voiko ihanampaa ihmistä olla. sydän haluaa huutaa rakkautta mutta järki laittaa vastaan.
joskus tuntuu et sinäkin haluaisit tunnustaa jotain mutta vaikenet.
ei kulu päivääkään että et olis mielessäni.
joka kerta kun suljen silmät näen kasvosi.
onneks koittaa maanantai ja näen sinut
ja tuot ihanan hymyn taas arkeen.
voi miia hyvä
8
987
Vastaukset
- nämä kauniit
sanat tarkoitettu mulle? Sopis hyvin minuun, mutta vaikea uskoa todeksi.
- se jokin
Sanani ei ollut sulle vitun huora. Älä sä ala omimaan mun naiselle tarkoitettuja sanoja.
- multa....
se jokin kirjoitti:
Sanani ei ollut sulle vitun huora. Älä sä ala omimaan mun naiselle tarkoitettuja sanoja.
En ois uskonutkaan, kun noin rumasti nimittelet. Ei ihme, että joudut täällä ruikuttamaan. Ei sua kukaan viitti katsella.
- päivän piristys
Saanen kysyä miksi järki laittaa vastaa?? Jokseenkin samat ajatukset täällä päässä.. mutta olisi mukava tutustua paremmin ja katsoa mitä siitä seuraisi. Mistähän tietäisi oletko hän..? Millä kirjaimella nimesi alkaa?
- sinullekin...
Sait itsekin minut hymyilemään tänään. Keskustelu oli avointa ja mukavaa. Onko järkeä tai ei, kuka sen tietää.
- *smile*
Näimmekö tänään? Jos niin missähän se mahtoi tapahtua?
- se jokin alkuperäinen
sain viettää melkein koko päivän kanssasi,
voiko muuta enään toivoa.
tai tietenki voi toivoa mutta tähän on tyytyminen. - se jokin2
voi kultaseni, niin minäkin haluaisin rakkautta sinulta, mutta onko tämä toivoton tilanne...
en tiedä mitä mieltä olet jutuistani töissä, mutta niissä on aitoa ihastusta/rakkautta...
voidaanko me tehdä mitään asian eteen...kerro minulle se ...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225115Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303658No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241504- 231391
- 141292
- 271198
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221117