Palstalla ei ole mitään annettavaa kenellekään, jos täällä pyörii päivästä päivään samat typerät henkilöt kirjoittamassa omasta köyhästä elämästään ja välillä he muodon vuoksi yrittävät
virittää keskustelua jostain yleispätevästä roskasta. Ei sen näin kuuluisi mennä...
"Älä kysy vaan vastaa"
MarttyyriMallari-TTt
Palstan tulevaisuus
20
638
Vastaukset
- kurvisuonikas
joten kysyn: Miten sen kuuluisi mennä?
siten, että ihmiset miettisivät ennen kun kirjoittavat tänne. Ei ole mitään hyötyä kysyä näitä samoja järkyttävän lapsellisia juttuja
kuten kuka on homo ja mitä teet juhannuksena.
Esimerkiksi joku voisi kertoa mitä varten hän ylipäätänsä kirjoittaa tänne (:
"Ei ilmeisesti ole mitään muutakaan tekemistä"
MarttyyriMallari-TTt- cookos
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
siten, että ihmiset miettisivät ennen kun kirjoittavat tänne. Ei ole mitään hyötyä kysyä näitä samoja järkyttävän lapsellisia juttuja
kuten kuka on homo ja mitä teet juhannuksena.
Esimerkiksi joku voisi kertoa mitä varten hän ylipäätänsä kirjoittaa tänne (:
"Ei ilmeisesti ole mitään muutakaan tekemistä"
MarttyyriMallari-TTtei muuta tekemistä? Palsta nyt sattuu olemaan tällä hetkellä mielenkiintoinen, jo oman elämäkin kannalta, miehen logiikka kiinostaa, vaikka joskus täällä taitaa olla enemmän naisten logiikkaa ;)
- cookos
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
siten, että ihmiset miettisivät ennen kun kirjoittavat tänne. Ei ole mitään hyötyä kysyä näitä samoja järkyttävän lapsellisia juttuja
kuten kuka on homo ja mitä teet juhannuksena.
Esimerkiksi joku voisi kertoa mitä varten hän ylipäätänsä kirjoittaa tänne (:
"Ei ilmeisesti ole mitään muutakaan tekemistä"
MarttyyriMallari-TTtoleet pohdiskelevia ja asiallisia, ei kai enempää voi vaatiakkaan, väittelyäkin voi viljellä, mut mielestä tääl on ihan ok,..erimieltä saa olla ja pitää olla, erilaisia näkökulmia kehii.
- cookos
mikä on sinun mielestä roskaa? Ihan selvyyden vuoksi?
Köyhästä elämästään..? Kuulostaa kummalta.- cookos
tässä maailmassa ei ole stabiilia, niin kovasti kuin me sitä toivottaisiinkin, joudutaan kestämään muutoksia koko ajan.
näköiset kyselyt ovat roskaa ja ei tarvitse tulla kertomaan ihmissuhteistaan, koska ketään ei ole kiinnostunut niistä.
"Hohhoijaa"
MarttyyriMallari-TTt
- tuota...
Elätkö niin kuin opetat? Mistä helvetistä ammennat tuon pohjattoman epäloogisuutesi? Ai niin, olet nainen, unohdin.
kysy mitä palsta voisi antaa sinulle, vaan mitä sinä voisit antaa palstalle. Nih.
lainasit tuon jutun Kennedyltä. Olisko sinulla jotain sanottavaa.
"Vähän epäilen"
MarttyyriMallari-TTtMarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
lainasit tuon jutun Kennedyltä. Olisko sinulla jotain sanottavaa.
"Vähän epäilen"
MarttyyriMallari-TTtSitä pitää vaan vähä säännöstellä vastaanottokyvyn mukaan.
relaxed_eyes kirjoitti:
Sitä pitää vaan vähä säännöstellä vastaanottokyvyn mukaan.
sinähän olet vuosia kirjoitellut tälle palstalle ja olet tottunut tähän loputtomaan saivarteluun.
"Jussipaita ja puukko"
MarttyyriMallari-TTtMarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
sinähän olet vuosia kirjoitellut tälle palstalle ja olet tottunut tähän loputtomaan saivarteluun.
"Jussipaita ja puukko"
MarttyyriMallari-TTtEnsin sitä saivartelua ei usko todeksi, sitte siihen lähtee mukaan ja sit loppujen lopuks siitei enää välitä.
relaxed_eyes kirjoitti:
Ensin sitä saivartelua ei usko todeksi, sitte siihen lähtee mukaan ja sit loppujen lopuks siitei enää välitä.
sinä olet sittenkin tiedostava ihminen.
"Toivon pilkahdus"
MarttyyriMallari-TTt
- Yxitypy
täällä onkin :=((
Nyt tuli uusi... mutta sitäkin typerämpi joukkoon tummaan :=))
Toisaalta joka palstalla tahtoo pyöriä aina samat kasvot. Niin se vain menee. - lukenut viime
aikoina niin ei taida sullakaan mitään oikeesti järkevää olla sanottavanas, ihan turhia aloituksia mist ei ota mitään selvää. Ei sellaisia ainakaan jaksa lukea. Joten älä jaksa valittaa muiden kirjoituksista.
arvostele toisten kirjoituksia jos sinulla ei itselläsi ole esittää mitään vertailukohteita.
"Tuskin hän edes tajuaa mitä tarkoitin"
MarttyyriMallari-TTt- cookos
sitä paremmuus ja huonommuus-vastakkainasettelua, joku tuntee jäävänsä huomiotta ja sitten huhuillaan, että onpa paska kirjotuksia. Kritiikki pitää kohdentaa, eikä yleismaailmallisesti valittaa..ja sori, läppärillä on vaikee kirjottaa, hyppii minne sattuu nää kirjaimet.
cookos kirjoitti:
sitä paremmuus ja huonommuus-vastakkainasettelua, joku tuntee jäävänsä huomiotta ja sitten huhuillaan, että onpa paska kirjotuksia. Kritiikki pitää kohdentaa, eikä yleismaailmallisesti valittaa..ja sori, läppärillä on vaikee kirjottaa, hyppii minne sattuu nää kirjaimet.
minä kritsoin muutamien rekattujen uskomattoman itsekkäitä kirjoituksia. En voi kieltää ketään kirjoittamasta omasta elämästään, mutta protestoida voin.
"Suksikoot helvettiin tarinoineen"
MarttyyriMallari-TTt
- ex-Wastaaja
"Älä kysy vaan vastaa"
Palsta ei ole mistään kotoisin.
Kauhukseni aloin ajatella, että mitä tällanen palstailu todella vois pahimmillaan pitkässä juoksussa tehdä ihmisaivoille, jos ei olis minkäänlaisia älyllisempiä asioita elämässä...
Ajattelin äsken myös, että nää jutut ei todellakaan ole missään määrin realistista kuvaa esimerkiksi miesten ja naisten välisistä suhteista antavia. Onneks silloin, kun itse olin 15-v. ei ollut S24:ia. Tiedä, olisinko uskaltanut lähestyä poikia ollenkaan, jos olisin näitä juttuja siinä iässä tankannut...
Huvitus tämäkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75693
- 50587
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381
