Hei!
Kysyisin vain , että vaikutaako maidon juonti hiustenkasvuun? Olen lukenut, että päänahan hierominen jotenkin vaikuttaisi, mutta minulla ei.
apuaa! Hiukset ongelmana.
6
1056
Vastaukset
- -Snowy-
Toi maitojuttu taitaa riippua ihmisestä. Mulla maito aiheuttaa hilsettä ja hiustenlähtöä. Testien mukaan en ole allerginen.
Hiukset kasvavat noin sentin kuussa. Helpoiten huomaat hiusten kasvun juurikasvusta, jos sulla on värjätyt hiukset. Kasvattaminen vaatii kärsivällisyyttä. Myös huonot latvat voivat murentua, jolloin hiukset vain lyhentyvät.- apua tarvitseva
Kiitos :)
Minä kun en juo maitoa olenkaan ja hiukseni eivät tunnu kasvavan sitten viime leikkauksen. - takuuvarma vinkki
apua tarvitseva kirjoitti:
Kiitos :)
Minä kun en juo maitoa olenkaan ja hiukseni eivät tunnu kasvavan sitten viime leikkauksen.Lekkautin pitkät hiukseni lyhyeksi "tilapäisessä mielenhäiriössä" ja kasvatan taas. Menin luontaistuotekauppaan kyselemään kasvatusvinkkejä ja myyjä suositteli Nokkosin-tabletteja. Toimii! Pikkusta yli vuodessa hiukseni ovat kasvaneet noin 25 senttiä ja uskon vakaasti että ne ovat tuon nokkosen ansiota. Sadan kappaleen purkki maksaa 6.80 euroa.
- apua saanut
Ota ihmeessä käyttöön kollageenikapselit. Hiukset koostuvat kollageenista ja sillä on niin ihoa, hiuksia kuin kynsiä hoitava ominaisuus. Pitää vain valita oikeanlainen kollageeni, joka todistetusti/tutkitusti imeytyy ja kulkeutuu elimistössä. Itse olen käyttänyt valmistetta 3 kk ja hiukseni ovat nyt tuuheat ja kiiltävät. Kampaajani kysyi, mitä ihmettä olet oikein tehnyt!
- kiinnostus heräsi
Mitä kapseleita olet käyttänyt? Hiukseni harvenevat ja laboratoriokokeissa ei ole mitään pielessä (kilpirauhastestit ja kaikki katsottu). Kerrotko, mitä käytät ja mistä noita kapseleita saa? Haluan kokeilla heti!
- kiinnostaa tietää
kiinnostus heräsi kirjoitti:
Mitä kapseleita olet käyttänyt? Hiukseni harvenevat ja laboratoriokokeissa ei ole mitään pielessä (kilpirauhastestit ja kaikki katsottu). Kerrotko, mitä käytät ja mistä noita kapseleita saa? Haluan kokeilla heti!
Muakin kiinnostas tietää pillereistä jotka lisänneet hiusten kasvunopeutta.
Josko tänne kokeilleet tulisivat kertomaan. Tuota nokkosta täytyy kyllä kokeilla!
Halpa muutenkin joten tuskin mitään menetän.
Biotisania joskus kokeilin ja EHKÄ vähän nopeutti kasvua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2343992Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232307Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1411461
- 77929
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127927Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37920Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!330849Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8847J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl61756