Vihreää kestoväriä?

Agathe

Mistä löytyisi? Olen kysellyt Jyväskylän kampaamoista ja kaupoista, vaan eipä ole vielä tärpännyt! En halua pesussa lähtevää, vaan ihan KESTOväriä. Väri kirkkaan vihreä (EI neon tms.) ...

Kiitoksia vinkeistä ... ai niin ja osaan laittaa värin hiuksiini itsekin, eli ei tarvitse mennä kampaamoon saakka, jos vaan väri löytyy.

9

3634

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • värit

Hiuksissa sininen tai vihreä väri vaatii aina alle vaalennuksen, joten kestovärinäkään se ei hiuksissa pysy samoin kuin joku ruskea kestoväri.
      Tukkaan siis ensin vaalennus/värinpoisto. Vihreän ollessa kyseessä, ei haittaa, vaikka hius jäisi selvästikin keltaiseksi. Sitten vaan jotain shokkivihreää, jopa karamelliväriä.

• Agathe

Värinpoisto tehty ja hoituu uudelleenkin, kunhan löytyisi jostain se väri! Vaikka sitten postin kautta, jos ei Jyväskylästä löydy!

• pastelli?
        Agathe kirjoitti:

Värinpoisto tehty ja hoituu uudelleenkin, kunhan löytyisi jostain se väri! Vaikka sitten postin kautta, jos ei Jyväskylästä löydy!

Apteekin karamelliväri on melko tummaa syvänvihreää, sillä kunnon seos vaikka geelin joukkoon tms

• Agathe
        pastelli? kirjoitti:

Apteekin karamelliväri on melko tummaa syvänvihreää, sillä kunnon seos vaikka geelin joukkoon tms

Karamelliväri kai lähtee aika pian pois...

• .................
        Agathe kirjoitti:

Karamelliväri kai lähtee aika pian pois...

Vihreät, siniset ym. ns. puhtaat sävyt (shokkivärit) eivät hiuksessa kestä muutenkaan kauan ja kestovärit kestävät huonommin vaalennetussa hiuksessa valitettavasti johtuen siitä että hapete avaa ja tuhoaa hiusta jolloin värinkään kestävyys ei ole hyvä. Shokkivärit (pois peseytyvät) eivät siis sisällä hiusta avaavaa hapetetta tai muita vaurioitavia ainesosia. Shokkivärit kestävät hiuksessa paremmin kun hiusta käsittelee monta kertaa ja käyttää pitkää vaikutusaikaa lämpöä. Joskus värjäystulos ei ole pelkästään aineesta kiinni. Kun hiusta käsittelee monta kertaa niin väri voi hyvinkin jämähtää hiukseen tiukasti.

Yksi kestävä hapetteeton väri on Elumen joka on ammattilaisten väri ja Suomessa ei voi kuluttaja ostaa kotikäyttöön. Mutta elumenkin vaatii pari käsittelykertaa ennen kuin se jämähtää hiukseen. Lue täältä lisätietoa ja lähin elumen väriä käyttävä kampaamo:

http://www.elumen-haircolor.com/

• viherpää ittekin
        ................. kirjoitti:

Vihreät, siniset ym. ns. puhtaat sävyt (shokkivärit) eivät hiuksessa kestä muutenkaan kauan ja kestovärit kestävät huonommin vaalennetussa hiuksessa valitettavasti johtuen siitä että hapete avaa ja tuhoaa hiusta jolloin värinkään kestävyys ei ole hyvä. Shokkivärit (pois peseytyvät) eivät siis sisällä hiusta avaavaa hapetetta tai muita vaurioitavia ainesosia. Shokkivärit kestävät hiuksessa paremmin kun hiusta käsittelee monta kertaa ja käyttää pitkää vaikutusaikaa lämpöä. Joskus värjäystulos ei ole pelkästään aineesta kiinni. Kun hiusta käsittelee monta kertaa niin väri voi hyvinkin jämähtää hiukseen tiukasti.

Yksi kestävä hapetteeton väri on Elumen joka on ammattilaisten väri ja Suomessa ei voi kuluttaja ostaa kotikäyttöön. Mutta elumenkin vaatii pari käsittelykertaa ennen kuin se jämähtää hiukseen. Lue täältä lisätietoa ja lähin elumen väriä käyttävä kampaamo:

http://www.elumen-haircolor.com/

Heip!
        Itelläni on vihreetä raitaa hiuksissa, joka on tähän saakka tehty Directions- suoravärillä vaalennetun hiuksen päälle. On monta väriä Directions:illa, ja niit voi myös halutessaan sekoittaa keskenään. Yks värjäys (hyvä on antaa vaikuttaa n.30min saunassa, tai muuten pitää pää lämpimänä värj. aikana) kestää mulla noin pari viikkoa, sitten viimeistään on uusittava.
        Muita suoravärivalmistajii löytyy goodgoth.com- sivustolta, ja yleisesti värjäysvinkkejä haircrazy.info- sivuilta.
        Testaan ensi viikolla tuota yllä mainittua Elumen:ia, ihan kampaajakeikalla. Kerron sit vaik lisää kokemuksistani.

