Minkä ikäisenä teillä oli pahin murrosikä?
Kauanko se kesti?
Miten se päättyi?
Millainen olit pahimmillasi?
Pahin murrosikä
4
218
Vastaukset
mie en kärsiny murrosiästä. Mulla ei paljoa ollu sillon vaihtoehtoja :) Vastuuta laitettiin kuitenki sen verta ku jaksoin kantaa. Se kapina vaihe jäi poies kokonaan. Eli varsin helppo oli olla teini.
Mut jos aikaa ois pitäny sanoa niin ehkäpä tuossa 14-15 oli sitä aikaa. Mut silti löyty sellasta mielenkiintoista ja rakentavaa tekemistä sen vastuun ohella. Joten se pahanteko ja notkumisvaihetta ei oo mulla ollu,.- cookos
silloin 12-vuoten tietämillä ja on jatkunut siitä asti :)..niin, siis samaan aikaan vanhempien ero kait pahensi sitä.
no päättymistä,..musta piti tulla vaan vastuullinen pakon sanelemana ja muutuin siis aikuiseksi.
Pahimmillani huusin, ja pakutin ovia sekä murjotin...olin todella vaikea. Suutuin helposti, mut olihan tilannekin vaikea perheessä. - Yoga_Yin
Uskon että olin aika saakelin sietämätön pentu tuossa 15 vuotiaana. Niinkuin useimmat ovat. Harvassa on ne jotka eivät jollakin tapaa oireile. Olisin huolissani lapsesta joka ei oireilisi millään tavoin murrosiässä.
Normaaliahan se on, kuuluu ikään siinä missä muutkin kriisit ja kasvunpaikat. Mä olin vähän turhanki kiltti teininä vaikka toki minäkin ovia osasin paiskoa. En kuitenkaan muista aiheuttaneeni yhtäkään harmaata hiusta vanhemmilleni. Mä hoidin kouluni esimerkillisesti, harrastin liikuntaa, en juurikaan juonu, en polttanu, en käyttäny huumeita, en sekoillu poikien kanssa, en harrastanu ilkivaltaa tms. Oikeastaan vasta lukiossa mä hiukan enemmän aktivoiduin muutenki teinijuttuihin, mutta silloinkin pysyin aika ongelmattomana nuorena ainakin ulospäin. Sisälläänhän sitä jokainen varmaan kokee jonkinlaisia kasvukipuja.
Enemmän mä pistin energiaa muista kuin itsestäni huolehtimiseen, kannoin kännisiä kavereita kotiin ja yritin toimia erätuomarina tarvittaessa. Mun teiniaika ei ollut ehkä ihan se tyypillisin, ei mitenkään hohdokasta aikaa mutta takuulla opettavaista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475535Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "612516Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181930Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1501791No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol361682- 171663
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5142881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome181135Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771108Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah62919