuo nimimerkki kirjoitti:
pienen pussukan* selitys teksti jäi pois eli: pudotan pienen pussukan täynnä auringonkukansiemeniä ja painona sileitä valkoisia kiviä.
antoisia hetkiä sullekin ja kiitän siemmenistä ja ihanista kivistä....
- -tiina
mää en jaksa lukea.
- Tiellä positiivisuuteen
että näin on. Ehkä elämä auttaa sinua itseymmärrykseen kunhan kehityt. :)
- -tiina
Tiellä positiivisuuteen kirjoitti:
että näin on. Ehkä elämä auttaa sinua itseymmärrykseen kunhan kehityt. :)
kuis pitäis kehittyä ja mistä päästä itteeni oon kyllä ymmärtäny mielestäni aina hyvin.
- Lisbet
Kahlasin just tän sivun läpi , enkä
välitä lukea uudestaan :)
Kun noin "kauneutta" vaadit, aloita hyvä ihminen oma palsta , minäkin pidän kukista ja mehiläisistä, tosin jälkimmäisistä kaukaa :)))
Täällä nyt totuudentorven sanomisiin ei vastata, ellei ole .... hänelle vastataan, vaikka muka inhotaan ;) Meitähän riittää Herramme tarhassa. - -tiina
mutta jo joku vastas mulle mutta en oikeestaan tiedä viittinkö vieläkään perehtyä kovin syvällisesti tähän.
- ennenkuin aukoo päätänsä
Erittäin tyhmää näinkin pitkänketjun jälkeen vastata aloittajalle, jos ei kiinnosta älä vastaa lainkaan.
Eipä nämä sinun vastauksesi kovin tietäviä ole, tyhmyyttäsi vain tuot esiin!
Oletko todella ikäisesi palstalla? - -tiina
ennenkuin aukoo päätänsä kirjoitti:
Erittäin tyhmää näinkin pitkänketjun jälkeen vastata aloittajalle, jos ei kiinnosta älä vastaa lainkaan.
Eipä nämä sinun vastauksesi kovin tietäviä ole, tyhmyyttäsi vain tuot esiin!
Oletko todella ikäisesi palstalla?ikäisekseni enkä auo päätäni ja tarviiko vastaukset aina niin tietäviä ollakkaan ja saan kyllä vastata mihin haluan ja millä tavalla haluan ei oo missään mitään lakia määrätty miten pitäisi.
- itteään kehuva
Se on suomalaisten ihmisten ominaisuus: ei osata itseä kehua, eikä ottaa oikealla tavalla vastaan positiivista palautetta. Tarkkailepa vaikka. Työpaikoilla, harrastuksissa jne. se on ihan tavallista: "no, enhän mä nyt mikään...emmä osaa, siitä tuli vähän huono kumminkin" etc. etc.
Olen itse jo sen ikäinen, että sanon itselleni epäsäännöllisen säännöllisesti kuten kalifi Harun el Pullah Ahmed Ahne -sarjakuvassa: minä olen hyvä!
Ei sitä kukaan muukaan mulle tule sanomaan, että ihan turha on odotella. Itse se kissakin sen häntänsä nostaa, vaikka tässä sanonnassa on hienoinen negatiivinen sävy (ja sekin on suomalaisten ominaisuus - kateus ja vähättely, jos jollakulla sattuu käymään hyvin tai hommat muuten onnistumaan).
Olkaa itsellenne armeliaita ja kehukaa itseänne edes kerran viikossa!- kawe
kertoo tosiaan paljon "meistä"
Mutta voiko keskustella keskustelusta keskustelun takia?
Edelliselle kirjoittajalle 10 koska periaatteesi on erittäin kannatettava.
Toisaalta, presidentti Koivisto sanoi jotenkin näin:
Tunne itsesi anna arvo toisellekin. - HTZA
vaatimaton, harmaa Suomalainen, en minä, ainakaan, kehtaa.