Sulle onnea matkaan, ellet ole jo löytäny sopivaa.

• \\SHIGERU
        viherpää ittekin kirjoitti:

Heip!
        Itelläni on vihreetä raitaa hiuksissa, joka on tähän saakka tehty Directions- suoravärillä vaalennetun hiuksen päälle. On monta väriä Directions:illa, ja niit voi myös halutessaan sekoittaa keskenään. Yks värjäys (hyvä on antaa vaikuttaa n.30min saunassa, tai muuten pitää pää lämpimänä värj. aikana) kestää mulla noin pari viikkoa, sitten viimeistään on uusittava.
        Muita suoravärivalmistajii löytyy goodgoth.com- sivustolta, ja yleisesti värjäysvinkkejä haircrazy.info- sivuilta.
        Testaan ensi viikolla tuota yllä mainittua Elumen:ia, ihan kampaajakeikalla. Kerron sit vaik lisää kokemuksistani.

Sulle onnea matkaan, ellet ole jo löytäny sopivaa.

Siis ymmärsinkö oikein että sulla on vaaleissa, värinpoistolla käsitellyissä hiuksissa vihreitä raitoja?

kun mietin mistä löytyis shokkiväri joka ei sekoiti muihi vaaleisiin hiuksiin, niinkuin cyberin pinkin kanssa kävi =/

haluaisin alta siniset.

• viherpää
        \\SHIGERU kirjoitti:

Siis ymmärsinkö oikein että sulla on vaaleissa, värinpoistolla käsitellyissä hiuksissa vihreitä raitoja?

kun mietin mistä löytyis shokkiväri joka ei sekoiti muihi vaaleisiin hiuksiin, niinkuin cyberin pinkin kanssa kävi =/

haluaisin alta siniset.

mulla on muuten ruskeat hiukset (oma väri siis), vaan se kohta jossa on vihreetä on vaalennettu vihreen alla, eri tilanne siis kuin mitä kaavailet.
        oon nyt kyllä vannoutunut elumenin käyttäjä, ja luulen että se vois sopia sullekin, koska se pysyy oikeesti tosi hyvin, eikä sitä valu värjäyksen jälkeen pesussa juuri ollenkaan (minulla ainakaan). ja mitä useammin sitä käyttää, sen paremmin väri pysyy... mä en tee hiuksilleni mitään lisävärjäystä kotona enään, ja vihreäni pysyy 4-6 viikkoo ihan vihreenä, tosin lopussa haaleempana.
        kampaajakeikka on kallis, mutta mulle se kannattaa kun ei tarvii kotona jatkuvasti lisätä suoravärejä. itse asiassa ylihuomenna kokeillaan kampaajani kanssa lisätä sinistä osiota (elumenia sekin) mun viher-raidan lisäksi. haluukko raporttia?

• \\SHIGERU
        viherpää kirjoitti:

mulla on muuten ruskeat hiukset (oma väri siis), vaan se kohta jossa on vihreetä on vaalennettu vihreen alla, eri tilanne siis kuin mitä kaavailet.
        oon nyt kyllä vannoutunut elumenin käyttäjä, ja luulen että se vois sopia sullekin, koska se pysyy oikeesti tosi hyvin, eikä sitä valu värjäyksen jälkeen pesussa juuri ollenkaan (minulla ainakaan). ja mitä useammin sitä käyttää, sen paremmin väri pysyy... mä en tee hiuksilleni mitään lisävärjäystä kotona enään, ja vihreäni pysyy 4-6 viikkoo ihan vihreenä, tosin lopussa haaleempana.
        kampaajakeikka on kallis, mutta mulle se kannattaa kun ei tarvii kotona jatkuvasti lisätä suoravärejä. itse asiassa ylihuomenna kokeillaan kampaajani kanssa lisätä sinistä osiota (elumenia sekin) mun viher-raidan lisäksi. haluukko raporttia?

Kallis kampaamokeikka ei oikein houkuta, mutta tottakai valmis kokeilemaan jossain vaiheessa 8''DD

raporttia ihmeessä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      24
      4716
    2. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      88
      3724
    3. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      48
      3125
    4. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      54
      2667
    5. Mitä haluaisit sanoa

Nyt kaivatullesi?
      Ikävä
      206
      2621
    6. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      51
      2599
    7. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      32
      2400
    8. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      152
      2338
    9. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1955
    10. Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa

Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok
      Maailman menoa
      108
      1539
    Aihe