Cross Trainerista

utelias''''

Harkitsen cross trainerin ostoa.

Tavoitteenani on kiinteyttää lihaksia, ja mukava olisi saada vähän lisääkin lihasta. Erityisesti reidet ja peppu kaipaavat kiinteytystä. Rasvaakin olisi tarkoitus saada pois (olen nyt raskaana ja aloittaisin synnytyksestä toivuttuani).

Osaisiko joku sanoa, millaisia "tuloksia" cross trainerilla saa parhaiten aikaan, ja soveltuuko se minun tavoitteisiini? Muita liikuntamuotoja tulevat olemaan kävely, rullaluistelu, kevyt aerobictyylinen jumppa.

Millaisia tuloksia te crossarin omistajat olette saaneet ja oletteko tyytyväisiä tuloksiin? Kuinkahan kallis pitäisi olla että on sitten myös hyvä?

Ja jos kuulolla olisi vielä joku "ammatti"ihminen, niin paljonko proteiinia pitäisi saada päivässä jotta lihaskin voisi kasvaa? Painan n.55-60kg ja olen 166cm. Mikä aiheuttaa lihaskatoa? Miten voin taata ettei lihasmassa ainakaan alkaisi pienentyä?

Kiitos jos joku osaisi vastata!

10

1242

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -weider-

Säästä rahasi ja lähde vaikka kuntosalille. Siellä voit treenata lihaskuntoa ja aerobista erilaisilla laitteilla eli vaihtoehtoja löytyy. Lisäksi monilla saleilla/kuntokeskuksilla on ohjattuja tunteja joiden avulla motivaation säilyttäminen liikuntaan parempaa.

• ........

minäkin oon hankkimassa crossaria,tilasin tvinssiltä sen orbitrek platinumin,postikuluineen semmoset 200e.
      googlella itekkin olen hakenut crossareista ja aika positiivista palautetta olen siitä lukenut,että eikun googlettamaan=)

• hankintaan

crossari on kyllä ihan väärä laite. Lihaksia ei saa muualta kuin salilta. Aerobiseen liikuntaan, ja kestävyyden kehittämiseen ja laihduttamisen tukemiseen varmaan ihan jees vehje...

• kunt

..ja hyvä myäs lämmittelyyn salilla. Eikä tosiaan kannata ostaa jotain halpaa sohloa 200€ :lla, sillä hintaa käy salilla, paikasta riippuen, monta kuukautta, ja saa käyttää kunnollisia laitteita. Siis ehdottomasti älä osta, mene salille vaikka kerran kokeileen...

• Rahkaman
        kunt kirjoitti:

..ja hyvä myäs lämmittelyyn salilla. Eikä tosiaan kannata ostaa jotain halpaa sohloa 200€ :lla, sillä hintaa käy salilla, paikasta riippuen, monta kuukautta, ja saa käyttää kunnollisia laitteita. Siis ehdottomasti älä osta, mene salille vaikka kerran kokeileen...

Niinkuin tuossa jo aiemmin tuli niin tuolla crossarilla on melko hankala lähteä hankkimaan lihasta.Ja toisekseen lihaksen hankintaan vaaditaan kaloreita eli lihasten hankkiminen laihdutuskuurilla on tieteellisesti lähes mahdotonta ilman lääkkeitä.Ja tuosta proteiinin saannista.Nasella about 1,2-1,5 grammaa rasvatonta painokiloa kohden olisi varmaan sopiva määrä.

• rebeska

Mulla itellä on cross trainer ja se on tosi hyvä, mutta haluisin tietää että mikä ois semmonen hyvä aika sen kanssa hurvitella päivässä, et sais reilusti kiloja karisemaan.
      Tähän mennessä oon käyttäny laitetta n. 2vko ja kuntoillu 30min päivässä 5päivää viikossa.. Pitäisikö aikaa nostaa tuntiin? Haluan karistaa ajan mittaan painostani n. 15kiloa joten onnistuuko se crossarilla?

• Moikka! Ikuvanha ohje on, että vasta 30 min liikunnan jälkeen alkaa rasva palamaan, edellyttäen rasvanpolttotahtista liikuntaa. Jos siis haluat laihtua, niin mahdollisimman monipuolista liikuntaa ja rasvanpolttoliikuntaa 45 min - 1, 5h/kerta 3 - 5 kertaa viikko. Itse en ole onnistunut cross treinerilla harjoittelemaan tarpeeksi alhaisella sykkeellä, joten minulla se vain täydentää muuta liikuntaa ja on "sadepäivien" ilona.

• aikoja ja nopeuksia

Sykkeestä viis, kunhan se vaan nousee ja crossarilla se kyllä nousee. Kyllä rasva palaa ja pohkeet ja takamus kiinteytyy. Vaihtele harjoitusaikaa, älä crossaa joka kerta samaa 30 min. Kahden viikon jälkeen on vielä aikaista odottaa tuloksia mistään, mutta kokemuksesta voin sanoa, että kolmen kuukauden jälkeen jo muutoksia huomaa.

• näitä
        Marita12 kirjoitti:

Moikka! Ikuvanha ohje on, että vasta 30 min liikunnan jälkeen alkaa rasva palamaan, edellyttäen rasvanpolttotahtista liikuntaa. Jos siis haluat laihtua, niin mahdollisimman monipuolista liikuntaa ja rasvanpolttoliikuntaa 45 min - 1, 5h/kerta 3 - 5 kertaa viikko. Itse en ole onnistunut cross treinerilla harjoittelemaan tarpeeksi alhaisella sykkeellä, joten minulla se vain täydentää muuta liikuntaa ja on "sadepäivien" ilona.

oikein varsinaisia asiantuntijoita. Ensinnäkään ei ole olemassa edelleenkään mitään rasvanpolttoliikuntaa eikä rasvanpolttosykkeitä!!! Sillä millä laihtumisen kannalta on oikeesti väliä, on se että syö vähemmän mitä kuluttaa, ruokavalio on se kaikkein tärkein. Laihtuakseen ei tarvitse välttämättä harrastaa ollenkaan liikuntaa, riittää kun syö vähemmän mitä elimistö kuluttaa!

• ihan millä vaan

jos kulutat enemmän kuin syöt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      57
      2960
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2741
    3. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      33
      2459
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      38
      2451
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      50
      1938
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1559
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1473
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1257
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1213
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      73
      1060
    Aihe