*Palstan ilmapiiri*

On aika tunkkanen ja tämä johtuu muutamista tyypeistä. Täällähän kuuluisi keskustella miehen logiikasta, eikä hautoa kostoa.


"Sadan vuoden päästä kukaan ei enää välitä"


MarttyyriMallari-TTt

22

764

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • palstan ilmapiiri on raikas ja puhdas.

      • minun mielestä palsta on täynnä visvaa joka pitäisi polttaa pois.


        "Tulihuuhtelu"


        MarttyyriMallari-TTt


      • MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        minun mielestä palsta on täynnä visvaa joka pitäisi polttaa pois.


        "Tulihuuhtelu"


        MarttyyriMallari-TTt

        Joten niitataan tää keskustelu siihen, että olemme samaa mieltä siitä, että olemmme asiasta eri mieltä.


      • relaxed_eyes kirjoitti:

        Joten niitataan tää keskustelu siihen, että olemme samaa mieltä siitä, että olemmme asiasta eri mieltä.

        anteeksi, nyt en ymmärtänyt viestisi sisältöä.


        "Jos me olemme samaa mieltä siitä että olemme eri mieltä, niin miten ihmeessä voisimme olla samaa mieltä siitä että olemme eri mieltä"


        MarttyyriMallari-TTt


      • MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        anteeksi, nyt en ymmärtänyt viestisi sisältöä.


        "Jos me olemme samaa mieltä siitä että olemme eri mieltä, niin miten ihmeessä voisimme olla samaa mieltä siitä että olemme eri mieltä"


        MarttyyriMallari-TTt

        oleva erimielisyys on loppujen lopuks samanmielisyyttä. Vai oletko eri mieltä?


      • relaxed_eyes kirjoitti:

        oleva erimielisyys on loppujen lopuks samanmielisyyttä. Vai oletko eri mieltä?

        eri mieltä siitä, että me olisimme olleet samaa mieltä, koska jos me olisimme olleet samaa mieltä niin emme olisi loppujen lopuksi edes olleetkaan eri mieltä.


        "Ja sehän olisi selvästi ristiriita-tilanne"


        MarttyyriMallari-TTt


      • MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        eri mieltä siitä, että me olisimme olleet samaa mieltä, koska jos me olisimme olleet samaa mieltä niin emme olisi loppujen lopuksi edes olleetkaan eri mieltä.


        "Ja sehän olisi selvästi ristiriita-tilanne"


        MarttyyriMallari-TTt

        olemme samaa mieltä erimielisyydestämme.


    • puskasta mielipide

      Pahuus asettuu yhteiskuntaan naisen kautta.

      Naisten tunteita on liian helppo manipuloida. Onneksi mies ajattelee järkiperäisemmin.

      Yksi tökkäisy naisen tunnepuoleen aiheuttaa palstalla räjähdyksen, jonka setvimiseen joutuvat kaikki osallistumaan, oli sitten itse osallisena asiassa tai ei.

      Kaikki huomioko tulisi keskittää naiseen, jota on tölväisty?

      Mikä tämä naisten jatkuva kysely on: "miks te ette tykkää musta?" Eikö pääasia ole, että tykkää itse itsestään.

      • tuollaista tarkoitin :)


        "Olet ihmeen välkky henkilö"


        MarttyyriMallari-TTt


      • puskasta mielipide
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        tuollaista tarkoitin :)


        "Olet ihmeen välkky henkilö"


        MarttyyriMallari-TTt

        tee aloituksia, että mikä mussa on vikana, kun mulle vittuillaan.

        Miehet kestävät suurempia tunnetaakkoja. Asian ei tulisi olla niin, koska ihmisethän ovat tasa-arvoisia.


      • puskasta mielipide kirjoitti:

        tee aloituksia, että mikä mussa on vikana, kun mulle vittuillaan.

        Miehet kestävät suurempia tunnetaakkoja. Asian ei tulisi olla niin, koska ihmisethän ovat tasa-arvoisia.

        että tasa-arvon pitäisi toteutua tässäkin asiassa.
        Joo, miksei niinkin saisi olla.


        "Olishan se kivaa"


        MarttyyriMallari-TTt


      • puskasta mielipide
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        että tasa-arvon pitäisi toteutua tässäkin asiassa.
        Joo, miksei niinkin saisi olla.


        "Olishan se kivaa"


        MarttyyriMallari-TTt

        vaatii tasa-arvoa, hänen tulisi kestää omia tunteitaan samalla tavalla kuin miehet kestävät. Miehet eivät täällä itke itselleen hyväksyntää vaan hyväksyvät sen luonnollisena asiana, että kaikki eivät heistä pidä.

        Naiselle on katkeraa huomata, että hän ei ole kaikkien suosiossa.

        Naisten on myöskin turha valittaa rumasta itseen kohdistuvasta kielenkäytöstä, JOS he itse käyttävät sitä myös.


      • puskasta mielipide
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        että tasa-arvon pitäisi toteutua tässäkin asiassa.
        Joo, miksei niinkin saisi olla.


        "Olishan se kivaa"


        MarttyyriMallari-TTt

        että siinä vaiheessa miehet ja naiset ovat lähellä tasa-arvoa, kun ruvetaan pitämään luonnollisena sitä, että miehetkin pitävät tunnin itkusessioita ja valvottavat naisiaan yökaudet kyselemällä ja pyytämällä vakuuksia siitä, että nainen heitä varmasti rakastaa. Lisäksi miesten tulisi aktiivisesti voida tehdä tehdä keskustelupalstalle aloituksia, että miksi häntä kiusataan ja naisten ja toisten miesten on tultava välittömästi tarjoamaan heille lohdutusta.

