kuin geeleissä???
Olen tehnyt 3v geelejä ja nyt ajattelin harjoitella akryylit myös mukaan!
Miltä kaikilta merkeiltä löytyy akryyli vaihtoehto joka ei haise?
-nsi, universal nails, onko muita?
Tai onko kokemuksia noista kahdesta?
Onko akryyleissä siis myös yhtä paljon laatueroja kuin geeleissä???
onko akryyleissä eroja
7
700
Vastaukset
- akryyleissa
on vähintään yhtä paljon kuin geeleissä.
Toiset on nopeammin kovettuvia, toiset hitaampia; myös samalla merkillä on usein hitaammin ja nopemmin kovettuva neste.
Jotkut tarvitsee primerin, jotkut eivät.
Jotkut ovat niin kovia viilata että et pärjää ilman poraa, jotkut taas saa helpommin viilattua käsin täysin kovettuneenakin.
Pallon tavoitekoostumuksissa on eroja, muotoiltavuudessa, sävyissä...
Pysyvyys...se on ani harvoin itse tuotteesta kiinni. Kaikki kansainvälisesti menestyneet merkit on varmasti hyviä, kunhan niitä oppii käyttämään oikein.
Hajuton akryyli löytyy myös ainakin Magneticilta ja OPI:lta.- ymmärrän
kaikki tollaset erot.
Ne pätee samanlailla kuin geeleissäkin, sävyt, koostumukset ym.
Tarkoitin nimenoman sitä laatueroa, mitä itse olen huomannu eri merkkisten geelien välillä, huonoja myös löytyy, vaikka kuinka hyvä tekijä olisikin.. - akryylikynnet
Studio Onessa Vantaalla tarjottiin myös UV-kovetteista hajutonta akryylia, sekä ilmakovetteista hajutonta akryylia.
sit kun luetellaan geelin huonoja ominaisuuksia mainitsematta edes merkkiä niin sä poistat ne viestit.. just. kannattaisko sun keskittyy niihin mainostajiin yms..
näköjään ammattilaiset ei saa mitn keskustelua aikaseks jos kokemuksista ei saa puhua!!!!!!!!!!!!!!!
pitäiskö sunkin hiukan miettiä mihin puutut ja mihin et...- tea234
Poistin itse mun ekan viestin ja niin menii vastaukset siihen mukaan sitten.
Mutta kiitos Sinulle sain hyvät vastaukset:) Aurinkoista kevättä!
- täällä..
mitähän täällä tapahtuu... :D
No mutta jos joku haluaa pysyä aiheessa niin odottelen innolla akryyliin liittyviä viestejä :)- MNQ
Itse kävin odyssey akryylikurssin (Misslis), aikaisemin olen tehnyt Professionailsin geeleillä 4 vuotta. Valitsin tämän merkin koska kehittäjä on maailman ykkönen kynsimuotoilija ja hänelta saa ennen suomen mestaruus kisoja myös preppausta! Tuoteet on laadukat, pysyvät hyvin ja ei ole vaikea oppi uutta tekniikka. Suositelen!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p565735Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "752902Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella212137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol401925Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1611829- 191818
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v51548Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy83117281-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome191171Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah69996