Helppo...

...sellaisen

naisen on antaa,joka on antanut aikaisemmin.Ongelma on siinä,jos nainen on kokematon ja pelkää.Mies taas kokenut.Tuhoon tuomittu jo alkumetreilläkö?niin kai sitten:(

19

523

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuttu heebo

sulla on suu mukana. Kerro kokemattomuudestasi. Suulla voi tehdä kaikenlaista kivaa. Myös puhua sujuvasti. :D

• sinä sitten

lähes tuntemattomalle kokemattomuudestasi??

• tuttu heebo
        sinä sitten kirjoitti:

lähes tuntemattomalle kokemattomuudestasi??

tai toisella. Kyllä. Mä olen omaitseni. Jos ei rehtiä puhetta ymmärrä. Antaa mennä.

• et kuulut
        tuttu heebo kirjoitti:

tai toisella. Kyllä. Mä olen omaitseni. Jos ei rehtiä puhetta ymmärrä. Antaa mennä.

sitten siihen suureen enemmistöön. Ei lähtis lähes tuntemattomalle puhumaan niinkin intiimistä asiasta...

• tuttu heebo
        et kuulut kirjoitti:

sitten siihen suureen enemmistöön. Ei lähtis lähes tuntemattomalle puhumaan niinkin intiimistä asiasta...

tai älä usko. Jokaisessa asiassa on eka kerta. Tyhmää esittää osaavansa,jos ei oikeasti tajua asiasta mitään. Mokat paljastaa,kuinka paljon oikeasti asioista on tajunnut. Kumpi on nolompaa?

• pitää olla
        tuttu heebo kirjoitti:

tai älä usko. Jokaisessa asiassa on eka kerta. Tyhmää esittää osaavansa,jos ei oikeasti tajua asiasta mitään. Mokat paljastaa,kuinka paljon oikeasti asioista on tajunnut. Kumpi on nolompaa?

avoin! Mutta itse en kenelle tahansa tuntemattomalle rupeaisi vuodattamaan kaikkea... Jokainen omalla tyylillä.

• tuttu heebo
        pitää olla kirjoitti:

avoin! Mutta itse en kenelle tahansa tuntemattomalle rupeaisi vuodattamaan kaikkea... Jokainen omalla tyylillä.

jokainen tyylillään. Mutta ei siitä vuodatusta tarvitse tehdä. Fiksumalle ei tarvi rautalangasta vääntää. Kyllä mä olen ymmärtänyt,jos tyttö on sanonut mulla ei ole kokemusta. Siinä tilanteessa sitä ei voi ymmärtää väärin.

Normaalisti se hetki koittaa ennemmin tai myöhemmin. Jos vetovoimaa on.

• myytikki

on noviiseja olleet, harjoittelu tekee mestarin.

• Ei ole noin monimutkaista, senkun aloitatte suhteen ja panette menemään sitten kun kummastakin siltä tuntuu. Muistatte vaan puhua asioista avoimesti.

Ei "antamisesta" tule mitenkään helpompaa vaikka sitä olisi ennen tehnytkin, se on aina uuden ihmisen kanssa uusi ja jännittävä asia ainakin useimmille ihmisille.

• tuttu heebo

se menee.

• ole mitään

yksinkertaistakaan näköjään :) "senkun aloitatte suhteen ja panette menemään..."...

kyllä se antaminen on paljon paljon helpompaa sille, joka on jotain jo kokenut sillä saralla. Jos vertaa täysin kokemattomaan.:)

• tuttu heebo
        ole mitään kirjoitti:

yksinkertaistakaan näköjään :) "senkun aloitatte suhteen ja panette menemään..."...

kyllä se antaminen on paljon paljon helpompaa sille, joka on jotain jo kokenut sillä saralla. Jos vertaa täysin kokemattomaan.:)

tekemällä oppii. Teinipoikana tyttöön tutustumassa silleen. Kyllä mä kysyin,että mitä sä sitten haluat mun tekevän. Hyvin tyttö neuvoi. Ja se oli kokeneempi. :D

• ole mitään kirjoitti:

Jokaisella meistä on se eka kertamme. Jokainen meistä on miettinyt mitähän seuraavaksi ja tykkääköhän tuo tästä, teenköhän tän oikein jne jne. Mutta noita samoja tuntemuksia tulee aina uuden kumppanin kanssa. Aina joutuu opettelemaan uudelleen, koska ihmisten mieltymykset ovat erilaisia ja tilanteet ovat erilaisia. Tottakai kokemus tuo varmuutta ja näkökulmaa siihen touhuun, mutta jostain se on aloitettava. Täytyy vain uskaltaa ottaa se ensimmäinen askel ja lähteä opettelemaan. Opettelu jatkuu koko eliniän ja sehän siitä tekeekin niin hauskaa.

Parhaiten seksi onnistuu, kun kerrotaan kumppanille avoimesti missä mennään ja edetään sen mukaan, avoimuus poistaa pahimmat paineet niin että voidaan keskittyä olennaiseen. Eikä seksi mitään ydinfysiikkaa ole, pelkällä maalaisjärjellä selviää jo aika pitkälle :)

• tuttu heebo
        ole mitään kirjoitti:

kyllä mä joudun vieläkin välillä kysymään. Mitä sä sitten haluat mun tekevän. Kokemus tuo varmuutta,mutta kysymällä ei eksy. ;D

• ilmoitus et etitään äijää jolla on poikuus edelleen tallella, sit vaan sähläämään.

• naisen :?

tarvitse muuta kuin levittää jalkansa? Miehet tekee tässäkin kaikki työt

• omatoimisesti.
    • kiire naisen pöksyihin, todennäköisesti menee poskelleen.

• ja miksi se nainen pelkää?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      47
      3143
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      34
      2855
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2751
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      39
      2476
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      51
      1945
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1589
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1483
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1297
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1231
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      73
      1070
    Aihe