Naisilta apua ongelmaan

Nimetön

Olen ihastunut töissä erääseen naiseen (20-30v.), jota tapaan töissä päivittäin ohimennen. Miten minun tulisi lähestyä häntä töissä, suoraan kysymällä ulos vai aluksi hieman yrittää kehitellä keskustelua? En voi itselleni mitään kun näen hänet, niin menen ihan lukkoon hänen vastustamattoman söpöistä silmistä. En ole saanut häntä mielestäni viikkoon kun ajattelen hänen söpöjä silmiään. Olen hieman puhelias ihminen mutta hänen edessä en vain saa sanaa sanottuani hänelle muuta kuin jotain mutistua. Olisikos soveliasta tai liian päällekäyvää kehua hänelle hänen söpöjä silmiään ennen treffejä vai vasta treffeillä.
Jos hän suostuu joskus lähtemään kanssani ulos niin olen ajatellut että ostaisin hänelle yhden ruusun ensitapaamiselle, onko liian vanhan aikaista tai liian päällekäyvää toisen mielestä?
Haluaisisin viedä hänet helsingissä kävelylle ja tarjota hänelle kahvit tai jäätelöt jossain rannalla/puistossa istuessa tai kävellessä.
Olisikos sopimatonta puhua jotain työpaikasta jos asia siihen johtaisi kun melkein sama työpaikka ja mistä yleensä kannattaisi edes keskustella?
Mitä uskaltaisi treffien lopuksi sanoa toiselle kun itse sattuisi tykkäämään toisesta ja haluaisisi joskus uudestaan ulos tjn.
Epätietoinen kaipaa apua... Omat kokemukset ja miten itse haluaisit että sinua lähestyttäisiin vastaavanlaisessa asiassa niin, olisi tervetullutta tietoa epätoivoiselle nuorelle miehelle.

3

1082

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kun näin kyselet

Teet niinkuin olet suunnitellut. Ei tossa kirjoituksessa ollut mitään sellaita mitä kieltäisin tekemästä. Kaikin puolin ihan ok! Yhden neuvon annan: kannattaa olla avoin! Siis sanoa mitä ajattelee, mutta niin ettei aseta toiselle paineita.
      ehkä vähän pinnallista keskustelua ekalla kerralla, tuskin kukaan tahtoo heti (jos ei vielä luottamus 100 %)keskustella syntyjä syviä...
      Hyvin menee, Tsemppiä sulle!

• kuulostaa kivoilta jutuilta

Samat sanat kuin edellinen.

Olisi ihan sopivaa, että sanoisit vaikka, että menet ihan lukkoon noista "sinun söpöistä silmistäsi ja en saa sanaa suustani". :)

Rohkeutta.

• unohdat

ei noi työpaikka romanssit oikeen oo mistään kotosin. Akkoja on maailma täynnä, että ei niitä työpaikalla kannata iskeä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      106
      4572
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3393
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2380
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      39
      1418
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1343
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1196
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1102
    8. 159
      1026
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      978
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen