Olen miettinyt että miten tmä jättipotin veroitus menee että jos voitan 1 miljoonan lauantailotossa niin onko se ihan verovapaata puhtaana käteen vai viekö valtio siitä puolet?
Lotto ja veroitus
5
2116
Vastaukset
Mene mitään veroa mistään veikkauksen peleistä. Eikä myöskään EU:n auleella saadusta voitoista.
Vain EU:n alueen ulkopuolelta tarvii maksaa verot. Kuten esim jos voitat las vegasissa miljoonan sinun tarvii maksaa verot.
Jos voitat Lontoossa miljoonan ei tarvi maksaa veroa. Eikä varsikaan koitimaisen veikkauksen peleissä.
Valtio vie rahat kun palauttaa lotossa 40% pelatuista rahoista takaisin pellajille ja pitää 60% itselään.
Näin se monopolipeleissä menee.- asdfasdfasdfasdfasdf
lisänä, että ainakin mun tietojen mukaan kaikki eu maat ei kuulu ETAan.
Tarkistaahan en tietenkään asiaa jaksa. asdfasdfasdfasdfasdf kirjoitti:
lisänä, että ainakin mun tietojen mukaan kaikki eu maat ei kuulu ETAan.
Tarkistaahan en tietenkään asiaa jaksa.Eli kaiksita ETA maista ei tarvi maksaa veroa.
Esimerksi Norja on juuri tälläinen maa joka ei kuulu EU:hun,mutta ETA:aan kuuluu
Tällöin jos voittaa norjassa miljoonia ei tarvi niistäkään maksaa veroa.
- tietoa on
Veikkaus antaa suurvoittajille todistuksen verottajaa varten että sitten pystyy kertomaan verottajalle mistä ne rahat uuteen asuntoon ja kesämökkiin oikein tuli.
- V. Eikkaaja
Arpajaisvero kuuluu maksaa veikkauspeleistä, mutta Veikkaus on sen jo maksanut etukäteen.
http://www.vero.fi/default.asp?article=4043&language=FIN
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 924627
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?843822Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1433378Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1152615Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1292544- 432141
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282057Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2261830Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91707- 881689