eli näin uteliaana naisena kysyisin,että minkälainen uima-asu(uimapuku,lappubikinit,pushup-bikinit,narubikinihousut,tai-housut jne..)viehättää teidän miehien katseita eniten rannalla? Kuviakin uima-asuista saa laittaa havainnollistamaan.=)Asiallisia kommentteja kiitos!
kysymys miehille uima-asusta
5
728
Vastaukset
- Asiallisia kommentteja kiitos
Asiallisia kommentteja kiitAsiallisia kommentteja kiitososAsiallisia kommentteja kiitosAsiallisia kommentteja kiitosAsiallisia kommentteja kiitosAsiallisia kommentteja kiitosAsiallisia kommentteja kiitosAsiallisia kommentteja kiitos
- bikinit
niissä nainen näyttää parhaalta.
- nimetön.
Kysymyksesi on lievästi sanoen vaikea.
> uimapuku
Uimapuku ei ole seksikäs. Mutta käsittääkseni oikein hyvä uimisen kannalta. Jos siis haluat uida, niin uimapuku on hyvä valinta.
> lappubikinit,pushup-bikinit,narubikinihousut
No, yritän edes ymmärtää jotakin eroa näistä. Bikini kuin bikini näin miehen kannalta...
Lappubikinit, narubikinit vaativat käsittääkseni lievästi sanoen aika trimmiä kehoa. Siis näyttävät hyviltä vain tosi trimmit muodot omaavan kropan päällä
Joita monella, suurimmalla osalla naisilla ei ole.
Ei sen puoleen että meillä miehilläkään pullistelisi jokin sikspäkki kaljamahan sijasta...
Siis ilmeinen vaihtoehto on ihan tavalliset tai push-up bikinit. Siis bikinit jotka korostavat _normaalin_ naisvartalon puhdasta naisellisuutta.
En voi kehua olevani mikään asiantuntija, mutta minä pidän enemmän normaalin näköisistä ja olosista naisista kuin mistään [mutantin / muovisen näköisistä] vampeista. - on in
Uimaan kannattaa mennä ilman paitaa. Näin kiinnittää iltapäivälehtien huomion.
- pt66
stingit ovat ehdottomasti paras bikinien alaosa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057