Miehen outo käytös??

mistä kertoo

Mistä kertoo miehen seuraavanlainen käytös: "häviää" koko viikonlopuksi jonnekin, puhelimeen ei vastaa, on sen jälkeenkuin ei mitään olisi tapahtunutkaan, jos ei yhteydessä niin selittää että oli niin kiire.. Ja jos kyselen, leimaa minut sitten mustasukkaiseksi ja vainoharhaiseksi. Ettei minulle voi kertoa mitään. Itse asiassa, hän itse on hyvin mustasukkainen, aina ollut.

Exäni katosi myös riitatilanteissa paikalta mutta hän ei koskaan leimannut minua vainoharhaiseksi. Hän vain pakeni riitaa koska ei osannut sitä käsitellä. Tämä nykyinen on toista sorttia. Sanoo ettei voi kertoa minulle mitään koska olen vainoharhainen. Sitä paitsi kerran löysin netistä naiskeskustelukumppaneita joiden väittää olevan vain kavereita...

Koetan löytää todisteita niin voisin jättää hänet taakseni..

Vastaavasti eräällä naiskaverillani on myspace-sivustolla sata "mieskaveria" mutta tämä nainen on uskollinen eikä vehtaa. Mistä tiedän että mieheni ei vehtaa tai vehtaa? Puheet on asiallisia ja suoria mutta mutta.. Kysyin kerran kuka soittaa kun kännykkä soi. Hän sanoi erään miespuoleisen kaverin nimen. Tosiasiassa numero oli tuntematon numero joka selvisi myöhemmin. Sanoin miksi et vastaa. Ei sanonut mitään. Aloin kysellä tarkemmin niin mies otti pultit ja lähti vetämään. Mitä tuosta voisi päätellä? Sanoi minulle ettei minulle voi kertoa koskaan mitään koska olen niin vainoharhainen ja että ihmisellä pitää olla yksityisyys.

Kannattaako enää katsella tuollaista miestä? Ei ole olo että voisin luottaa.

8

1199

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitä väliä sillä on, onko mies uskollinen vai ei? Eikö pelkkä luottamuspula ja riitely riitä syyksi pistää kannat vastakkain?

    • maanis-depressiivinen ihminen katoaa maisemista ja kostaa katoamalla ja vaikenemalla.

      Tuo vastaavasti vaikuttaa siltä, että sinä et ole ainut nainen joka samaan aikaan on vuoteessa hänen kanssaan.

      Mikäli minä olisin sinun miehesi ja joku soittaa ja haluaisit tietää kuka on toisessa päässä, kysyisin "Haluatko puhua hänen kanssaan?".

      Sinänsä nykisessä kännykässäni saa yhdellä napinpainalluksella kaiuttimen päälle.

      Syyttely vainoharhaisuudesta kuten myös mustasukkaisuus kertoo puhujan omatunnonvaivoista.

      Netin naiset voivat todella olla pelkkiä keskustelukumppaneita.

      Ei kannata, ero voisi olla helpotus molemmille.

      • Anonyymi

        Ihan tuntemattoman ihmisen käyttäytyminen ihmetyttää: pidin sadetta elokuvateatterin lipan alla, kadulla ei ketään, yksi pyöräilijä tuli, pysähtyi ja sen piti päästä menemään minun ja seinän välistä! En väistänyt, siinä se seistä torotti, lähdin sitten kun sade hellitti, pääsi hänkin jatkamaan matkaansa.


    • haetaan tukea täältä. Se ratkasu pitäs löytyy teidän yhteisistä asioista. Pidemmänpäälle en miekää enää nää järkee jatkaa suhdetta jos keskinäinen luottamus ei pelaa. Tai sitä ei osata käsitellä perheen kesken.

    • Ongelmasi..

      ovat pian ohi. Tuolla asenteella on turha kuvitella löytävänsä miestä. Ainakaan samalta paikkakunnalta.

    • vänkyrä-nainen

      syyttää toista vainoharhaiseksi jne on aika selkeesti pettäjän oma puolustusreaktio. Se yrittää vaan syyllistää sua omista teoistaan. Aika huonolta kuulostaa tuo koko teidän tapauksenne.

      "Koetan löytää todisteita niin voisin jättää hänet taakseni.."

      Jos jo suunnittelet jättämistä niin tuskin siihen mitään todisteita tarvitset?

    • Anonyymi

      Voit lähtee kävelemään ihan ilman todisteitakin. Parisuhteen ei kuulu tuollainen olla.

    • Anonyymi

      Kaikenlaisia parisuhteita sitä ylläpidetään ? Lähinnä tällaiset jutut huvittaa:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1615
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1244
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1157
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1086
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      2
      1072
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1039
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      970
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      932
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      857
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      9
      741
    Aihe