Heips!
Miksi kaikki puhuvat, että paininpudotus on niin hirmu vaikeaa ja joutuu uhraamaan niin paljon, eikä saa syödä sitä ja tätä ja tuota???
Ensinnäkin voin monen vuoden kokemuksella puhua, et laihduttaminen kyllä onnistuu, hyvin pienillä "uhrauksilla"
Pitää vaan tietää mitä syödä ja milloin syödä niin kaikki tarpeellinen on melkein hanskassa.
Eri ruokia yhdistämällä ja pienellä jären käytöllä saadaan uskomattomia tuloksia aikaan ja tää ei ole kirjasta luettua, vaan vuosien aikana tosi elämässä nähtyä ja koettua omilla silmillä, monien monien ihmisten kiitoksen saanut juttu!
Kaikki perustuu kehon luonnolliseen tapaan toimia, eikä sitä saa yrittää muuta laittaa edes tekemään, muuten tulee ylipainoa ja liikalihavuutta;-)
Painikaa vaan ongelmanne kanssa, jos että ole valmiita ottamaan asioista selvää, ja tekemään "ongelmallenne" jotain!?
Tv laihtunut jo kauan sitten ja kuosissa pysynyt!
VAIKEAAKO, hah hah
Moicca
1
297
Vastaukset
- samma här
Ainoa uhraus, jonka minä olen tehnyt on se, että olen jättänyt ne iki-ihanat karkit lisäsineineen. Nyt jos niitä syön (harvoin), niin otan niitä luonnonmukaisia,joissa ei ole lisäaineita. Muutenkin kuitua lisää ja liikuntaa, niin saa kilot kyytiä ja mieli virkistyy. Tuo on totta: opiskelkaa pikkusen ravitsemuksesta. Järkyttävää hyvinvoinnilla leikkimistä kaikki ihmedieetit ja kaalisoppadieetit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760