Miksi noita kahta verrataan tyylin Evanesence ameriikan nightwish. Eihän tuo evanesence muistuta yhtään Nightwishiä, enemmänkin Linkin Parkia, mutta ei kyllä Nightwishiä.
Evanesence != Nightwish
9
1088
Vastaukset
- Häh?
Kyllä siitä taitaa useammalle tulla ennemminkin Nightwish mieleen. Linkin Parkiin...?hmmm...laulajalla on pikkusen erilainen ääni, mutta...joo...saattaa siellä samanlaisia tussupartoja olla molemissa bändeissä, joten kyllä kai se Linkin Parkiakin sit muistuttaa...
- Man on a Mission
Evanesence on selvää Linkin Parkkia eli sitä new shittiä. Evanesencellä ei ole mitään tekemistä powermetallin kanssa, jota Nightwish edustaa. Ei naislaulaja tee siitä saman kuuloista, varsinkin kun laulajilla on täysin erilaiset lauluäänet.
- minmu
Man on a Mission kirjoitti:
Evanesence on selvää Linkin Parkkia eli sitä new shittiä. Evanesencellä ei ole mitään tekemistä powermetallin kanssa, jota Nightwish edustaa. Ei naislaulaja tee siitä saman kuuloista, varsinkin kun laulajilla on täysin erilaiset lauluäänet.
jep, olen ihan samaa mieltä että evanesence on ihan kuin lunkinparkia, samanlaista roskapompitusta. prkle
- Ukki
... toi Evanescene on iha täyttä paskaa verrattuna melkee mihin suomalaiseen hevibändiin vaan, saatikka jos vertaa Nightwishiin. Se miesääni on ainaki tossa "bring me to life":ssä iha pepusta :), ei pahalla jos joku tykkää :).
- FinPerkele
Evanscene matkii lacuna coil pändii mikä on tuhat kertaa parempi ja vanhempi.
miten vitus teinit voi ostaa sitä niin paljon?
noh kohta julkastaan iron maidenin uusi.. - Metabolica666
mullekin tuli linkin park mieleen kun kuulin evanesencea ekan kerran...tai ainakin se hittibiisi on ihan linkin parkia...
- HAte
Joo,,,ei...
- musaristi
Niin no onhan Evanescene, Nightwish, Lacuna Coil ja Lullacry jotenkin samantyyppisiä, mutta enemmän kuunneltua erot huomaa.
Evanescenen päälaulaja Amy Leen ääni on loistava, keuhkoja löytyy, mutta Tarjaan verrattuna tietysti aivan eri tasoa.
BTW: Ainoastaan Bring me to life laulussa on mieslaulaja vierailemassa. Muut biisit enempi hempeämpää Lullacrytä. - Seprahim
Mun mielestä Evanescencen levy on aivan loistava, tiettyyn mielialaan. Itselläni on tällä hetkellä soittimessa Evane, Nile ja King diamond.
Mun mielestä se on raskaampaa poppia ei sitä voi nu-M*** sanoa. ainoastaan hittibiisissä se vitun äijä häiritsee...
eikä sitä voi nightwishiinkään verrata, koska laulu ja musiikki täysin erillaista.
musiikki paikoin kuulostaa linkin fartilta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1505883Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella364338Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan03530Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv502798- 312644
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv332591- 162538
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452530- 432105
Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h262025