Nettiriippuvaiset deitit

IhaNainen..

Netissä on lukuisia henkilöitä, jotka ovat täysin koukussa nettiin, ja vaikka törmäisivät mihin, jatkavat saalistamista. Olen seurannut kahta tyyppiä viisi vuotta, netissä koko ajan, tohtorismiehiä, mutta aikaansa siellä tuhlaa heidän kanssaan.
Uskoisin että siellä satoja nettiriippuvaisia, jotka osaavat antaa itsestään tosi hyvän kuvan, mutta heidän kanssaan ei voi päätyä mihinkään. profiili voi olla totta tai sitten pluffia.

13

2372

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muikkumies

aina päätyä johonkin, eihän ruusukaan päädy mihinkään, vaan on oma itsensä sen ajan kun on.Onko yli 5 vuotta sättäilyt sitten koukussa oleva.Mitä ikinä itselleen tapahtuukin , se on täysin omassa vallassa, eikä vastuutaomasta viihtyvyydestään voi vierittää muihin ihmisiin.

• on kuokussa

jos viesteissään antavat ymmärtää, että kumppania ovat etsimässä, mutta mitään muuta tapahdu kuin ainaisia lupauksia. Säälittävää touhua, kun mitään kehitystä elämässä ei tapahdu. Kyllä se ruusukin antaa itsestään iloa koko elinkaarensa ajan, mutta tällaiset nettiriippuvaiset eivät anna, ovat vain ottamassa valheen ja tyhjien lupausten kautta.

• treffaajana

sätin ja treffit. Kyllä treffipalstalla haetaan kumppania. Odotetaan, että löytyisi se oikea, jonka kanssa loppuelämä vietetään. Sätti on sitten vain keskustelua. Sieltäkin voi tosin löytyä kumppani, mutta se on se sinun ruusu, joka ei päädy välttämäti mihinkään.

• muikkumies
        treffaajana kirjoitti:

sätin ja treffit. Kyllä treffipalstalla haetaan kumppania. Odotetaan, että löytyisi se oikea, jonka kanssa loppuelämä vietetään. Sätti on sitten vain keskustelua. Sieltäkin voi tosin löytyä kumppani, mutta se on se sinun ruusu, joka ei päädy välttämäti mihinkään.

kannattaa mennä vaikka ison marketin eteen ja katsoa montako sinua kiinostavaa ihmistä tulee vastaan, saatikka ihan sokkona jossakin treffipalstalla.Mutta jos ei osaa tehdä oikeita kysymyksiä ei voi mitään saada.Jos keskustelukumppani ei pysty antamaan mitään tietoa itsestään, kun vain salaista tapaamista jossakin metsäpolulla on se selvää pässinlihaa.naisten ei toki kannata ilmoittaa itsestään ainakaan osoitteita pitkään aikaan.

• DarlaDaa

..ainakin minun mielestäni siis 5 vuotta sättäillyt tai treffeillä roikkunut on pahasti koukussa ja addiktoitunut!

Niinkuin sinäkin Muikkumies?

• et itse

näe mitään ironiaa siinä, että olet itse roikkunut netissä 5 vuotta mm. näitä miehiä kyttäämässä? Miksi valittaa muiden toiveista? Kyllä myös miehillä on oikeus toivoa kumppanistaan ihan mitä huvittaa ja sitoutua silloin, kun siltä tuntuu. Ihme ruikutusta tämä naisten järkytys, silloin kun huomaavat etteivät jaksa riittävästi kiinnostaa joitain miehiä.

• ihmeessä

miehet, että EI ole kysymys siitä, että nainen on loukkaantunut tai tuntee, että on riittämätön tai että ei kelpaa miehille tai jotain muuta negatiivista. Me naiset vain protestoimme sitä, että miehet palaavat tunteiden kustannuksella. Lupaavat ja lupaavat, jotain mitä eivät kuitenkaan pysty antamaan. Ja kysymys ei todellakaan ole minkään aineellisen lupaamisesta, vaan tässä pelataan tunteiden tasolla. Ja se jos mikä loukkaa meitä naisia. Ehkä nettimiehet ovat niin jo pettyneitä elämäänsä, että vajoavat niinkin alas - puhuvat kauniita sanoja, mutta ne ovat vain sanoja, hengettömiä, tyhjiä sanoja. Tästä on kysymys ja näitä miehiä on paljon, kun lukee lukee millaista palautetta täällä miehistä annetaan.

• kaksi kertaa

Ensimmäisen piti olla jotain todellista ja kunnollista, vaan jäi seksisuhteen alkamisen jälkeen kiinni täällä roikkumisesta. Päättyi vaivaantuneisiin tunnelmiin. Jälkimmäinen deittini vieläpä kritisoi nettiriippuvaisia itsensä 35 ikäisiä miehiä, mutta roikkuu linjoilla koko ajan.

Tapasin molemmat. Toisen ikä 37, toisen 42. Seurustelua & seksiä molempien kanssa pari viikkoa.

Suhteiden loppumisen syy: molemmat jatkoivat suomi24.fi:ssä.

Mitä itse tein? Siirryin ulos aurinkoon terasseille ja tanssilattioille.

suomi24.fistä vapaa

• testannut

kunnon miehiä eikä mitään tohtorismiehiä, mitä kuvittelit saavasi, luksuselämän?..:)

• että te osaatte ...
    • ihastunut nainen

Tapasin netin kautta miehen, jota tapailin seksinkin merkeissä. Kaksi riippumatonta ihmistä, kuinka helppoa. Huomasin melko pian, että hän on edelleen netissä päivittäin. Hän siis vietti aikaa enemmän nettideiteillä kuin kanssani! Kysyin häneltä, että mitä hän etsii vielä netistä. Vastaus oli, ettei sitä voi verrata meihin ollenkaan, muttei selittänyt mitä sieltä sai tai haki. Arvostan itseäni niin paljon, etten moiseen suostunut. Välit menivät poikki. Kirjoittaisiko joku, mitä sieltä parisuhteeseen mentyäkin vielä hakee.. Onko se imartelua, kun kuulee että kelpaa muillekin? Vai voiko olla niin, että on parempi kertoa asioistaan nettideitille kuin kasvotusten kumppanilleen? Kertokaa....

• muikkumies

mutta muutama kuukausi sitten tapasin siellä ihmisen joka merkistee minulle paljon ja jätin kaikki chattihommat pois, koska en halua pahoittaa rakkaani mieltä.Rakkaus on toisen huomioimista, joten jos ei kumppani sitä oivalla on syytä kyllä näyttää ovea moiselle.

• Katsoppa peiliin

Miksi ihmeessä itse olet kytännyt niitä miehiä 5 vuotta? Oletko joku
      ahdistelija tai kyttääjä? Mitä heidän tekemisensä sinulle enää kuuluvat?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      71
      3095
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      92
      2865
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      51
      2105
    4. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1565
    5. Oot ilkee paha noita

Paha babushka Luulitko etten tienny
      Ikävä
      15
      1349
    6. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      5
      1328
    7. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1301
    8. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      13
      1273
    9. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      18
      1250
    10. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      24
      1232
    Aihe