eli onko kellään kokemuksia clip on-pidennyksestä?
entä plussat ja miinukset?
paljonko maksoit ja mistä ostit ne?montako pakkausta tarvitsee,jos haluaa, että tulos on luonnollinen?itselläni hiukset nyt hieman yli olkapäiden ja haluaisin ne ainakin puoleenselkään yltäviksi.
clip on-hiustenpidennys
2
2174
Vastaukset
- hiustenpidennys
Tilasin itse dreamhair.comista clip-on pidennykset. Toimitus oli todella nopea ja tuli suoraan kotiin.
Ostin yhden 4-osaisen paketin, joka on tarkoitetettu vain tuuheutukseen. Maksoi 50 euroa. Pidennykseen tarvitset kaksi neljä-osaista pakettia.
ps. itse käytän 7 cm hiuksiini vain yhtä pakettia, mutta kahdella paketilla tulee paljon luonnollisempi lopputulos. - kokemusta on :)
eli ite tilasin kanssa tuolta dreamhairista, aluks vaan sen verran et riitti tuuhennokseen, mut olin niin tyytyväinen et tilasin toisen samallaisen joten nyt on sit kokopää pidennys :) aivan loistava systeemi ja joka päivä käytän, ei mee ku muutama minuutti aamusta aikaa kun kiinnittää ne ja hiukset on samantein hyvin :D, ja kiinni on pysyny hyvin,ei oo tullu noloo tilannetta et ois tippunu päästä jossain yleisellä paikalla :) yöks kannattaa ottaa kuitenkin aina pois ja harjata kunnolla, suosittelen :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917495- 373987
- 453520
- 2372822
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402672- 452492
- 1322411
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292299Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna212264- 451982