- ollaan huomattu
HTZA kirjoitti:
olet kuin rosoinen graniitti vailla hilpeyttä. Järkkymätön ja vaatimatom. :)
- kawe
HTZA kirjoitti:
minun mieleiseni kirjoittaja. En ymmärrä miksi saat "satiirista" palautetta?
Jossain ketjussa mainitsit harmaantuvista aivoistasi (??)eikö se ole myönteistä.
Eikä muu harmaantuminen ole merkityksellistä. - HTZA
kawe kirjoitti:
minun mieleiseni kirjoittaja. En ymmärrä miksi saat "satiirista" palautetta?
Jossain ketjussa mainitsit harmaantuvista aivoistasi (??)eikö se ole myönteistä.
Eikä muu harmaantuminen ole merkityksellistä.olet nyt kolmas listallani niistä fiksuista.
Olet eka joka hokas "harmaantuvat aivosolut"!
H.
Mutta älä huoli, kritiikki ja arvostelu kannustaa minua. Ja melkein kaikki arvostelu ei kestä lähempää tarkastelua ja nautin sen tarkastelusta, se saa lisää kiukkua aikaiseksi!. - kawe
HTZA kirjoitti:
olet nyt kolmas listallani niistä fiksuista.
Olet eka joka hokas "harmaantuvat aivosolut"!
H.
Mutta älä huoli, kritiikki ja arvostelu kannustaa minua. Ja melkein kaikki arvostelu ei kestä lähempää tarkastelua ja nautin sen tarkastelusta, se saa lisää kiukkua aikaiseksi!.hyvä ja sainhan minäkin taas jotain tästä, eikö.
Nyt on ruuan aika ja lasi punaviiniä.....
Mukavaa iltaa jatketaan huomenna, hyvässä seurassa........... - HTZA
kawe kirjoitti:
hyvä ja sainhan minäkin taas jotain tästä, eikö.
Nyt on ruuan aika ja lasi punaviiniä.....
Mukavaa iltaa jatketaan huomenna, hyvässä seurassa...........olen vain vähän huolestunut punaviinistä, osasitkohan sen valita oikein?
- mutta asiaa
Juuri noin on!
Positiivinen palaute otetaan helposti vinoiluna.
Toisaalta myönteinen vastaanotto leuhkimisena.
Mielestäni oleellinen ero on pienessä ilmaisutapapoikkeamassa.
Sinun turkkisi on upea tai MIELESTÄNI sinulla on upea turkki.
Koskee myös herkempiä asioita.
Politiikka, uskonto jne.
Mielestäni ei pyri olemaan ehdoton totuus vaan minun mielipiteeni sillä hetkellä.
Vuosia sitten olin muutaman päivän mittaisella tehokkaan ilmaisun kurssilla.
Ensimmäiseksi tehtäväksi, esittäytymisen jälkeen, saimme valmistella muutaman minuutin esityksen kahdesta asiasta joissa mielestämme olemme hyviä.
Mitä tahansa.
Parikymmenpäisestä porukasta minun lisäkseni ainoastaan yksi löysi itsestään nuo kaksi asiaa.
Kyse oli nimen omaan asiat joissa OMASTA mielestämme olemme hyviä!
Kurssin vetäjä kysyi miten voimme odottaa muiden arvostavan meitä kun emme itsekään arvosta! - kawe
HTZA kirjoitti:
olen vain vähän huolestunut punaviinistä, osasitkohan sen valita oikein?
turhaan huolissasi.
Minun punaviinini lennätetään (valitettavasti) toiselta puolelta maailmaa Chilestä, Argentiinasta jopa Etelä-Afrikasta asti.
Eilen en avannutkaan viiniä vaan otin jälkiruuaksi lasin italialaista Rossoa ja katselin elokuvaa ykköseltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla6632498Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,301236- 1091148
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki111073- 93955
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k104915Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?101863Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e236795Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50769- 64741