        Eli henkinen tasa-arvo on se, mikä kaipaa hiomista.


      • puskasta mielipide kirjoitti:

        vaatii tasa-arvoa, hänen tulisi kestää omia tunteitaan samalla tavalla kuin miehet kestävät. Miehet eivät täällä itke itselleen hyväksyntää vaan hyväksyvät sen luonnollisena asiana, että kaikki eivät heistä pidä.

        Naiselle on katkeraa huomata, että hän ei ole kaikkien suosiossa.

        Naisten on myöskin turha valittaa rumasta itseen kohdistuvasta kielenkäytöstä, JOS he itse käyttävät sitä myös.

        voisihan sen tuollakin tavalla ilmaista ja parasta se olisi jos jengi ottaisi huumorilla nämä kirjoitukset.


        "Kukaan meistä ei ole syytön"


        MarttyyriMallari-TTt


      • puskasta mielipide kirjoitti:

        että siinä vaiheessa miehet ja naiset ovat lähellä tasa-arvoa, kun ruvetaan pitämään luonnollisena sitä, että miehetkin pitävät tunnin itkusessioita ja valvottavat naisiaan yökaudet kyselemällä ja pyytämällä vakuuksia siitä, että nainen heitä varmasti rakastaa. Lisäksi miesten tulisi aktiivisesti voida tehdä tehdä keskustelupalstalle aloituksia, että miksi häntä kiusataan ja naisten ja toisten miesten on tultava välittömästi tarjoamaan heille lohdutusta.

        Eli henkinen tasa-arvo on se, mikä kaipaa hiomista.

        Olen samaa mieltä ja sittenhän ei jäisi mitään asioita käsittelemättä.


        "Kollektiivinen syyllisyydentunne"


        MarttyyriMallari-TTt


    • sirpamaikkarilta

      mulla on taas menny ohi? Kuka täällä hautoo kostoa ja missä se kosto näkyy? Ainoastaan yhen oon enemmälti nähny muistelevan vanhoja.

      "Huoh!"

      Pihalla oleva suomalainen akka

      • ei mitään hätää.


        "Elämä on unta"


        MarttyyriMallari-TTt


      • sirpamaikkarilta
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        ei mitään hätää.


        "Elämä on unta"


        MarttyyriMallari-TTt

        on niin kovin rauhoittava vaikutus. Nyt on hyvä lähteä kipsalle viemään lottoa.

        "Jumalaton lottovoittokin on pekkää unta"

        Lottoava suomalainen akka


      • sirpamaikkarilta kirjoitti:

        on niin kovin rauhoittava vaikutus. Nyt on hyvä lähteä kipsalle viemään lottoa.

        "Jumalaton lottovoittokin on pekkää unta"

        Lottoava suomalainen akka

        sitten toivotankin sulle onnea matkaan.


        "Älä unohda meitä vaikka sattuisitkin voittamaan"


        MarttyyriMallari-TTt


      • sirpamaikkarilta
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        sitten toivotankin sulle onnea matkaan.


        "Älä unohda meitä vaikka sattuisitkin voittamaan"


        MarttyyriMallari-TTt

        toivotuksistasi. Vielä en voittanut mitään. Ja sen lupaan että jos tulee monta miljoonaa euroa niin ensimmäisenä tulen tänne sillä kehuskelemaan. Ostan hetipikimmiten Volvo S80:n, vaikka en omista edes ajokorttia.

        "Lotto, siinä on tulevaisuuteni"

        Pian Volvon omistava suomalainen akka


      • sirpamaikkarilta kirjoitti:

        toivotuksistasi. Vielä en voittanut mitään. Ja sen lupaan että jos tulee monta miljoonaa euroa niin ensimmäisenä tulen tänne sillä kehuskelemaan. Ostan hetipikimmiten Volvo S80:n, vaikka en omista edes ajokorttia.

        "Lotto, siinä on tulevaisuuteni"

        Pian Volvon omistava suomalainen akka

        kun noin kovasti lottoamisen puolesta mesoat, niin kerropa mitä olet tähän mennessä voittanut lotossa tai rahapeleissä yleensäkin.


        "Vastaa kysymykseeni 2-viikon sisällä, kiitos"


        MarttyyriMallari-TTt


      • sirpamaikkarilta
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        kun noin kovasti lottoamisen puolesta mesoat, niin kerropa mitä olet tähän mennessä voittanut lotossa tai rahapeleissä yleensäkin.


        "Vastaa kysymykseeni 2-viikon sisällä, kiitos"


        MarttyyriMallari-TTt

        kerran olen voittanut 4 lisänumero. Mutta se onkin joka viikkoinen toivo siitä että nyt tulee fyrkkaa ja niin perkeleesti. Muita rahapelejä en harrasta, joskus lapsuudessa pajatsoa.

        "Toivo ei kuole koskaan"

        Joka viikko voitostaan varma oleva suomalainen akka


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1417
    2. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      349
      1131
    3. 37
      812
    4. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      70
      796
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      157
      765
    6. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      42
      752
    7. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      48
      722
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      695
    9. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      44
      679
    10. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      49
      632
    Aihe