Onko mahdollista löytää tällainen

mies

Onko mahdollista löytää nainen, joka on hyvännäköinen, fiksu ja filmaattinen. Nainen jolla suurin osa sukulaisista on kuollut tai joita muuten vaan ei tarvitse nähdä ja joka osaa kokata, antaa, olla mukava ja joka harrastaa liikuntaa ja pitää itsestään huolta. Luonteelta romanttinen, empaattinen, avoin, huomioonottava, hellä, naisellinen.

Tunnetteko ketään tälläistä?

6

1066

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vai onko?

Pelkäätkö naisen sukulaisia vai miksi tuollaisia vaatimuksia? Muut kohdathan kuulostaa aivan mahdollisilta toteutua mutta tosi pieni todennäköisyys on että sukulaiset voisi unohtaa täysin, kannattaa mieluummin luottaa naisen arvostelukykyyn...

• Saaga

...sovin aika hyvin noihin raameihin. Varsinkin noiden sukulaisten taholta. Mutta pitääkös minun sitten tavata miehen sukua.??

• mies

en vaadi enempää kuin mitä itse olen.

• Nainen

..kuvaus osui kohdalleen ja jotain jäi vielä puuttumaankin...Nimittäin positiivinen,utelias, keskustelutaitoinen, hauska, tempperamenttinen,kiltti....Tälläinen olen minä! ..ja myös minä etsin suht samaan kategoriaan mahtuvaa Miestä...mutta tuntuvat olevan kuolemassa sukupuuttoon vai asuvatko kehä kolmosen tuollapuolen??Arvoitus?

• mies

no täällä olisi, mutta kemioista ei tiedä näin netin välityksellä. asun kehä 3 sisäpuolella, mutta on huonoja kokemuksia nettitreffeistä.....

• Nainen
        mies kirjoitti:

no täällä olisi, mutta kemioista ei tiedä näin netin välityksellä. asun kehä 3 sisäpuolella, mutta on huonoja kokemuksia nettitreffeistä.....

Oikeassa olet..Kemiat ja fysiikat ne sen päättävät..eikä koneet...Näin on! Myös minullakin on kokemuksia nettitreffeistä; yksi kiva, yksi HUIPPUIHANA ja 4 huvittavaa kohtaamista, mitä voi muistella kun haluaa yksin virnistellä tai kaverin kanssa...Siis virnistellä juuri sitä miten netissä / luonnossa ihminen on aivan toista...tai sitten sata kertaa positiivisempi yllätys kuin odotti...En tiedä minkälaisia ovat "huonot" kokemuksesi nettitreffeistä?, mutta itse en ainakaan ole mitää niistä pitänyt varsinaisesti huonoina...ehkäpä siksi, etten ole erityisesti mitään mullistavaa odottanutkaan...Katsonut tilanteen ja ihmisen!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      76
      4558
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3793
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      148
      3516
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      43
      1997
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      71
      1928
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1239
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      126
      1074
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      138
      1000
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      57
      943
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      847
    Aihe