Gallup-kyselyn tyyliin tiedustelen, mitä käytätte kemiallisten kaavojen ja reaktioyhtlöiden kirjoittamiseen/piirtämiseen?
Onko esim. Wordissä riittävästi välineitä tarpeisiisi?
Kaavojen kirjoittaminen
3
452
Vastaukset
Itse en juuri kemian kaavoja kirjoittele, mutta jonkin verran fysiikkaa ja matematiikkaa. Minun tarpeisiini perus-Word erikoismerkkeineen sekä ylä- ja alaindekseineen on riittänyt pitkälle. Kun näiden lisäksi on ottanut käyttöön Wordin kaavaeditorin, niin eipä juuri ole kaivannut enempää.
Tietysti jokin LaTex pääsee parempaan, mutta ei senkään käyttö niin erityistä herkkua ole.- Gnusmas
OpenOfficesta löytyy mukavasti kaikki merkit ja on ilmainen.
- Masa.
Orgaanisille MDL ISIS/Draw ja kaavaeditorina wordissä MathType 5.2
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem302592- 111262
Helvetistä ei ole paluuta
Kun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku3331002- 45892
- 45854
Järjetön Topi-ilta
Lisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan20829Miksi nainen nukut huonosti
Onko sulla jotakin huolia, vai jotakin miestäkö mietit? Vai tunnemaailmassako velloo? Ajatteletko koskaan minua? Paljo61754- 44730
- 44716
- 46656