Kuinka usein voi repsahtaa hiilihydraatteihin ja voi silti sanoa noudattavansa VHH:ta?
Kerran vuoteen perunalaatikkoa? :D Kerran kuussa tai viikossa mässäilypäivä? joka päivä muuten VHH- ateriat, paitsi yhden aterian jälkiruoka on sokeripitoinen?
Eipähän tuolla nimityksellä ole edelleenkään mitään väliä, mutta kunhan kysyin.
VHH ja repsahdukset
5
376
Vastaukset
- tarvita vhh:lla
kun pääsee sokerinhimosta eroon ruokavaliolla niin ei mihinkään mässäilyyn ole tarvetta eikä repsahtamisiin.
- carnac
vanha vitsi :)
Ei tämän palstan yleiset säännöt jokaiselle päde.
- minäminä...
Repsahdan keskimäärin joka kolmas päivä karkkiin/suklaaseen ja kerron uteliaille "yrittäväni elää mahdollisimman vhh:sti".
Joskus vielä onnistun pääsemään makeista kokonaan eroon, kun niistä ei seuraa kuin pahaa vatsalle ja yleiselle voinnille... - herkuttelupäivä
Itse olen vhh-dieetillä ja pidän kerran viikossa herkuttelupäivän jolloin voin syödä mitä haluan, mutta kummaa kyllä herkuttelupäivinä ei ole enää niin kauheasti tehnyt mieli herkkuja, hyvä näin:) mutta pidän hiilaripäivän, koska jos esim. paino alkaa jumittamaan, on ihan hyvä ruokkia kehoa hiilareilla niin johan taas alkaa sen jälkeen paino tippumaan, ainakin omalla kohdalla toimi:)
- ööh..
Miten hiilareita syömällä paino alkaa taas putoamaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760