Gigantteja avataan nyt tänne Itä-Suomeenkin. Onko kellään kokemuksia millainen työnantaja ja mitä palkkaa maksetaan suunnilleen? Onko Tes-palkat vai määräytyykö palkka myynnin mukaan?
Gigantti työpaikkana?
6
6149
Vastaukset
- Jymäytettävä
luulla pääsevänsä halvemmalla, kun unohtaa kauppamatkan kustannukset
- Minä vaan
tyhmää olla halvalla töissä... tienaa mukavasti ja paras työnantaja missä olen ollut.. ainut haittapuoli on asiakkaat jotka tulevat asenteella "tää on ihan paska kauppa", mutta näistäkin asiakkaista 99% lähtee silti Gigantista ostettu tuote mukana... Koska onhan se nyt vaan niin että Gigantissa on paras palvelu, hinta ja valikoima.
- jape
Minä vaan kirjoitti:
tyhmää olla halvalla töissä... tienaa mukavasti ja paras työnantaja missä olen ollut.. ainut haittapuoli on asiakkaat jotka tulevat asenteella "tää on ihan paska kauppa", mutta näistäkin asiakkaista 99% lähtee silti Gigantista ostettu tuote mukana... Koska onhan se nyt vaan niin että Gigantissa on paras palvelu, hinta ja valikoima.
Samaa mieltä. Pohjapalkka hieman parempi kuin tes ja hyvät mahdollisuudet lisäansioihin. Olen ollut erittäin tyytyväinen myös Gigantin henkilöstöpolitiikkaan. Aiemmissa työsuhteissa ei vastaavaa työntekijän kannustusta kuin Gigantissa.
- effa
jape kirjoitti:
Samaa mieltä. Pohjapalkka hieman parempi kuin tes ja hyvät mahdollisuudet lisäansioihin. Olen ollut erittäin tyytyväinen myös Gigantin henkilöstöpolitiikkaan. Aiemmissa työsuhteissa ei vastaavaa työntekijän kannustusta kuin Gigantissa.
Mieheni oli Gigantissa työssä ja pari päivää ennen koeajan päättymistä hän ja 4-5 muuta saivat kenkää. Heidät oli siis kylmästi otettu vain avajaishässäkkää varten, mutta annettu ymmärtää ihan muuta. Sanottiin vaan ettei enää tarvita, mitään muuta syytä ei ollut..
Onneksi pienellä paikkakunnalallamme asia levisi melko nopeasti, joten ainakin omat ystävämme ovat osanneet välttää Giganttia. - minä vaan
effa kirjoitti:
Mieheni oli Gigantissa työssä ja pari päivää ennen koeajan päättymistä hän ja 4-5 muuta saivat kenkää. Heidät oli siis kylmästi otettu vain avajaishässäkkää varten, mutta annettu ymmärtää ihan muuta. Sanottiin vaan ettei enää tarvita, mitään muuta syytä ei ollut..
Onneksi pienellä paikkakunnalallamme asia levisi melko nopeasti, joten ainakin omat ystävämme ovat osanneet välttää Giganttia.Kannattaa katsoa peiliin välillä, vikaa on varmasti ollut jossain. meinaan että jos minä olisin päällikkönä niin johan lentäisi muutamia työntekijöitä pois mutta ei vaan lennä... joten vikaa ei voi olla kun tekijässä...
- gigomantti
effa kirjoitti:
Onneksi pienellä paikkakunnalallamme asia levisi melko nopeasti, joten ainakin omat ystävämme ovat osanneet välttää Giganttia.ehkä miehesi ja ne pari muuta ei osanneet myydä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "873998Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242881No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452302- 341311
- 10899
- 131875
- 6834
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124746- 11740